|
Enzo
|
|
Hej. Dette er tråden for Leicester  Andre der er igang med dem? Det er mega spændende..
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Deity
|
|
Lyder faktisk heller ikke helt dumt! Hvad gør klubben spændende? Hvordan er økonomien, faciliteterne osv?
|
|
|
|
|
|
"Hysterisk nationalisme, det er når man glædes over 22 granvoksne mænd der render rundt efter en oppustet komave. Hvis det er holdningen, så skift kanal lige nu!" - Morten Stig Christensen, 26-06-1992
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Klubben starter vist med 70-90 mil i transferbudgetet, deres trup er generalt meget ung, med enkelte talenter, og så er deres medieprognose på en 3. plads  Deres ungdomsanlæg kunne godt forbedres men mit et blevet opgraderet i 1. sæson.. Fin trup, men dog lidt ærgeligt at de to største profiler starter ude med en skade hver.. Tunchev, og Vassell.  Håber du vil gøre et forsøg 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Ingen andre der spillet med dem? _)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xx Plov xX
|
|
Vil prøve at være dem i Football Manager '10 Har været lidt dårlig til at få fat i 11'eren 
|
|
|
|
|
|
Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Ok. Lad mig høre hvordan det går.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Så er der spillet 14 kampe, og vi ligger på en førende 1. plads med 2 point ned til 2. pladsen hvilket er Leeds. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Så er der spillet 14 kampe, og vi ligger på en førende 1. plads med 2 point ned til 2. pladsen hvilket er Leeds.
Findes der andre 1.pladser? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Næh 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Op  Har lige gennemført 1. sæson hvor jeg rykkede op og fik et transferbudget på 140 mil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Op. Slet ingen der spiller? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Op
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
Jeg startede med dem igår, men har ikke noget så meget endnu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Hehe men titlen er all wrong De hedder Leicester City FC
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 26 Dec 2010, 23:18 af DimitarBerbatov »
|
|
|
|
|
|
|
vestergaard
|
|
Jeg er også lige startet!
Nogle der kan komme med gode køb eller andre fif?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|