|
Enzo
|
|
Danny Olsen? Eller Emil Lyng på leje?
Emil er i Nordsjælland, og Danny Olsen vil ikke forhandle  Andre? - Ellers gode bud!
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
En central forsvar til 50 millioner.. Er Espanyol i 1. sæson 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
En central forsvar til 50 millioner.. Er Espanyol i 1. sæson  Har de så mange penge? Men Roland Juhasz fra Anderlecht.. Burde kunne hentes for 9-14 millioner kroner 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Har de så mange penge? Men Roland Juhasz fra Anderlecht.. Burde kunne hentes for 9-14 millioner kroner  Tak  Ja, jeg synes og det var lidy underligt, men der er da blevet råd til Kadlec, og nu kigger jeg på han Juhasz.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PuumBaa
|
|
Yurchenko, Soukouna, Kara og Bressan 
|
|
|
|
|
|
Impossible Is Nothing
|
|
|
|
|
PuumBaa
|
|
Blyth Spartans Blue Square North Forstærkninger Fri transfer
Hit me!
|
|
|
|
|
|
Impossible Is Nothing
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Blyth Spartans Blue Square North Forstærkninger Fri transfer
Hit me!
Terry Dixon
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PuumBaa
|
|
andre?
|
|
|
|
|
|
Impossible Is Nothing
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Søger alle offensive midtbanespillere til Leicester i 1. sæson.. Penge er intet problem, men det er interessen derimod.. Så nævn spillere der GIDER at skifte til Leicester, tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marchang
|
|
Som at lede efter en nål i høststak. Umiddelbart vil jeg sige Chris Cohen fra Nott. Forest?
|
|
|
|
|
|
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Han ser ummidelbart ikke hurtig nok ud. Ellers godt forsøg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Klub: PSG Sæson: Sommer 2012 Alder: maks 27 år Søger Venstre Back Pris: Ligegyldig
Alex Sandro kunne være en mulighed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadsHelmer
Lilleputspiller
|
|
AGF slutningen af 1. sæson - Angriber - helst fri transfer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kudska
|
|
Klub: Brøndby Sæson: Sommer 2012 Alder: maks 27 år Søger Defensiv midtbane Pris: 4 mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|