home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 382 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Valencia CF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Valencia CF  (Læst 3735 gange)
mist747
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Valencia CF
« : 27 Nov 2010, 22:03 »

Jeg synes lige der skulle oprettes en tråd med Valencia Smiley

Et utroligt spændende hold med mange gode og unge spillere. Jeg håber der er nogen der er startet med dem og vil dele deres erfaringer her.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF
« Svar #1: 30 Nov 2010, 22:52 »

Jeg er lige begyndt på et nyt spil med Valencia Smiley Der er spillet 4 rundt i liagen (vi ligger nr4) og allerede nu ser det ud til at bliver imellem Real og Barca.
« Seneste Redigering: 30 Nov 2010, 23:05 af Messi1987 » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF
« Svar #2: 01 Dec 2010, 16:14 »

November 2010: Valencia er videre i CL gruppe spillet, på en flot 2 plads Smiley Og ligger nr.3 i liagen Opstemt Real og Barca er 7 point foran alle andre og ligger helt lige her inden El Clásico.
« Seneste Redigering: 01 Dec 2010, 16:19 af Messi1987 » Logged

mist747
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF
« Svar #3: 01 Dec 2010, 19:38 »

Hvilken formation, taktik og roller bruger du?
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF
« Svar #4: 01 Dec 2010, 20:48 »

December 2010: El Clásico blev ret Barca opvisning, lige fra start til slut 4-0! funny Valencia tabte 2-1 over Real, ligger stadig nr3 i liagen.

Januar 2011: Valencia er i fantastisk form og ligger stadig nr 3 i liagen kun 2 point efter Real!!! Og 7 efter Barca. Messi vandt alle indivudelle priser for 2010.

Februar 2011: Valencia er i deres livsform 2 point foran Real og 1 point foran Barca der har skuffet lidt på det sidste. Næste kamp er Barca på hjemmebane topkampen i La Liga pt.

Også er jeg ikke kommet længere endnu.




« Seneste Redigering: 01 Dec 2010, 20:55 af Messi1987 » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF
« Svar #5: 01 Dec 2010, 20:51 »

Hvilken formation, taktik og roller bruger du?
Bruger 6 forskellig formation/taktiker. Alt efter holdes moral/form og efter hvem jeg skal spille imod osv
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF
« Svar #6: 03 Dec 2010, 07:03 »

Marts 2011: Messi, Villa, Xavi og Iniesta gjorde hvad der passet dem imod mig!!! Især første nævnt, 5 kasser fra hans side. 7-0 nederlag blev det til. Efter den kamp kom vi ind i en dårig stime med 6 nederlag i træk og ned på 3 pladsen i liagen.

Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #7: 03 Dec 2010, 07:45 »

Måske netop dét er grunden til din dårlige stime? At skifte formation og taktik hele tiden hjælper ikke på noget som helst, specielt ikke at få holdet spillet sammen Smiley
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF
« Svar #8: 03 Dec 2010, 16:09 »

April 2011: Real Madrid røg ud af CL ottendelsfinalerne (imod FCK Shockeret) som de plejer i IRL funny FCK røg ud af CL i kvartfinalen imod Valencia Smiley Valencia rød ud af CL i semifinalen imod Chelsea Ubeslutsom

Chelsea (nr1 i PL) skal møde Barca (nr1 i LL) i det de fleste kalder drømmefinalen. Mourinho har udtalt af Chelsea skal passe på topscoren i LL og CL Messi (48 mål er han oppe på i denne sæson)

Valencia er kommet i en god stime igen i LL og er kun 4 point efter Real og 6 point efter Barca Smiley 
     
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF
« Svar #9: 28 Dec 2010, 19:07 »

Hvilke indstillinger bruger I til Soldado?

Er ved at blive sindsyg over så ringe han spiller i min taktik Sur, så mon ikke det er hans rolle det er galt med?
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF
« Svar #10: 20 Jan 2011, 20:59 »

Hvilke indstillinger bruger I til Soldado?

Er ved at blive sindsyg over så ringe han spiller i min taktik Sur, så mon ikke det er hans rolle det er galt med?

Jeg bruger Soldado som Komplet, og så bruger jeg Aduriz som avanceret. Det har resulteret i 4 mål fra soldado's side, og et enkelt fra Aduriz. Har lige spillet min anden kamp Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF
« Svar #11: 04 Jul 2011, 22:11 »

Slet ingen der spiller med Valencia? Jeg er selv snart færdig med anden sæson. Opdaterer denne post i morgen med noget info.
Logged

welbz is dat guy

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF
« Svar #12: 05 Jul 2011, 00:44 »

Slet ingen der spiller med Valencia? Jeg er selv snart færdig med anden sæson. Opdaterer denne post i morgen med noget info.
kan du ikke lige smide et SS op af dit hold og hvor mange penge starter Valencia med?
Hvordan er deres Balance?

Overvejer om jeg skal være Valencia, men ved ikke hvem jeg skal starte et save med Smiley.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF
« Svar #13: 05 Jul 2011, 15:29 »

kan du ikke lige smide et SS op af dit hold og hvor mange penge starter Valencia med?
Hvordan er deres Balance?

Overvejer om jeg skal være Valencia, men ved ikke hvem jeg skal starte et save med Smiley.
Jeg ved ikke hvor mange penge de starter med, da jeg ikke spillede med transfers i første vindue. Dog har de en masse løntunge spillere, som der skal luges ud i, hvis man vil have et budget i starten af næste sæson.

I første sæson endte jeg 4, og sikrede mig dermed den pengegivende placering i Champions League. Selve Champions League i første sæson blev en skuffende oplevelse da jeg "kun" endte treer i min gruppe. Dermed røg jeg i Europa League, hvor jeg vandt over Feyenoord og sidenhen røg ud til Liverpool. Pokalturneringen blev ikke vægtet højt, hvorfor mine reserver måtte se os slået ud, i midten af turneringen.

I anden sæson, som jeg er igang med, går det strygende. I ligaen ligger jeg nummer 3, á point med Real Madrid og 4 point efter Barcelona i 29 spillerunde. Jeg har lige sået Barcelona 3-1, hvilket sikrede at jeg stadig er med i kampen om titlen.


I Champions League, er jeg videre fra gruppespillet. Her skulle jeg møde Inter som blev sendt ud med samlet 6-5 i min favør. Jeg skal møde landsmændende fra Real Madrid i kvartfinalen. Pokalturneringen blev igen vægtet lavt, hvorfor jeg rød ud i kvartfinalen til Espanyol.

Jeg forsøger så vidt muligt kun at handle spansk, og min startopstilling ser således ud;

Jeg har scrollet ned, således alle mine udskiftere kan ses.

Af mine fremtrædende spillere kan nævnes Thiago, som blev hentet gratis i Barcelona, Joaquin, Soldado og Mata.

Thiago


Joaquin


Soldado


Mata


På transfersiden forsøger jeg, som tidligere nævnt, at holde holdet spansk. Derudover skal økonomien, grundet deres enorme gæld, holdes sund. Derfor handler jeg ikke for mere end jeg sælger, hvilket også afspejler sig i mine transfers;

Transfers 2010/11


Transfers 2011/12


Og så kom da igang med at spille med Valencia, det er et kanont sjovt hold.
« Seneste Redigering: 05 Jul 2011, 15:47 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF
« Svar #14: 05 Jul 2011, 16:44 »

Jeg er nået til januar transfer vinduet med Valencia.

Barca er helt ustyrlige og fører ligaen med 10point ned til nr 2 som jeg ligger på.
David Villa er helt urealistisk i mit spil hvor han har lavet 35mål i 20kampe.. Jeg kan bare ikke stoppe ham..

Anyway som sagt ligger jeg nr.2 med 4point ned til de 2 madridklubber.

Jeg spiller en klassisk angrebsivrig 4-4-2 opstillng med Mata og Soldado helt i front.
Soldado er instillet til skarpretter og Mata som dybdeliggende angriber. de har til sammen lavet 30mål.

min ideal opstilling ser således ud
GK: Guaita
VB: Mathieu
CB: Tepal
CB: Dealbert/Navarro
HB: Alberto Lora (købt i sporting)

VM: Jordi Alba
CM(defensiv): Banega
CM(offensiv): Costa
HM: Joaquin

HA: Soldado
VA: Mata

Bænken:
Moya (GK)
Albelda
Yurichencko (hentet gratis ved sæsonstart)
Miguel
Aduritz
Pablo Hernandez
Ricardo Costa

Jeg er som sådan godt tilfreds med at ligge nr 2 i ligaen, men det irriterer mig vanvittigt at Barca er så urørlige..
Tabte hjemme 3-1 og min assistent kaldte det for "good effort"..

ChL vandt jeg min gruppe foran Schalke og AC Milan, så det er helt kanon.

Har desuden hentet Borja Baston for 7mil Dkr i At. Madrid her i januar, ham glæder jeg mig til at få spillet ind på holdet.. mine scouts rater ham til 4½ stjerne..
Logged

Love the Blues

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010