home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 586 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 11 juleturnering online!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 11 juleturnering online!  (Læst 44650 gange)
casperchristensen
Førsteholdsspiller

Sv: FIFA 11 juleturnering online!
« Svar #270: 06 Dec 2010, 17:59 »

Er det noget du tør vædde om? For at være ærgeligt, så ja, så tror jeg du ville få seriøse tæsk i sådan en "konkurrence" Rullende Øjne
Smiley

Magter ik at diskuter mere med dig lille dreng:D

Har sku andet at bruge min tid på..

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #271: 06 Dec 2010, 18:00 »

Tror der er flere herinde der vil skrive under på at du nok ik høre til her inde på den her hjemme side:D

At du skulle være 20 år, er da godt nok den største joke længe. Men tak for en masse gode grin.

former zoesuckins

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #272: 06 Dec 2010, 18:00 »

At du skulle være 20 år, er da godt nok den største joke længe. Men tak for en masse gode grin.

Som taget ud af min mund!

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #273: 06 Dec 2010, 18:02 »

Smiley

Magter ik at diskuter mere med dig lille dreng:D
Har sku andet at bruge min tid på..
HAHAHAHA. Er du seriøs? Du har skrevet over 25 indlæg i denne tråd idag \o/

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

casperchristensen
Førsteholdsspiller

« Svar #274: 06 Dec 2010, 18:03 »

HAHAHAHA. Er du seriøs? Du har skrevet over 25 indlæg i denne tråd idag \o/

Sådan er det jo.. syntes du lukker for meget ud ..
Men du har din mening og jeg har min og det kan vi jo diskuter fra nu a og til marts vi kommer jo ik videre..

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

krededk12
Reserveholdsspiller

« Svar #275: 06 Dec 2010, 18:07 »

hvornår og hvor mange kampe skal man spille? har ikke lige forstået det. kan du ikke skrive det i første indlæg

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #276: 06 Dec 2010, 18:09 »

Alle der gerne vil spille fifa det er synd nu, jeg slætter indlæget herinde og slætter ligaen/turneringen inde i fifa, gider ikke at sådan et par halvhjerner skal ødelægge ens indlæg ved at komme med de mest latterlige kommentarer!.
Kan være jeg starter et nyt indlæg op engang hvor jeg er blevet bedre til at "planlægge" tingenge og hvor jeg kan FINDE UD af det!  Vi ses fmffreaks! Thumbs Up

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Bimmand
Gæst

« Svar #277: 06 Dec 2010, 18:10 »

fuck hvor ufortjent at jeg taber  1-2 til Marseielle med et overtidsmål.

Bimmand
Gæst

« Svar #278: 06 Dec 2010, 18:10 »

Alle der gerne vil spille fifa det er synd nu, jeg slætter indlæget herinde og slætter ligaen/turneringen inde i fifa, gider ikke at sådan et par halvhjerner skal ødelægge ens indlæg ved at komme med de mest latterlige kommentarer!.
Kan være jeg starter et nyt indlæg op engang hvor jeg er blevet bedre til at "planlægge" tingenge og hvor jeg kan FINDE UD af det!  Vi ses fmffreaks! Thumbs Up

Okay, jeg vil gerne stå for en senere. er ved at planlægge den

HansenLFC
Gæst

« Svar #279: 06 Dec 2010, 18:11 »

Jeg vil gerne komme med min begrundelse for hvorfor det virker rodet ; både for at få den negative debat som har kørt væk og for du kan rette nogle ting hvis du har lyst selvfølgelig.

Da jeg læste din indledning med at tilmelde sig; der tænkte jeg haps. Der skal jeg selvfølgelig være med. Men hele tiden synes jeg der kommer nye ting indover som man ikke lige var klar over.

Når jeg tilmelde mig; så vil jeg gerne vide hvad jeg går indtil. Der står man står med at møde hinanden 2 gange hver ; det vil sige 38 kampe pr. mand. Derefter er der gruppespil? okay, hvordan kommer man videre til det og til sidst slutter man af med en finale. Når der er 38 kampe pr. mand. Så vil jeg mene at man har fundet den rigtige vinder efter disse kampe.

Men jeg tror at mange havde regnet med at det var lidt som det plejer at være på siden : Altså gruppespil; videre til finalerunderne. Der har været noget liga oppe at køre herinde før, det gider folk ikke i længden desværre. Jeg har selv deltaget og gået op i det, men det er endt i hat og briller.

Derfor hvis jeg var dig, så ville jeg enten have haft mindre end 20 hold med, ellers ville jeg have lavet ligaen om til en cup og derved kunne man have haft flere med. Men igen det er op til dig, og folk kan bare lade være med at tilmelde sig.

Men du stiller også rigtig mange åbne spørgsmål hele tiden. Jeg ville selv have fortrukket at det var bestemt på forhånd fremfor hele tiden at ændre i det man havde forstillet sig. Du ville ha faste tider (som var håbløst), det ændrede du. Man måtte ikke spille mod den samme to gange på en uge. (Det vil sige at man skulle finde 38 forskellige tidspunkte i løbet af bare ligaen, derudover kommer både gruppespillet samt finalerunder Shockeret )

Havde du haft nogle mere klare linien samt sat reglerne op osv. så var der ikke nær så mange som har frameldt sig som er set herinde. Det er vel faktisk okay, da ingen vidste hvad de gik indtil. Jeg kan sige så mange, at jeg kan ikke finde hovede eller hale i hvem som er med i denne turnering mere efter alle de tvivl spørgsmål som har været herinde på det sidste. Jeg er meget glad for det ikke er mig som skal løse gåde ihvertfald ; ønsker dig held og lykke med resten af turneringen og beklager denne lille opsang, men tråden fortjente ikke at køre videre i denne negative stil som var startet.

Klare linier er nøgle ordet.

Bimmand
Gæst

« Svar #280: 06 Dec 2010, 18:14 »

Jeg vil gerne komme med min begrundelse for hvorfor det virker rodet ; både for at få den negative debat som har kørt væk og for du kan rette nogle ting hvis du har lyst selvfølgelig.

Da jeg læste din indledning med at tilmelde sig; der tænkte jeg haps. Der skal jeg selvfølgelig være med. Men hele tiden synes jeg der kommer nye ting indover som man ikke lige var klar over.

Når jeg tilmelde mig; så vil jeg gerne vide hvad jeg går indtil. Der står man står med at møde hinanden 2 gange hver ; det vil sige 38 kampe pr. mand. Derefter er der gruppespil? okay, hvordan kommer man videre til det og til sidst slutter man af med en finale. Når der er 38 kampe pr. mand. Så vil jeg mene at man har fundet den rigtige vinder efter disse kampe.

Men jeg tror at mange havde regnet med at det var lidt som det plejer at være på siden : Altså gruppespil; videre til finalerunderne. Der har været noget liga oppe at køre herinde før, det gider folk ikke i længden desværre. Jeg har selv deltaget og gået op i det, men det er endt i hat og briller.

Derfor hvis jeg var dig, så ville jeg enten have haft mindre end 20 hold med, ellers ville jeg have lavet ligaen om til en cup og derved kunne man have haft flere med. Men igen det er op til dig, og folk kan bare lade være med at tilmelde sig.

Men du stiller også rigtig mange åbne spørgsmål hele tiden. Jeg ville selv have fortrukket at det var bestemt på forhånd fremfor hele tiden at ændre i det man havde forstillet sig. Du ville ha faste tider (som var håbløst), det ændrede du. Man måtte ikke spille mod den samme to gange på en uge. (Det vil sige at man skulle finde 38 forskellige tidspunkte i løbet af bare ligaen, derudover kommer både gruppespillet samt finalerunder Shockeret )

Havde du haft nogle mere klare linien samt sat reglerne op osv. så var der ikke nær så mange som har frameldt sig som er set herinde. Det er vel faktisk okay, da ingen vidste hvad de gik indtil. Jeg kan sige så mange, at jeg kan ikke finde hovede eller hale i hvem som er med i denne turnering mere efter alle de tvivl spørgsmål som har været herinde på det sidste. Jeg er meget glad for det ikke er mig som skal løse gåde ihvertfald ; ønsker dig held og lykke med resten af turneringen og beklager denne lille opsang, men tråden fortjente ikke at køre videre i denne negative stil som var startet.

Er enig med dig, det bliver meget hurtigt nfor indviklet og man har intet overblik, men jeg vil gerne stå for en seriøs fifa cup  ligesom JS gjorde, hvad siger i til det?

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #281: 06 Dec 2010, 18:14 »

Fuldstændig enig med HansenLFC

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #282: 06 Dec 2010, 18:16 »

Det du lige har skrevet nu tager jeg til mig hvis jeg nu skal starte noget senere! Wink Men fatter ikke hvorfor du ikke bare kunne skrive det første gang?

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

HansenLFC
Gæst

« Svar #283: 06 Dec 2010, 18:20 »

Det du lige har skrevet nu tager jeg til mig hvis jeg nu skal starte noget senere! Wink Men fatter ikke hvorfor du ikke bare kunne skrive det første gang?

Ærligtalt fordi jeg følte du ignoret dem som ikke gik din vej.

Men fred være med det!

Det eneste jeg ønsker er sådan set at de ting som bliver lavet bliver færdiggjort; en fremhævede Johns. Ja der var god styr på det, men døde ud, tror ikke en gang finalen blev spillet...

Ønsker bare det bedst, når jeg deltager går jeg ind for at vinde  Smiley

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #284: 06 Dec 2010, 18:22 »

Ærligtalt fordi jeg følte du ignoret dem som ikke gik din vej.

Men fred være med det!

Det eneste jeg ønsker er sådan set at de ting som bliver lavet bliver færdiggjort; en fremhævede Johns. Ja der var god styr på det, men døde ud, tror ikke en gang finalen blev spillet...

Ønsker bare det bedst, når jeg deltager går jeg ind for at vinde  Smiley
Skal gøre alt hvad jeg kan næste gang, tak for hjælpen! Kys

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010