Lassenolesen
|
|
Jeg arbejder nogle dage til 18 og en gang hver anden uge til 19.
Troede selv man valgte tidspunkt; men inden for en bestemt periode... Kommer aldrig til at gå det her...
Jo det skal nok komme til at gå;)! Jeg noterere bare at du gerne vil ved 19 tiden! 
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Jeg er Loserpool (Liverpool). Kommer med mit psn navn lige om lidt skal sku lige tænde min ps3, for kan ikke huske det  Edit: Mit navn er Troels9820
|
|
« Seneste Redigering: 05 Dec 2010, 17:09 af TroelsJ »
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Jeg er Loserpool (Liverpool). Kommer med mit psn navn lige om lidt skal sku lige tænde min ps3, for kan ikke huske det  Edit: Mit navn er Troels9820 Tal pænt!
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Tal pænt!
OK 
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
OK  Syntes enetlig den var genial den loserpool haha FOrza United
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Du har stavet forkert?
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Du har stavet forkert?
egentlig Tilfreds smarte.
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Hvad 
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Hvad  Ja hvad... du har da så travlt med om jeg har stavet forkert? hvad så
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Nårhhh, du tror jeg mente det der egentlig. Nej, du har sku stavet Chelsea helt forkert. Du har stavet det United?
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Nårhhh, du tror jeg mente det der egentlig. Nej, du har sku stavet Chelsea helt forkert. Du har stavet det United?
Hahahaha  Neej du Jeg stavede helt rigtig 
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Nej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Nej, Benja dit fjollehoved. Tuneringen er ikke engang begyndt 
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Nej Jo 
|
|
|
|
|
|
|
|