home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Formandens liste!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Formandens liste!  (Læst 1361 gange)
arsenal4ever
Juniorspiller
**

Formandens liste!
« : 26 Okt 2005, 11:46 »

Hej & Godaw  Cool

I mit Game er jeg Arsenal, i starten for jeg at vide jeg skal købe nogle profiler til klubben!

Så står der at han har en liste af nogle spiller han gerne vil have til klubben men jeg kan ikke finde nogle klubber!

Så køber jeg Zokora og Thomas Gravesen!

Men så lige inden transfer vinduet lukker byder hanpå Gomes, målmanden fra PSVfor 87 mil. men for hamikk,dahan ikke når at få opholdstilladelse,..

Men det jeg vil spørgeom, er der andre der har oplevde det i det nye spil, og med hvem? og kunne i se listen!

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

Sv: Formandens liste!
« Svar #1: 26 Okt 2005, 11:49 »

Hej & Godaw  Cool

I mit Game er jeg Arsenal, i starten for jeg at vide jeg skal købe nogle profiler til klubben!

Så står der at han har en liste af nogle spiller han gerne vil have til klubben men jeg kan ikke finde nogle klubber!

Så køber jeg Zokora og Thomas Gravesen!

Men så lige inden transfer vinduet lukker byder hanpå Gomes, målmanden fra PSVfor 87 mil. men for hamikk,dahan ikke når at få opholdstilladelse,..

Men det jeg vil spørgeom, er der andre der har oplevde det i det nye spil, og med hvem? og kunne i se listen!

Måske er det nærmere en liste der er "hemlig" og køber du nogen af de spillere er du hans en og alt gør du ikke er du alt eller intet. Opstemt

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2: 26 Okt 2005, 12:09 »

´tjah godt spørgsmål

arsenal4ever
Juniorspiller
**

« Svar #3: 26 Okt 2005, 13:17 »

Faktisk lidt træls. ku være fedt hvis man knne se den listen!

AH
Gæst

« Svar #4: 26 Okt 2005, 14:18 »

Man burde kunne se den liste over hvilke spillere han vil have til klubben, for ellers er det jo lettere at vinde i lotto, end at købe de rette spillere Opstemt

Jeg har endnu ikke selv været en klub, hvor det var forventet, at jeg hentede nogle profiler, men det kommer nok snart Wink

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 26 Okt 2005, 14:32 »

Burde nu ikke være så svært, tror bare man skal gå efter verdensstjernerne som Nistelrooy, Ronaldo , Beckham, Og Shevy .. så tror jeg der er stor chance for man får jackpot.

AH
Gæst

« Svar #6: 26 Okt 2005, 15:18 »

Burde nu ikke være så svært, tror bare man skal gå efter verdensstjernerne som Nistelrooy, Ronaldo , Beckham, Og Shevy .. så tror jeg der er stor chance for man får jackpot.

Man kan jo også risikere at sidde i FCK Smiley Så er det ikke lige de spillere, man har størst mulighed for at signe Grin

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010