|
Seller95
|
|
Klub: Tottenham Årstal: December 2010 Position: Angriber Alder: Max 28 Pris: Max 200 mio. Jeg søger en angriber der skal ligge alene på toppen i en 4-1-2-2-1 opstilling, han skal helst kunne fungere som "Dybdeliggende Angriber" da det er det jeg kører med.  Fyr Løs! Andre forslag?
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
assehehe
Lilleputspiller
|
|
klub: Torino Årstal: Juli 2010 Position: Skarpretter Alder: Max. 29 Pris: Max. 24 mil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Humberto Suazo... Er dog ikke sikker på han kan lokkes til Serie B. Men han kan købes for under 20 mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
guldborg
|
|
klub: Arsenal sæson: 1. Position: def midtbane. Jeg ønsker en defensiv midtbane spiller der kan markere og takle, men samtidigt ligge gode afleveringer. Jeg spiller på boldbesiddelse. Synes ikke Song er god nok. Alder: Max. 28 Pris: Helst ikke for meget. 200 mio max.
|
|
|
|
|
|
oi oi pippo segna per noi
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Yann M'Vila?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
guldborg
|
|
kunne være cool med en englænder
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corvette
|
|
Rodwell? Han er klasse i hvertfald 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Rodwell? Han er klasse i hvertfald  og dyrere end 200 mio kr...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corvette
|
|
Hov sorry havde overset  Ved ikke om han er god nok men Lee Catermole?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
guldborg
|
|
har fået begge bud accepteret på M'Vila og Rodwell. Begge på 135 mio. Hvem skal jeg vælge? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Begge to!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
coKey
|
|
jeg ville tage Rodwell hvis jeg sku vælge .... mere alsidig og til tider målfarlig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kudska
|
|
Klub: Middelfart (2. Div) Årstal: Starten af første sæson Position: Alle Alder: Lige meget Pris: Gratis
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KarelPoborský
|
|
Klub: Udinese Sæson: 2. sæson, sommerpausen Position: Angriber, skal være en bomber Alder: Lige meget Pris: 100-150 mio., højst!
|
|
|
|
|
|
Tidligere kendt under navnet "Vestjyde" Vinder af Champions Freak 2011!
|
|
|
|
|
TG150
|
|
Klub: Carlisle Sæson: 2 sæson Position: Lige meget Alder:18-30 Pris: 0-10 mio
|
|
|