home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 989 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Fejl og mangler
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fejl og mangler  (Læst 2552 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Fejl og mangler
« : 28 Nov 2010, 17:25 »

Hej Drenge.

Jeg er football-manager fan, og har spillet de mange sidste versioner, men har endnu ikke erhvervet mig 2011-versionen. Jeg bruger FMF dagligt, og går lidt med en ide om, at det faktisk ikke er noget ved at købe spillet endnu, da der er nogle fejl og mangler, som gør at det ikke er værd at starte et spil, før der kommer en patch igen.

Har jeg ret når jeg siger det? Jeg mener eksempelvis den nyeste patch hedder stadig det samme som den gamle, er det så overhovedet muligt at ændre noget i editoren når de overlapper hinanden? Er der for mange skader? synes der var en del i demoen, og mener også at have læst noget om det?

I bund og grund vil jeg høre jeres mening omkring hvilke fejl og bugs der gør spillet umuligt at spille lige nu. Hvis jeg tager fejl, overbevis mig da endelig, så jeg kan få købt spillet.

Venlig hilsen Peter
Logged

welbz is dat guy

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Fejl og mangler
« Svar #1: 28 Nov 2010, 17:29 »

Syntes helt klart at du sagtens kan købe spillet nu..

Der er selvfølgelig nogle få fejl hist og her som de ikke har fået rettet endnu, men spillet er helt klart spilbart. Der skulle dog vist være nogle som har oplevet fejl i transferdelen, hvor store profiler kan købes for næsten ingen penge, hvilket måske er den største fejl i spillet.. Men kan man overleve det indtil patchen kommer her i december måned, så kan man sagtens spille det uden problemer..

Jeg er i hvert fald blevet meget godt tilfreds med spillet, efter de første patch er udkommet, og rettet de værste fejl.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejl og mangler
« Svar #2: 28 Nov 2010, 17:35 »

Syntes helt klart at du sagtens kan købe spillet nu..

Der er selvfølgelig nogle få fejl hist og her som de ikke har fået rettet endnu, men spillet er helt klart spilbart. Der skulle dog vist være nogle som har oplevet fejl i transferdelen, hvor store profiler kan købes for næsten ingen penge, hvilket måske er den største fejl i spillet.. Men kan man overleve det indtil patchen kommer her i december måned, så kan man sagtens spille det uden problemer..

Jeg er i hvert fald blevet meget godt tilfreds med spillet, efter de første patch er udkommet, og rettet de værste fejl.
Transferdelen har jeg godt læst om, og dette er helt klart også en fejl. Hvad med agenternes helt urimelige honorarkrav? Er dette eksempelvis blevet ændret?
Logged

welbz is dat guy

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Fejl og mangler
« Svar #3: 28 Nov 2010, 17:38 »

Transferdelen har jeg godt læst om, og dette er helt klart også en fejl. Hvad med agenternes helt urimelige honorarkrav? Er dette eksempelvis blevet ændret?

Da jeg ikke kender til omstændighederne i virkeligheden, og derfor ikke kender til hvor meget de får, så ved jeg ikke om det er et problem i forhold til FM..

Men må indrømme at det ikke er en "BUG" Jeg har hørt om før.. Men med gode forhandlingsevner, så kan man jo forhandle dem lidt ned i pris.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejl og mangler
« Svar #4: 28 Nov 2010, 17:42 »

Da jeg ikke kender til omstændighederne i virkeligheden, og derfor ikke kender til hvor meget de får, så ved jeg ikke om det er et problem i forhold til FM..

Men må indrømme at det ikke er en "BUG" Jeg har hørt om før.. Men med gode forhandlingsevner, så kan man jo forhandle dem lidt ned i pris.
Mener at have læst i en retteliste at dette var et problem. Udover transferdelen med billige spillere, der synes du ikke der er nogle nævneværdige fejl, som "ødelægger" spillet?
Logged

welbz is dat guy

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Fejl og mangler
« Svar #5: 28 Nov 2010, 17:47 »

Nej det syntes jeg ikke at der er..

Man kan være tilbøjelig til at sige at der stadig er lidt for mange gule og røde kort, men det er blevet stærkt forbedret i forhold til før patchene.

Men spillet er helt sikkert spilbart, omend det bliver rart når den næste patch kommer, så de sidste fejl kan blive rettet.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejl og mangler
« Svar #6: 28 Nov 2010, 18:16 »

Nej det syntes jeg ikke at der er..

Man kan være tilbøjelig til at sige at der stadig er lidt for mange gule og røde kort, men det er blevet stærkt forbedret i forhold til før patchene.

Men spillet er helt sikkert spilbart, omend det bliver rart når den næste patch kommer, så de sidste fejl kan blive rettet.

Kortene var helt klart et problem i demoen. Håber det er rettet for jeg har lige købt spillet Wink
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejl og mangler
« Svar #7: 28 Nov 2010, 19:49 »

For lige at være helt sikker. Når jeg har installeret over steam, og har den nyeste patch. Skal jeg så når jeg starter et nyt spil, starte den med 10.1.0?
Logged

welbz is dat guy

DonG
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fejl og mangler
« Svar #8: 29 Nov 2010, 00:35 »

Jeg synes virkelig der er fejl og mangler i dette spil. Jeg er pisse hammerende træt af at ens spillere vil skide på hvad man sætter dem til.. Mine angribere/midtbane spillere hugger på mål udefra konstant på trods af jeg har sat langskud på sjældent, mine forsvarsspillere står bare og glor og tackler overhoved ikke, men bakker og bakker. Når bolden er fri er der ingen der prøver at få fat i den, men overlader bare lortet til modstanderen. Jeg har ovenikøbet oplevet at der under kampen i motivation stod at N'doye fortjente sit røde kort..... Han var stadig på banen. Der bliver konstant scoret selvmål. Og hvis jeg gad kunne jeg blive ved og ved og ved......... Jeg har opdateret spillet, og har spillet CM/FM længere tid end jeg kan huske, så jeg er ikke en noob der fatter minus.... Håber snart den næste patch kommer, for det lort holder jeg bestemt ikke ud
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fejl og mangler
« Svar #9: 29 Nov 2010, 11:20 »

For lige at være helt sikker. Når jeg har installeret over steam, og har den nyeste patch. Skal jeg så når jeg starter et nyt spil, starte den med 10.1.0?

Det er også rigtigt.
Da patch 10.1.1 udkom var der ingen database med, derfor hedder databasen 10.1.0. Tjek evt under indstillinger hvor man kan se hvilken version. Det kan også være på spilstatussiden (godt med et opdigtet ord) man gør det. Er på job lige nu så kan ikke hjælpe så meget udover dette Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejl og mangler
« Svar #10: 29 Nov 2010, 11:52 »

Synes bestemt ikke man kan sige, at spillet ikke er værd at spille. Sammenlignet med sidste år, så har der virkelig været få fejl i denne version som er værd at tale om. Enkelte ting er der hold i, men det med kortene og selvmål synes jeg ikke jeg kan genkende - overhovedet. Det er altså ikke urealistisk at der engang imellem kommer røde kort, og ej heller at der i nogle kampe kan blive uddelt 6-8 kort fordelt på begge hold Smiley
Hvis man er sur og muggen over, at man ikke kan vinde det hele, jamen så spil Fifa i stedet. Der styrer I selv spillerne. Det er de færreste hold der vinder alt i virkeligheden, og derfor også i FM.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fejl og mangler
« Svar #11: 29 Nov 2010, 12:04 »

Jeg synes virkelig der er fejl og mangler i dette spil. Jeg er pisse hammerende træt af at ens spillere vil skide på hvad man sætter dem til.. Mine angribere/midtbane spillere hugger på mål udefra konstant på trods af jeg har sat langskud på sjældent, mine forsvarsspillere står bare og glor og tackler overhoved ikke, men bakker og bakker. Når bolden er fri er der ingen der prøver at få fat i den, men overlader bare lortet til modstanderen. Jeg har ovenikøbet oplevet at der under kampen i motivation stod at N'doye fortjente sit røde kort..... Han var stadig på banen. Der bliver konstant scoret selvmål. Og hvis jeg gad kunne jeg blive ved og ved og ved......... Jeg har opdateret spillet, og har spillet CM/FM længere tid end jeg kan huske, så jeg er ikke en noob der fatter minus.... Håber snart den næste patch kommer, for det lort holder jeg bestemt ikke ud

måske kører du holdet forkert??? ser selvmål lige så tit som man gør i virkeligheden og hvis de hugger på mål langt ude fra kunne du jo tage en snak med spillere. og det med at han fortjente sit røde kort hentyder jo bare til en svinestreg som der kommer gult på hvor de så skriver at han fortjente sit røde kort som han dog bare ikke har fået.

synes selv at spillet helt klart lever op til de tidligere spil og den standard man forventer fra FM
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejl og mangler
« Svar #12: 29 Nov 2010, 12:07 »

måske kører du holdet forkert??? ser selvmål lige så tit som man gør i virkeligheden og hvis de hugger på mål langt ude fra kunne du jo tage en snak med spillere. og det med at han fortjente sit røde kort hentyder jo bare til en svinestreg som der kommer gult på hvor de så skriver at han fortjente sit røde kort som han dog bare ikke har fået.

synes selv at spillet helt klart lever op til de tidligere spil og den standard man forventer fra FM

Helt enig, spillet er bestemt ikke ringere end forrige versioner. Bestemt pengene værd Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

earno
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Fejl og mangler
« Svar #13: 29 Nov 2010, 14:55 »

stor fejl! jeg har mario götze på prøvetræning og han kan spille liga kampe for mig! jeg mener dette er en fejl eller hvad?
Logged

Chelsea fan siden 11. maj 2003
Fm 07-08-10-11-12-13 allstar hold

cech(08)
kolodin(11)-mertesacker(07)-ömer tropak(08)-abate(13)
medo(09)-Tymoschuk(C)(08)-ambrosini(12)
podolski(12)-kozak(13)-gignac(08)

bænk:
marcelo(07)
drogba(10)
kuzmanovic(09)
ramlal(12)
lebohang(07)

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010