MadsHelmer
Lilleputspiller
|
|
Hold: Lille Position: Central forsvar År: starten pris: 10-20 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roberto_Baggio
|
|
enig men billig.og tror zeman ku være vild inhopper når modstanderen er lidt træt
Zeman kan man ikke få lov at købe... han er lige kommet til Getafe og vil ikke flytte... anyway fik John Fleck for 35mil.. takker
|
|
|
|
|
|
Love the Blues
|
|
|
|
|
Roberto_Baggio
|
|
Hold: Lille Position: Central forsvar År: starten pris: 10-20 mio.
Skal han være backup eller gå direkte ind i din start 11ér???
|
|
|
|
|
|
Love the Blues
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Nogen der vil fortælle mig hvor i finder spillere på fri transfer ? 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
hamdermv
Lilleputspiller
|
|
Klub:Lokerne Årstal:2010 Position:Venstre midt Alder:17-28 Pris:har ca.21 mio som jeg skal bruge på 3 spiller
Klub:Lokerne Årstal:2010 Position:OMC-Målfarlig godt langskud Alder:17-32 Pris:har ca.21 mio som jeg skal bruge på 3 spiller
Klub:Lokerne Årstal:2010 Position:Bo han skal ligge på top alene så han skal være god inde i feltet men han skal også kunne noget på enge hånd. Alder:20-28 Pris:har ca.21 mio som jeg skal bruge på 3 spiller
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roberto_Baggio
|
|
Nogen der vil fortælle mig hvor i finder spillere på fri transfer ?  Gå ind i "player search" tryk på "Filter" i højre hjørne og vælg "edit filter". Tryk på "add condition" og vælg "contract startus" - her skal du igen vælge "contract expired" når jeg søger spillere på fri transfer, tilføljer jeg altid "international caps" og vælger minimum 1. Så har de spillere du får frem spillet mindst 1 landskamp for deres land og derved syns jeg man sortere de lidt ringere spillere fra.. Men det afhænger også af hvilken klub man spiller med.. hvis man spiller LLM kan det være lidt svært at få fat i dem der har spillet på landshold.
|
|
|
|
|
|
Love the Blues
|
|
|
|
MadsHelmer
Lilleputspiller
|
|
Skal han være backup eller gå direkte ind i din start 11ér???
Direkte i start 11eren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roberto_Baggio
|
|
Direkte i start 11eren
Jeg har ikke det store indblik i Lille truppen. Men jeg har haft held med at hente Nicola Legrottaglie fra Juventus for 15mil.. Han er rigtig god, men der er ikke meget fremtid i ham.. han er 33. Ellers er følgende et godt bud: Nelson Rivas fra Inter - transfer listed og billig Mirel Radoi kan fåes for ca 25mil - her kan du vælge at betale over flere måneder.
|
|
|
|
|
|
Love the Blues
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Klub: Tottenham Årstal: 2012 Position: MC/DM Alder: 17-28 Pris: har 385 mio, men vil nok maks bruge 150 mio. Det skal være en boldvindende type, som skal ligge ved siden af Van Der Vaart 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
coco1993
Lilleputspiller
|
|
Klub: Tottenham Årstal: 2012 Position: MC/DM Alder: 17-28 Pris: har 385 mio, men vil nok maks bruge 150 mio. Det skal være en boldvindende type, som skal ligge ved siden af Van Der Vaart  Har du kigget på Rodwell fra Everton?
|
|
|
|
|
|
Rurik Gislason!
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Hvad har du gjort med Huddlestone og Sandro?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Hvad har du gjort med Huddlestone og Sandro? Jeg har stadig dem begge, men syntes ikke at de lever op til forventningerne, så overvejer at sælge Huddlestone 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FTR
|
|
Hold: Chelsea Plads: Central Forsvarer Alder: Højst 27 Budget: 700 Mio.
Mangler en stærk central forsvarer, som kan dække over tabet af Carvalho til Real Madrid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Hold: Chelsea Plads: Central Forsvarer Alder: Højst 27 Budget: 700 Mio.
Mangler en stærk central forsvarer, som kan dække over tabet af Carvalho til Real Madrid.
Shawcross eller mexes ? 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|