home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 594 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 11 juleturnering online!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 11 juleturnering online!  (Læst 44646 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: FIFA 11 juleturnering online!
« Svar #255: 06 Dec 2010, 17:46 »

Kan i ikke bare lave jeres eget indlæg i stedet for at kommentere herinde vi har fattet at i ikke vil være med og synes det er lort, men jeg er ligeglad med jeres meninger?. Hvis i er så gode til selv at lave sådan noget så kom da igang og vis at i er så vilde.. Herinde spiller vi og kommer ikke med idiotiske kommentarer.

Jeg vælger lige at lave mit eget indlæg igen ...  Wink (Kun sjov)

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #256: 06 Dec 2010, 17:46 »

Hva så lad os komme videre med turneringen for dem der vil Grin Nogen der vil have en kamp? d;

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

HansenLFC
Gæst

« Svar #257: 06 Dec 2010, 17:48 »

Hva så lad os komme videre med turneringen for dem der vil Grin Nogen der vil have en kamp? d;

Jeg vil ikke ;  Rullende Øjne Bare så du ikke blive skuffet eller man bliver svinet til senere i forløbet...

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #258: 06 Dec 2010, 17:49 »

Hvem bliver sur fordi man ikke vil være med?

Det er sgu børnehavesnak du fyrer af BB, du er altid så latterlig provokerende at høre på når der skal diskuteres. Hvis du ikke er tilfreds med tråden, så bliv dog væk..

Jeg tror ikke Lasse bliver irriteret over I ikke vil være med, men når I melder jer ud af turneringen skal I lige komme med en negativ kommentar som: "Spurs turnering var bedre", "der er alt for mange regler" osv. Ved ikke om det er dig der har sagt det BB, kan jeg ikke lige huske, så denne var ikke skrevet imod dig.
Fordi du kender simpelthen mine diskussion ind og ud. Sødt. Det er dig der bliver utilfreds over vi er nogen som ikke har lyst til at være med. Men igen, det er sjovt at være provokerende, når forvirret folk som dig kommer op i det røde felt over at man svarer igen.

EDIT: Og igen, jeg må simpelthen respektere at du som 20 årig har travlt med at kalde mig en lille dreng på et offentlig forum. Alligevel virker du mere umoden end mig. Rullende Øjne

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #259: 06 Dec 2010, 17:51 »

Jeg vil ikke ;  Rullende Øjne Bare så du ikke blive skuffet eller man bliver svinet til senere i forløbet...
Prøv nu bare at smutte fra det her indlæg hvis du ikke har noget fornuftigt at skrive.

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

casperchristensen
Førsteholdsspiller

« Svar #260: 06 Dec 2010, 17:51 »

Fordi du kender simpelthen mine diskussion ind og ud. Sødt. Det er dig der bliver utilfreds over vi er nogen som ikke har lyst til at være med. Men igen, det er sjovt at være provokerende, når forvirret folk som dig kommer op i det røde felt over at man svarer igen.

EDIT: Og igen, jeg må simpelthen respektere at du som 20 årig har travlt med at kalde mig en lille dreng på et offentlig forum. Alligevel virker du mere umoden end mig. Rullende Øjne

Haha sku da ik mig der skriver SØDT haha Opstemt Tror du er på den forkerte side DRENG  Grin

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

casperchristensen
Førsteholdsspiller

« Svar #261: 06 Dec 2010, 17:52 »

Nogen der vil have en kamp

Vi tænker på det
i hårde tider
da faxe sage
nok kan vi tabe
allez allez
allez allez
åhåhåhåh åhåhåhåh

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #262: 06 Dec 2010, 17:52 »

Jeg vil gerne ; besvare hvad de åbenlyse fejl beståri.
Han kan bare spørge; men han vælger jo åbenlyst fra at besvare mine spørgsmål ; eller rette dem.
Jamen så skriv dog en PB til ham eller herinde for den sags skyld, hvor du hjælper ham.. Det hjælper ikke at skrive han ikke har styr på en skid, det skræmmer måske bare andre væk, og det er sgu ikke fedt for ham, når han har brugt tid på det her!
Fordi du kender simpelthen mine diskussion ind og ud. Sødt. Det er dig der bliver utilfreds over vi er nogen som ikke har lyst til at være med. Men igen, det er sjovt at være provokerende, når forvirret folk som dig kommer op i det røde felt over at man svarer igen. :
Jeg er langt fra utilfreds over I ikke vil være med, det er jeg sådan set ligeglad med. Jeg er utilfreds over at folk har en tendens til at kritisere folk for noget nyt, som måske ikke er ligeså godt som noget man tidligere har prøvet eller set. Jeg kommer ikke i det røde felt over man svarer igen, jeg kommer i det røde felt over at man ikke kan udføre en normal diskussion med folk som dig. Når man slutter en sætning af med at skrive "SØDT <3", så er man kun ude på at være sjov og flabet på en utrolig negativ måde.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

HansenLFC
Gæst

« Svar #263: 06 Dec 2010, 17:53 »

Prøv nu bare at smutte fra det her indlæg hvis du ikke har noget fornuftigt at skrive.

SÅ SLET MIG DOG

Meldte fra for 10 sider siden

Rullende Øjne Rullende Øjne Rullende Øjne Rullende Øjne

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #264: 06 Dec 2010, 17:54 »

Lasse, har du set den pb jeg har sendt til dig?

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #265: 06 Dec 2010, 17:54 »

Haha sku da ik mig der skriver SØDT haha Opstemt Tror du er på den forkerte side DRENG  Grin
Ja, jeg er på den side der kan lide piger, så jeg er åbenbart på den forkerte fra din vinkel af Kys

Jeg sagde bare det virkede til der ikke var styr på særlig meget, da der ikke er noget specielt kampprogram og sådan, The Gerard. Du virker ellers lidt små hidsig.
Det var da også en der lå lige til højre benet at være flabbet på sådan et svar jeg fik. Må du da kunne se

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #266: 06 Dec 2010, 17:56 »

Det giver jeg dig helt ret i BB, men det gør bare ikke lige diskussionen mere behagelig af at være flabet. Wink Jeg kunne sagtens se at Caspers kommentar åbnede for muligheden, men det dur bare ikke at skrive det når man ikke er i en sjov samtale. Tunge

EDIT: Som sagt jeg er ikke hidsig, men irriteret over folk skal række ned på nye måder at lave tingene på.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #267: 06 Dec 2010, 17:56 »

Alle der gerne vil spille fifa det er synd nu, jeg slætter indlæget herinde og slætter ligaen/turneringen inde i fifa, gider ikke at sådan et par halvhjerner skal ødelægge ens indlæg ved at komme med de mest latterlige kommentarer!.
Kan være jeg starter et nyt indlæg op engang hvor jeg er blevet bedre til at "planlægge" tingenge og hvor jeg kan FINDE UD af det! Wink Vi ses fmffrekas! Wink

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

casperchristensen
Førsteholdsspiller

« Svar #268: 06 Dec 2010, 17:56 »

Ja, jeg er på den side der kan lide piger, så jeg er åbenbart på den forkerte fra din vinkel af Kys

Jeg sagde bare det virkede til der ikke var styr på særlig meget, da der ikke er noget specielt kampprogram og sådan, The Gerard. Du virker ellers lidt små hidsig.
Det var da også en der lå lige til højre benet at være flabbet på sådan et svar jeg fik. Må du da kunne se

Tror der er flere herinde der vil skrive under på at du nok ik høre til her inde på den her hjemme side:D

Vi tænker på det
i hårde tider
da faxe sage
nok kan vi tabe
allez allez
allez allez
åhåhåhåh åhåhåhåh

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #269: 06 Dec 2010, 17:59 »

Tror der er flere herinde der vil skrive under på at du nok ik høre til her inde på den her hjemme side:D

Er det noget du tør vædde om? For at være ærgeligt, så ja, så tror jeg du ville få seriøse tæsk i sådan en "konkurrence" Rullende Øjne

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010