|
Bordeaux
|
|
Klub: Fiorentina Sæson: Første Position: FV, FC Alder: 19-28 Pris: lige meget
Criscito - Van der wiel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bordeaux
|
|
Jeg er på udkig efter en ny førsteholdsmålmand med Manchester United. Jeg er i slutningen af første sæson, og Van der Sar stopper efter sæsonen og jeg mener ikke at Lindegaard og Kuszczak har kvaliteten til at udfylde rollen. Jeg har kigget på Manuel Neuer, men Schalke vil have omkring 250 mio. kr. for ham. Men er andre i kan anbefale, som i evt. ved kan klare sig i England?  Jeg har et transfer budget på omkring 350 mio. kr. forresten.. Rene Adler blev årets Keeper 5 år i træk i mit Man United save 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
coKey
|
|
De Gea har klassen fra start uden at være oppe omkring folk som Adlers niveau ... dog er han i dit save blot 21 og har med stor sandsynlighed en frikøbsklaussul på 157 mil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thomas0324
Lilleputspiller
|
|
Klub: Aston Villa sæson: første Position: MC type: kreativ pris: højst 2 mio pund.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bach
Lilleputspiller
|
|
Klub: Lyngby sæson: er i 2014 Position: FC og AC type: God FC og En Bomber. pris: Højst 10 mio pr. mand
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bordeaux
|
|
Klub: Lyngby sæson: er i 2014 Position: FC og AC type: God FC og En Bomber. pris: Højst 10 mio pr. mand
Kermit Erasmus 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Til jer der har Babacar på jeres hold.. Hvordan har brugt ham? skal han spille alene eller skal han have en makker på toppen? 
|
|
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
|
vikt1115
|
|
Hej. Er i min anden seson med Liverpool og mangler en offensiv midtbanespiller (højre). Hvem skal jeg købe af: Ljajic, Witsel, Balotelli eller Silva.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Hvor mange penge har du ?  Hvad med Jordan Henderson, ham har jeg selv købt i anden sæson og gør det ganske okay  Og så er han jo engelsk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vikt1115
|
|
278 mio. og vil helst bare ha en af de fire spillere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
jamen det er jo helt op til dig så, kommer meget an på resten af holdet og måden hvorpå du spiller. Vil mene der er kæmpe forskel på silva og ballotelli, witsel vil jeg ikke men er aktuel på den position, men hvis du mener det, så er han da en god mand med fremtiden foran sig  Jeg ved det ikke. Ville nok perosnligt tage Ljajic eller Silva
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FC.Lenin
|
|
Klub: Aston Villa sæson: første Position: MC type: kreativ pris: højst 2 mio pund.
Kan du få Poli? Han kan blive virkelig god, men han koster nok lidt mere desværre. Hvis du skal have en til start XI skal du nok finde en gammel klassespiller. Nedved, Giggs, Scholes... Jeg har gode erfaringer med Luca cigarini, men ved ikke hvad han koster i første sæson..
|
|
|
|
|
|
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever!
|
|
|
|
|
Roxer
|
|
Søger en målmand til mit Inter hold i 2016. Prisen er næsten ligegyldig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Der er måske kommet en regen. Ellers kan jeg kun anbefale Matej Delac og Areola.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Farver
Lilleputspiller
|
|
Hej alle, er lige startet med at spille FM11, nogle der kan anbefale spillere? Klub: Aston Villa Årstal: 2010 Position: Alt Alder: Ikke alt for gammel under 30 helst Pris: Max. 50 mio.
Nogle idéer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|