|
haaaps
|
|
Hvad med Cavani fra palermo ?? Han score altid mange mål og han er måske til at få for de penge  Ellers er der en Vagner Love, han plejer at være et meget populært køb 
|
|
|
|
|
|
What's the difference between a Scouser and a broken clock? Even a clock is right twice a day!
|
|
|
|
|
Orko
|
|
Står og er lidt tyndt besat på angriber fronten, så her kommer info:
Klub: Unterhaching Årstal: 2013 Position: Striker Alder: 15-31 Pris: Max 1.5 mio
Nogle forslag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Klub: Atletico Madrid Årstal: 2012 sommer transfervindue Position: Center Forsar Alder: Højst 28 Pris: Ca 280 mio vil dog helst kun bruge 200 
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Danny Wilson, Rami, Subotic, Lovren EDIT: Og naturligvis Simon Kjær 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Klub: Atletico Madrid Årstal: 2012 sommer transfervindue Position: Center Forsar Alder: Højst 28 Pris: Ca 280 mio vil dog helst kun bruge 200  Simon Kjær. Daniel Agger. Phillipe Mexes.
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Klub: Atletico Madrid Årstal: 2012 sommer transfervindue Position: Center Forsar Alder: Højst 28 Pris: Ca 280 mio vil dog helst kun bruge 200  Mamadou Sakho?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Tak for alle svarene, Simon Kjær og Mamadou Sakho var dem jeg helst ville have, men de er henholdvis solgt til Tottenham og City  Troe bare jeg beholder dem jeg har 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Regner med at købe Hummels
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
anders100
|
|
Bestemt også en god spiller 
|
|
|
|
|
|
Liverpool F.C
|
|
|
|
hamdermv
Lilleputspiller
|
|
Klub: brescia Sæson: Den første (sommer) Søger: FC Beløb: har ca 20 mio. som skal bruge på 2 spiller Klub: brescia Sæson: Den første (sommer) Søger: MC/OMC skal være god i langskud og dribling  Beløb: har ca 20 mio. som skal bruge på 2 spiller håber i kan hjælpe mig  -Matias
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Hoffenheim første sæson. Stort set alle pladser og gerne under 40 mio. Har stor database, men kun den tyskeliga med. :-)
|
|
|
|
|
|
[Min signatur er for stor]
|
|
|
|
|
rasmusskovbo
|
|
Klub: Arsenal Sæson: 1. Position: Central forsvar Budget: 300 mio kr Skal kunne spille i start 11eren med det samme! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rottenburg
|
|
Klub: Arsenal Sæson: 1. Position: Central forsvar Budget: 300 mio kr Skal kunne spille i start 11eren med det samme!  Leonel Galeano - Han er meget ung, talentfuld og god forsvars spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rasmusskovbo
|
|
Kan han virkelig gå direkte i start 11eren? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|