TheisHansen v.2
Gæst
|
|
AG København i første sæson 2. transfervindue. 43 milioner. kan kun tilbyde løn op til 7.000 søger angriber, central Midt.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
AG København i første sæson 2. transfervindue. 43 milioner. kan kun tilbyde løn op til 7.000 søger angriber, central Midt. Kan du ikke ændre dit budget så du har et større løn budget også kigge på Mads Albæk og Kenneth Zohore?
|
|
|
|
|
|
|
|
TheisHansen v.2
Gæst
|
|
Nej desværre & klubben vil ikke stille flere til rådighed..
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Nej desværre & klubben vil ikke stille flere til rådighed..
Nej men inder under Økonomien har du den så fuldt oppe i lønbudget?
|
|
|
|
|
|
|
|
jakob95kp
|
|
Har du ikke Cleverly
Jo men Cleverly er OMC eller kant spiller, jeg kan godt gentage mig selv og sige at jeg skal bruge en CENTRAL MIDTBANE
|
|
|
|
|
|
|
|
TheisHansen v.2
Gæst
|
|
Nej men inder under Økonomien har du den så fuldt oppe i lønbudget?
Nej.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Jo men Cleverly er OMC eller kant spiller, jeg kan godt gentage mig selv og sige at jeg skal bruge en CENTRAL MIDTBANE Ja undskyld kong smart... Men i midt spil der spiller Cleverly CENTRAL MIDTBANE!....
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Nej.
Ændre det lidt fordi jeg tror næppe at du kommer til at bruge 43 mio kroner alligevel
|
|
|
|
|
|
|
|
TheisHansen v.2
Gæst
|
|
Det er ændret! jeg kan KUN sætte budgettet op!
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Det er ændret! jeg kan KUN sætte budgettet op!
Bare for at jeg er helt med, er dit lønbudget højre nu eller det samme som før? EDIT: Tror du får svært ved at få 2 spilere som ikke vil have mere end 7k tilsammen desværre
|
|
« Seneste Redigering: 28 Jun 2011, 16:46 af Ready123 »
|
|
|
|
|
|
Melle
Lilleputspiller
|
|
Klub: Manchester United Årstal: 2010 Position: Keeper, venstre- og højre back central mid, kantspiller Pris: Ligemeget
|
|
|
|
|
|
|
|
Januzaj
|
|
Keeper: David De Gea. Midterforsvar: Phil Jones. Kantspiller: Ashley Young?
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
Ready123
|
|
Keeper: David De Gea. Midterforsvar: Phil Jones. Kantspiller: Ashley Young? Har Jones og Young i mit United save og Young han score både basser og ligger sukkerballer! 55 assister på 2 sæsoner og 15 mål fra ham af Jones han spiller også rigtig godt hvis han selfølgelig har udviklet sig godt som han har i mit spil. Målmand der er De Gea et rigtig godt valg havde ham i mit gamle United save og han blev først slået af da jeg fik en god Regen
|
|
|
|
|
|
|
|
Melle
Lilleputspiller
|
|
Har sat scouts på dem og jeg havde lagt bud på Jones lige efter jeg skrev! Men vil kigge de to andre an. Tak for det. Det ville nu også være nice at hente de 3 spillere som de også har hentet i virkeligheden. (Dog ikke officielt med De Gea)
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
En central midtbane som skal virke som den defensive af de to centrale.. Helst god i styrke. Pris: Maks. 30 mil. Klub: PSG Sæson: 1
Eller så bare nævn andre talenter som er værd at købe til Pariserklubben...
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|