home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23533
  0 Brugere, 995 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: HaroldUtipt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eventuelt Fifa11 PS3 - Juleturnering?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Eventuelt Fifa11 PS3 - Juleturnering?  (Læst 45242 gange)
Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eventuelt Fifa11 PS3 - Juleturnering?
« Svar #105: 03 Dec 2010, 22:49 »

Hallo kom nu lige jer der skal være med vi skal til at igang ? Wink
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eventuelt Fifa11 PS3 - Juleturnering?
« Svar #106: 03 Dec 2010, 22:49 »

Joiner i andre eller hvad?
Logged

Arsenal <3

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eventuelt Fifa11 PS3 - Juleturnering?
« Svar #107: 03 Dec 2010, 22:50 »

niklasob12345 og TroelsJ skal i ikke være med ? Opstemt
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Eventuelt Fifa11 PS3 - Juleturnering?
« Svar #108: 03 Dec 2010, 22:50 »

kommer du ind?
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eventuelt Fifa11 PS3 - Juleturnering?
« Svar #109: 03 Dec 2010, 22:52 »

Kom nu lige jer der skrev i ville være med før, nu er vi jo lige pludselig ikke nogen og nu har vi brugt så lang tid på at få det stablet på benene ?
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Eventuelt Fifa11 PS3 - Juleturnering?
« Svar #110: 03 Dec 2010, 22:53 »

ja, jeg opgiver snart vis der ikke er nogen der tilmelder sig! Skuffet
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eventuelt Fifa11 PS3 - Juleturnering?
« Svar #111: 03 Dec 2010, 22:54 »

TroelsJ jeg kan se du læser med, skal du ikke være med eller hvad ?
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Eventuelt Fifa11 PS3 - Juleturnering?
« Svar #112: 03 Dec 2010, 22:56 »

Lassenolesen tilmelder du dig ikke lige, så vi har et bedre overblik over hvem der er med og tilmeldt?
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eventuelt Fifa11 PS3 - Juleturnering?
« Svar #113: 03 Dec 2010, 22:56 »

Han er tilmeldt krededk, prøv at gå ind i stillingen og tilbage Wink
Logged

Arsenal <3

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eventuelt Fifa11 PS3 - Juleturnering?
« Svar #114: 03 Dec 2010, 22:57 »

Lassenolesen tilmelder du dig ikke lige, så vi har et bedre overblik over hvem der er med og tilmeldt?
Jeg hedder BIFMANU! Wink
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Eventuelt Fifa11 PS3 - Juleturnering?
« Svar #115: 03 Dec 2010, 22:58 »

Jeg hedder BIFMANU! Wink

ja men du er ikke tilmeldt, kun mig og seller
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eventuelt Fifa11 PS3 - Juleturnering?
« Svar #116: 03 Dec 2010, 22:58 »

ja men du er ikke tilmeldt, kun mig og seller
Det er han da
Logged

Arsenal <3

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Eventuelt Fifa11 PS3 - Juleturnering?
« Svar #117: 03 Dec 2010, 23:00 »

Det er han da

okay sorry skulle lige opdater fifa for at kunne se det
Logged

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Eventuelt Fifa11 PS3 - Juleturnering?
« Svar #118: 03 Dec 2010, 23:01 »

nå men hvad gør vi nu så, hvis der ikke er andre der kommer ind
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eventuelt Fifa11 PS3 - Juleturnering?
« Svar #119: 03 Dec 2010, 23:02 »

Vi spiller vel bare et par kampe, så kan de andre joine imorgen?
Logged

Arsenal <3

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010