fckfanen4ever
|
|
Klub: Barcelona Sæson: Første Posistion: Deffensiv Midtbane centralt pris: 20 - 40 mio (kr)
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
Blaugrana4ever
Lilleputspiller
|
|
Klub: Barcelona Sæson: Første Posistion: Deffensiv Midtbane centralt pris: 20 - 40 mio (kr)
Hvad vil du bruge en def. midt til? Du har Busquets og Mascherano til din rådighed? De her begge gjort det upåklageligt for mig. Men prøv at lej en ung spiller eller noget...
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Begge mand er skadet i 3 - 4 måneder ;s
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
arix0n
Lilleputspiller
|
|
Klub: QPR Sæson: Første Posistion: offensiv højre og vensre wing pris: 0-5.0 mil(kr)
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Klub: Atletico Madrid Årstal: Sommeren anden sæson Position: OMH Alder: Helst under 27 Pris: 250.000.000 Andet: Han skal være fast mand.
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
Skiz0
|
|
Klub: Fiorentina År: 2010 Postion: Kreativ central midtbane der kan spille ved siden af Montolivio Pris: 50 mil. Alder: Så ung som muligt dog over 20
|
|
|
|
Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA
|
|
|
|
KimGreve
|
|
Er Arsenal i 2. sæson og mangler en midterforsvar. Har desværre kun omkring 100 mio kr. tilbage. Har i nogle forslag?
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Klub: Barcelona År:2010 Posistion: Offensiv midtbane venstre, og venstre back Pris: ligemeget sålænge han kan bruges. Alder: helst 21 - 25 år
|
|
|
|
What a legend
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Klub: Barcelona År:2010 Posistion: Offensiv midtbane venstre, og venstre back Pris: ligemeget sålænge han kan bruges. Alder: helst 21 - 25 år Eden Hazard og Alex Sandro/Fabio Coentrao?
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Klub: Atletico Madrid Årstal: Sommeren anden sæson Position: OMH Alder: Helst under 27 Pris: 250.000.000 Andet: Han skal være fast mand.
Giuliano?
|
|
|
|
|
|
|
|
FC.Lenin
|
|
Er Arsenal i 2. sæson og mangler en midterforsvar. Har desværre kun omkring 100 mio kr. tilbage. Har i nogle forslag?
Hangeland fik jeg for 117 (måske du kan justere dit budget). Han har gjort det helt fantastisk. Tager alt i luften mens The Verminator snupper dybde afleveringerne..
|
|
|
|
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever!
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Hangeland fik jeg for 117 (måske du kan justere dit budget).
Han har gjort det helt fantastisk. Tager alt i luften mens The Verminator snupper dybde afleveringerne..
Ville nu sige Simon Kjær i stedet for hangeland
|
|
|
|
What a legend
|
|
|
|
andreasjean
|
|
Klub: BIF Årstal: 10/11 Position: BO Alder: 20-25 Pris: ca 10-20 mio. skal være en der laver mål.
|
|
|
|
det eneste jeg drømmer om, det er en titel og lidt rom - og sku vi smadre f c k, vil det da også kunne gå
ohoh ohoh lala lala lalalaaa ohoh ohoh lala lala lalalaaa
i parken har de et koncept; registrering og konfekt - men vestegnen er ik' for sjov vi følger kun tribunens lov .
|
|
|
|
kuszman
|
|
Jeg er Tottenham og skal til at starte på 2. sæson Jeg står og mangler en angriber og skal enten vælge mellem Giuseppe Rossi eller Hulk Hvem skal jeg vælge af de 2?
|
|
|
|
|
|
|
|
Graens
|
|
Jeg er Tottenham og skal til at starte på 2. sæson Jeg står og mangler en angriber og skal enten vælge mellem Giuseppe Rossi eller Hulk Hvem skal jeg vælge af de 2? Hulk, en komplet angrebsspiller. Teknisk, hurtig, stærk og fantastisk afslutter. Han laver mange, og jeg mener MANGE, flere mål end Rossi. Det er i hvert fald min erfaring
|
|
|
|
|
|
|
|