|
Lassenolesen
|
|
Lidt nederen :s! Svar nu lige allesammen  !
|
|
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
|
krededk12
|
|
vi har et problem hvis, de 2 der mangler at vælge hold ikke snart vælger, for så vil der ikke være nok til 2 runde?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
NicklasJakobsen er ikke online så det kunne være du skulle lade en anden joine.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
krededk12
|
|
okay alle kan nå at joine, men ham John han skal til at vælge hold for ellers kan han ikke være med
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Hvis vi skal til at gøre det her noget oftere skal vi altså finde ud af det noget før! 
|
|
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
jeg er frisk ?
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
krededk12
|
|
Lassenolesen du skal vælge et andet hold da du var nr 2 der sagde real madrid
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Kan vi så ikke gøre, så der kun er ét af hvert hold.. Ellers kan vi ligeså godt lade det være frit?
Og jeg vælger, alt efter om vi må være de samme.... Må vi være de samme, så giv mig Barcelona, men ellers så giv mig Arsenal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
man må ikke være de samme!!
Hvordan kommer man ind?
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
krededk12
|
|
Hvordan kommer man ind?
jeg trækker lod, og så skriver jeg kampene i første indlæg, og så møder i hinanden ved at skrive jeres PS3ID
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
krededk12
|
|
Lassenolesen du skal vælge et andet hold da der er en anden der sagde real madrid først
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
jeg er Manchester united! Men hvordan vil du gøre det og holde styr på kampene laver vi bare en tunering eller hva?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Er der nogen der er Manchester United ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|