|
Legenden
|
|
Skal vi så ta en når du er færdig med brp?  Jeps. 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
BL83
|
|
Har du spillet imod Bimmand i ligaen Casper? Eller bare en Random match ?? 
|
|
|
|
|
|
True Blue since 1995! Brøndby siden 1989
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
kæft bimmermand hvor er det ufortjent du får det mål man
det kaldes godhed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Lol, jeg er uheldig 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
BL83
|
|
Så er jeg på
|
|
|
|
|
|
True Blue since 1995! Brøndby siden 1989
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Så er jeg på spille
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
det kaldes godhed
Hold nu da du var jo piv ringe
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
haha, 2 klasse kasser year
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Hej allesammen nu er jeg kommet hjem. ville lige høre om alle kan huske deres resultater med mål og det ? 
|
|
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
haha, 2 klasse kasser year
Jaja bliv du nu bare i troen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Hej allesammen, må jeg ikke startet et nyt indlæg i baren hvor i spørger hinanden om i vil spille så den her ikke bliver overbumbet med det, for det er den her side hvor jeg kommer med ideer og opdatere hvordan ligaen går og sådan, synes nemlig det er lidt overskueligt der er så mange flere sider når jeg kommer hjem der skal læses igennem ? 
|
|
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Vi kan bare sende en pm hvis der skal spilles kamp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Jaja bliv du nu bare i troen  hvis jeg var piv ringe, hvordan kan jeg så lave 2 kasser der var klasse?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Tak for kampen Nicklas Jakobsen! Sikker en afbrænder, du havde i første halvleg! Frit mål, puha.. 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Hmm er der nogen der vil svare på mit spørgsmål ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|