|
kuszman
|
|
Hulk, en komplet angrebsspiller. Teknisk, hurtig, stærk og fantastisk afslutter. Han laver mange, og jeg mener MANGE, flere mål end Rossi. Det er i hvert fald min erfaring  Okay  Og han skal bruges som komplet angriber?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Graens
|
|
Okay  Og han skal bruges som komplet angriber? Det plejer at virke temmelig godt for mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Jeg er Tottenham og skal til at starte på 2. sæson  Jeg står og mangler en angriber og skal enten vælge mellem Giuseppe Rossi eller Hulk  Hvem skal jeg vælge af de 2? Hulk helt klart 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Ville også klart sige Hulk og han er måske nok også billigst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Klub: fck Sæson: Første Posistion: Venstre kant og højre kant pris: 10 - 20 (kr) Lande: Han må helt være fra Rusland Danmark Holland eller tjekkiet 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
KimGreve
|
|
Ville nu sige Simon Kjær i stedet for hangeland
Kan ikke få Simon Kjær for 100 mio kr. Har prøvet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The freak
|
|
FCK Februar 2012 Højre og venstre Back Alder højest 27 Pris ?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 21 Dec 2010, 15:22 af The freak »
|
|
|
|
|
|
|
MFtiis
|
|
Hej alle  Klub: Espanyol Årstal: 2012 Position: Center midtbane Alder: ? Pris: højst 60 mil. Tak på forhånd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Hej alle  Klub: Espanyol Årstal: 2012 Position: Center midtbane Alder: ? Pris: højst 60 mil. Tak på forhånd  Koke er god bruger ham selv i liverpool  Så ham ville jeg foreslå.
|
|
|
|
|
|
What a legend
|
|
|
|
|
MFtiis
|
|
Koke er god bruger ham selv i liverpool  Så ham ville jeg foreslå. Okay ham kigger jeg på  Og tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MFtiis
|
|
Hej alle  Klub: Espanyol Årstal: 2010 Position: Central Midtbane Alder: ? Pris: Få penge, idet han skal være reserve  Tak på forhånd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arix0n
Lilleputspiller
|
|
Klub: QPR Sæson: Første Posistion: offensiv højre og vensre wing pris: 0-5 mil(kr) hjæælp..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SørenA
Gæst
|
|
Caio Mangler en venstre back til mit Fulham hold, han skal være under 25, og koste under 60 mio. kr. Anyone? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Klub: City Årstal: 2011 Position: OMH Alder: max 26-27 pris: max 600 mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DenGladeViking
Gæst
|
|
Klub: Dortmund Årstal: 2010 Position: Trænere! Alder: Ligemeget Pris: Ligemeget Hjælp 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|