|
BL83
|
|
Nå for den haha Ja okay , lettere rundtosset ligenu  Men er da ihvertfald med
|
|
|
|
|
|
True Blue since 1995! Brøndby siden 1989
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
han opdatere dne jo senere
Vi skal ik spille MOD NOGEN DER IK STÅR PÅ LISTEN PÅ SIDE 1 Elllers fucker vi denne liga op
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
BL83
|
|
Jeg er tilmeldt men ikke skrevet på den endnu, har skrevet med lasse tidligere idag. SKulle overtage spurs plads..
Så kan vel godt gå igang ??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Jeg er tilmeldt men ikke skrevet på den endnu, har skrevet med lasse tidligere idag. SKulle overtage spurs plads..
Så kan vel godt gå igang ??
Jeg syntes vi skal vente til der er helt styr på det.. Alså jer der ik står på listen
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Lagt ude hvis man skal vente indtil han kommer online, vi kan lige så godt få overstået nogle kampe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Drenge, vent nu lige med at spille jeres kampe, før I er skrevet på listen ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BL83
|
|
Jeg syntes vi skal vente til der er helt styr på det.. Alså jer der ik står på listen
Også fair nok .. Men du kan se længere tilbage at Spurs har trukket sig og jeg har overtaget , dog som Wolfsburg istedet...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Også fair nok .. Men du kan se længere tilbage at Spurs har trukket sig og jeg har overtaget , dog som Wolfsburg istedet...
Ja kan jeg godt læse mig frem til
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BL83
|
|
Ja kan jeg godt læse mig frem til
Super  Men jeg venter bare, keine problem.. Skal helst ikke have lavet lort i den fra start af 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Super  Men jeg venter bare, keine problem.. Skal helst ikke have lavet lort i den fra start af  Lyder godt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Igen en rigtig lige kamp, Casper :-)
Du havde 52-48 i boldbessidelse, mens jeg havde ni mod dine fem afslutninger på mål.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
vil gerne spille mod en bagefter
Er du klar til et spil? har inviteret dig! 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Igen en rigtig lige kamp, Casper :-)
Du havde 52-48 i boldbessidelse, mens jeg havde ni mod dine fem afslutninger på mål.
Ja det var sku en god kamp.. er godt nok træt a jeg ik lige holdte den eller lukkede kampen med 0.2 målet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
hvordan finder vi ud hvem der skal mødes?
Hej .. jamen det aftaler vi bare her inde ? Skal vi ta et spil i ligaen ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|