|
Gangster_Calle
|
|
FCK Angriber, en rigtig bomber, har allerede haft Lukaku og Wood i klubben 35 mio 5. sæson ved ikke om jeg bare skal lede efter en regen?
Prøv at kig efter nogle regens i brasilien - der plejer der at være mange gode talentfulde regens! 
|
|
|
|
|
|
Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Prøv at kig efter nogle regens i brasilien - der plejer der at være mange gode talentfulde regens!  havde jeg også i tankerne, men en som Lukaku bombede i superligaen fik også kun lov til at have ham i 1½ sæson så blev han købt for 70 mio af Inter, men købte ham gratis så det er okay overskud
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Klub: Arsenal
Position: alle undtagen keeper, skal have renset ud i truppen.
år: vinter 2011
Pris: Bare kom med nogle bud
|
|
|
|
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
Corvette
|
|
Hvor stort et budget har du? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
125 mio. kr. Men prøver at sælge Arshavin og nogle flere
|
|
|
|
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Klub: Arsenal
Position: alle undtagen keeper, skal have renset ud i truppen.
år: vinter 2011
Pris: 125 mio. kr.
|
|
|
|
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
Corvette
|
|
Okay. Hvis jeg var dig ville jeg nok lave en plan for hvilke spillere du vil af med og hvem der skal blive... Så bliver det lidt mere overskueligt at købe ind 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Ved godt hvem jeg vil sælge og hvem der skal blive
|
|
|
|
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
vt11
|
|
Klub: FCM Position: Angreb Dato: 1. januar 2013 Pris: maks 30 mio. Hit me 
|
|
|
|
|
|
Barça: Més que un club <3
|
|
|
|
|
Daniel Nordentoft
|
|
Klub: Sporting CP Årstal: Sommeren 2012 Position: Central angriber (Helst targetman) Pris: Har 105 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Klub: Sporting CP Årstal: Sommeren 2012 Position: Central angriber (Helst targetman) Pris: Har 105 mio.
Lukaku hvis ikke er solgt til en storklub eller Chris Wood
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Har du nogen ting med at du kun køber Portugisiske spillere  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel Nordentoft
|
|
Har du nogen ting med at du kun køber Portugisiske spillere  ? Nej egentlig ikke, hvorfor? Lukaku hvis ikke er solgt til en storklub eller Chris Wood
Lukaku er alt for dyr.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Nej egentlig ikke, hvorfor? Lukaku er alt for dyr.
så chris wood ellers hvis du er heldig så kan du få Lukaku på fri næste sæson gjorde jeg til FCK
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel Nordentoft
|
|
så chris wood ellers hvis du er heldig så kan du få Lukaku på fri næste sæson gjorde jeg til FCK
Synes slet ikke at Wood er dygtig nok, da jeg skal ud på den store europæiske scene næste sæson, hvor jeg har store ambitioner i dette års CL. Kan ikke vente på at Lukaku bliver sat på fri transfer, mangler en solid angriber nu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|