|
Enzo
|
|
Søger venstre back til Liverpool. Ca 140 mil  Gerne forholdsvis ung.
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Joe mattock.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
Søger venstre back til Liverpool. Ca 140 mil  Gerne forholdsvis ung. Coentrao
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
Chrisz
Lilleputspiller
|
|
Davide Santon
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Batigol
|
|
Fábio Coentrão ville også lige være mit umiddelbare bud, men der er nu flere alternativer. Du kan også kigge på Leighton Baines, Reto Ziegler, Taye Taïwo, Benoît Assou-Ekotto eller José Ángel! 
|
|
|
|
|
|
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed. Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
|
|
|
|
|
Sebaztiian
|
|
Søger venstre back til Liverpool. Ca 140 mil  Gerne forholdsvis ung. Lee Wallace fra Hearts - en af spillets mest undervurderede spillere! Kan være med i alle ligaer! Hans stats er måske ikke de bedste, men han spiller på et enormt højt niveau.
|
|
|
|
|
|
F.C. Internazionale!
|
|
|
|
|
fred400
|
|
Klub: Barcelona Årstal: sommer 2012 Position: FV og FC Alder: Højst 28 Pris: Max 1,25 mia.  Det skal gerne være af den aller højeste kaliber  Jeg takker på forhånd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skiz0
|
|
bomber til leicester i første sæson pris: max 50 mil alder uden betydning skal helst være lille og hurtig
|
|
|
|
|
|
Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Ny venstrefløj i stedet for Cole til LFC 2. Sæson U/25 helst u/23 Hurtig Ny højrefløj i stedet for Kuyt til LFC 2. Sæson U/25 helst u/23 Reserve til angrebet 2. sæson Helst ung Penge: 570 millioner. EDIT: Ny venstreback Helst god defensiv, men samtidig okay i indlæg og dribling. 2. Sæson Har selv nogle emner, men skal lige se hvad i siger  på forhånd tak
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 23 Jan 2011, 14:00 af FernandoTorres9-1 »
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
bomber til leicester i første sæson pris: max 50 mil alder uden betydning skal helst være lille og hurtig
Kadlec? Ved ikke om han bomber i den liga i år, men det gjorde han sidste år 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Ny venstrefløj i stedet for Cole til LFC 2. Sæson U/25 helst u/23 Hurtig Ny højrefløj i stedet for Kuyt til LFC 2. Sæson U/25 helst u/23 Reserve til angrebet 2. sæson Helst ung Penge: 570 millioner. EDIT: Ny venstreback Helst god defensiv, men samtidig okay i indlæg og dribling. 2. Sæson Har selv nogle emner, men skal lige se hvad i siger  på forhånd tak Til kanten kan du hente Eden Hazard, som gør det fremragende på vestre kanten for mig  Til angrebet kan du måske hente Agbonlahor? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Til kanten kan du hente Eden Hazard, som gør det fremragende på vestre kanten for mig  Til angrebet kan du måske hente Agbonlahor?  Havde selv tænkt på Eden, men hvad højre fløj? Jeg tror måske jeg kan bruge Insua der kommer tilbage fra Tyrkiet her til 2. sæson. Nogen forslag til højre? eller et andet til angreb?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Elia er genial på højrekanten for mig i mit save med Tottenham. Han kan erhverves for lige omkring 100  En mulig backup i angrebet kunne evt være Christian Benitez  Eller hvis du kan hente ham, så Lukas Podolski 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Jeg vil også sige Elia til den anden kant 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MADMADZ
Lilleputspiller
|
|
Er i midten af 3. sæson med Palermo og mangler en giftig angriber i stedet for Abel Hernandez. Har omskolet Pastore til angriber på den anden side (som gør det fremragende - prøv det)
Nogen gode råd? Ikke Neymar, har lige signet et vildt ikke EU regen, og i Italien må man jo kun signe 1 ikke EU spiller per sæson.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|