|
stork
|
|
Man City Jan 2016 Mangler en klasse angriber? som kan lave nogle mål..! Pris er lige gyldigt...  ? Håber på noget hjælp!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Higuain?
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
mbbn
|
|
Man City Jan 2016 Mangler en klasse angriber? som kan lave nogle mål..! Pris er lige gyldigt...  ? Håber på noget hjælp! Hulk, Agüero, Neymar ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cesc
|
|
Søger en venstreback til Blackpool som kan gå direkte ind i startopstillingen! Jeg har 28 millioner at købe ind for, og er i januar 2011!
Skyd løs!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Peter Masilela?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cesc
|
|
Ham kendte jeg ikke, men desværre har Juve allerede hentet ham!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Søger en angriber til FC Porto. Har 90 mio at gøre godt for.
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
Nolan Roux
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Hvilken sæson og hvorfor overhovdet skifte Hulk og Falcao? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Hvilken sæson og hvorfor overhovdet skifte Hulk og Falcao?  Første... Hulk har jeg stadig men vil putte ham på kanten og falcao solgt til man utd på grund af bestyrelsen.
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
ville være relevant også lige og skrive hvad år du er i :-) Men Lacina traore, araujo, kedlec, eller El hamdaoui kan jeg anbefale..
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Første... Hulk har jeg stadig men vil putte ham på kanten og falcao solgt til man utd på grund af bestyrelsen.
Trist med Falcao for den Duo de bomber altså for vildt sammen på toppen  Hulk har for mig spillet 156 kampe og scoret 159 mål på 4 sæsoner (Komplet Angrebsspiller) Falcao har spillet 146 kampe og scoret 119 mål på 4 sæsoner (Skarpretter) Men jeg ville måske kigge efter om du kunne få købt Lucas fra Sao Paulo 18 årig til at spille din kant istedet for Hulk også hente en spillet som Abel Hernandez til at spille istedet for Falcao 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Der er også Lukaku og Babacar som bokspiller, de bomber voldsomt, specielt Babacar. 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
borum
|
|
Mangler en midt midt til palermo i 2. sæson. Skal være klasse. En som i selv har gode erfaringer med ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|