|
freshy
|
|
Tak for buddende, dog faldt valget på en franskmand ved navn Giroud.
har lige set på ham, han ser rigtig spændende ud, vil du ikke give lidt feedback på hvordan han klarer sig, da jeg snart skal skaffe en ny angriber til mit ajax hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Klub: Brøndby Årstal: Sommer 2010 Position: Angriber, makker med Bernburg Alder: 20-30 Pris: Små 10 mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
Klub: Brøndby Årstal: Sommer 2010 Position: Angriber, makker med Bernburg Alder: 20-30 Pris: Små 10 mio
Ahmed Khalil og Olivier Giroud
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Mphela og Chabangu, derudover kan jeg også anbefale at du kigger på Teko Modise 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Ahmed Kalil, Ahmed Soukouna (Gratis), Liviu Ganea.
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
jakob95kp
|
|
Klub: Dortmund. Årstal: Sommer 2014. Position: Angriber eller Offensiv midt venstre. Alder: 20-27 Pris: max 160mio. Har Neymar på OMV lige pt. men overvejer at smide ham på toppen og så sælge Barrios :-) -og ellers så bare hente en Back-up / overtager til Barrios 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jakob95kp
|
|
Vaclav Kadlec hvis han ikke allerede er solgt til en storklub. Lacina Traore hvis han ikke allerede er solgt til en storklub. Christian Benitez!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Vaclav Kadlec hvis han ikke allerede er solgt til en storklub. Lacina Traore hvis han ikke allerede er solgt til en storklub. Christian Benitez!!!!!!!
Kadlec er super overdrevet god. Scorede mindst to mål i de første 5 kampe for mig hver gang i mit FCK game. Han sindsyg!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jakob95kp
|
|
Kadlec er super overdrevet god. Scorede mindst to mål i de første 5 kampe for mig hver gang i mit FCK game. Han sindsyg!
Ja han er vanvittig god, og det bedste er at man kan hente ham for under 10mio. og så endda til de fleste klubber i Europa, og ikke kun storklubber!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Klub: Fck Årstal: 2010 Position: VB Alder: Max 28 Pris: Højst 20 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ortelot
|
|
Klub: Fck Årstal: 2010 Position: VB Alder: Max 28 Pris: Højst 20 mio.
Dodo... Ham kan du bruge fra start og de næste 10-15 år...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Dodo har jeg store erfaringer med netop i fck men også en fyr som hedder Pocognoli som jeg købte for 17 mio, er godt nok 22 år i 2010
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Dodo er desværre blevet udlejet til Torino. Jeg endte med at købe Lucas Digne for 15 mio, ellers tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jakob95kp
|
|
Klub: Dortmund. Årstal: Sommer 2014. Position: Angriber eller Offensiv midt venstre. Alder: 20-27 Pris: max 160mio. Har Neymar på OMV lige pt. men overvejer at smide ham på toppen og så sælge Barrios :-) -og ellers så bare hente en Back-up / overtager til Barrios 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
FCK Angriber, en rigtig bomber, har allerede haft Lukaku og Wood i klubben 35 mio 5. sæson ved ikke om jeg bare skal lede efter en regen?
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|