fckfanen4ever
|
|
Nej desværre ikke mere har taget udfordringen op med Bolton da jeg syntes at Barcelona og andre top hold er for lette og kedelige at spille med
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
probst
|
|
Hvilken opstilling er bedst fra 1. Sæson? Synes jeg har prøvet lidt af hvert men det spiller bare ikke....
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Hvilken opstilling er bedst fra 1. Sæson? Synes jeg har prøvet lidt af hvert men det spiller bare ikke....
4 forsvar spillere 2 midtbaner 3 offensive midtbaner og 1 angriber
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
LuffenDK
Lilleputspiller
|
|
Jeg er igang med et spil mod min bror. Han er Madrid og jeg her Barca. Vi er lige kommet til starten af 3 sæson. Ville høre om der er nogen der har nogen fif til at få mere boldbesidelse i kampene? Jeg spiller 4-2-3-1 min boldbesidelse er normalt på 50-60% men vil mene jeg kunne have mere da jeg gerne vil udnytte alle de kreative spillere jeg har hehe I første sæson vandt min bror mesterskabet mens jeg vandt den spanske pokal finale mod ham. I anden sæson vandt jeg alle titler der var mulige CL, mesterskabet, pokal turneringen, og super cup. 3 af titlerne vandt jeg netop over min bror og kunne ha mødt ham i CL finalen også men han røg ud i semi finalen. Min bror har ikke slået mig endnu i 2 sæsoner hehe jo han vandt godt nok en kamp i super cup men jeg vandt samlet så tæller ikke helt Jeg vil poste billeder af hvilke spillere jeg har og taktik mm når vi skal spille igen bliver nok i aften men håber der er nogen der har nogen gode råd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
probst
|
|
4 forsvar spillere 2 midtbaner 3 offensive midtbaner og 1 angriber okay.. hviket indkøb for barcas midler ville du købe ind til første sæson!
|
|
|
|
|
|
|
|
Ringling96
|
|
Så fik jeg endelig købt Fabregas i starten af 7. sæson det blev dog lidt dyrt men hva fanden, han var den eneste spiller jeg gik efter Hvor mange penge har i andre skulle give for ham i jeres saves ?
|
|
|
|
Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito
|
|
|
|
Ringling96
|
|
Nogle der kunne ligge et ss in af deres taktik ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Ringling96
|
|
?
|
|
|
|
|
|
|
|
IbisJ
Lilleputspiller
|
|
Hej alle Fm freaks... Jeg er startet med Barcelona og er nu nået til året 2016. Har købt en del blandt andet Abel Hernandez, Arjen Robben GRATIS! og Sakho. Har i alt vundet 8 trofæer på de år, men dog ingen Champions League endnu. Sidst røg jeg ud til Laudrups nye hold Chelsea
|
|
|
|
|
|
|
|
probst
|
|
?
4-2-3-1 valdez abidal - pique - zanka jørgensen - alves javir m - xavi inista messi pedro villa VIRKER ALTID!
|
|
|
|
|
|
|
|
Ringling96
|
|
Jeg spiller med en defensiv i stedet for offensiv, det kunne være jeg skulle prøve at spille med en offensiv midtbanespiller
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Jeg spiller med en defensiv i stedet for offensiv, det kunne være jeg skulle prøve at spille med en offensiv midtbanespiller Ja en offensiv midtbane spiller ville være et skub i det offensive og den helt store bonus på den offensive midtbane ville være Javier Pastore fra Palermo han bomber virkelig mål også dribler han som var han 5 x messi samlet i en
|
|
|
|
What a legend
|
|
|
|
Ringling96
|
|
Er nået til 7. sæson har Pastore han har været der i 3. sæsoner nu Men har også Thiago som kunne være en mulighed
|
|
|
|
|
|
|
|
probst
|
|
Jeg spiller med en defensiv i stedet for offensiv, det kunne være jeg skulle prøve at spille med en offensiv midtbanespiller hvem ville du tage ud? hvis vi altså snakker om 4 2 3 1 opstilligen?
|
|
|
|
|
|
|
|