home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1266 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Kender I dette selskab?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kender I dette selskab?  (Læst 2025 gange)
N17
Manager

Kender I dette selskab?
« : 25 Nov 2010, 17:56 »

Hej
Er muligvis ved at købe noget online fra en gut. Han vil gerne have, at vi benytter dette selskab http://www.eurolinkspedition.co.cc/ til betaling og forsendelse.

Det skulle foregå sådan her
1. Han afleverer varen og de sætter processen igang.
2. De tjekker op at alt er der og alle dokumenter. Derefter kontakter de mig med betalingsoplysninge r og andre forhold.
3. Jeg sender dem pengene, som de beholder indtil levering.
4. Jeg modtager varen, tjekker og godkender den. Og først herefter sender de pengene til ham. Hvis jeg ikke godkender den, så tager de varen med sig og fører pengene tilbage til mig.

Kender I noget til selskabet - og om det er trygt?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Kender I dette selskab?
« Svar #1: 25 Nov 2010, 23:41 »

Kender det ikke og synes selv at det ser lidt dodgy ud med den co.cc adresse, ville normalt være co.uk istedet.

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #2: 25 Nov 2010, 23:54 »

Kender det overhovedet ikke. Men ville ikke være for sikker, da det virker en kende mistænkeligt.

19. 5. 2012.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #3: 25 Nov 2010, 23:59 »

Der ser absolut meget mystisk ud, ville holde mig langt fra det.
Normalt ville du også kunne klikke på  fks verisign secured logoet i bunden og få en pop op fra verisign der siger de har godkendt siden.
Derudover er der jo heller ikke andet end den forside der.
Kort sagt hold dig væk

N17
Manager

« Svar #4: 26 Nov 2010, 00:03 »

Ifølge hjemmesiden bruger både Liverpool FC og Sky deres service.

I øvrigt skulle de have haft en ret god omsætning i 2009
"EuroLink Spedition provides businesses and consumers worldwide with an extensive range of services for their mail and express delivery needs. EuroLink Spedition serves more than 200 countries and employs over 128, 000 people and reported revenues of €13.6 billion for 2009. EuroLink Spedition. is publicly listed on the stock exchanges of Amsterdam, New York, and Frankfurt."

Og jo, der er andet end en forside. Du skal bare trykke på et af billederne

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5: 26 Nov 2010, 21:21 »

Af et firma der har over 128.000 ansatte kan man da undre sig over at en google søgning på navnet ikke giver flere resultater, når de samtidig omsætter for næsten 100 milliarder kroner om året kan det også vække let undren at man ikke kan finde en eneste artikel omkring virksomheden.

Kort sagt, hold dig langt væk fra firmaet, lad være med at købe noget af personen, hvis muligt rapportér ham som en scammer på den givne side, og evt. politianmeld ham for bedrageri.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Fernando
Gæst

« Svar #6: 26 Nov 2010, 21:29 »

Ja googlede lige hurtigt firmaet for at finde noget om det og google fandt intet heller Wikipedia, så ja det ser meget mystisk ud og du burde holde dig væk fra det.. Smiley

Hvis der nu er en sansynlighed for, at de er nogle svindlere kan man så melde dem til et program, som f.eks Basta eller politianmelde dem og tvivler oven i købet på at Liverpool FC bruger deres service Tunge

Deity
Juniorspiller
**

« Svar #7: 26 Nov 2010, 23:58 »

Jeg vil også klart råde dig til at finde en bedre løsning. Som Sunbao også er inde på, så virker det altså lidt mærkeligt at VeriSign Secured og Verified By Visa logoerne er i én billedfil. Og at der ikke er flere hits, wikiartikler eller lignende om dem virker mistænkeligt.
Find hellere dit produkt et andet sted! Wink

"Hysterisk nationalisme, det er når man glædes over 22 granvoksne mænd der render rundt efter en oppustet komave. Hvis det er holdningen, så skift kanal lige nu!"
- Morten Stig Christensen, 26-06-1992

nielsen42
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 27 Nov 2010, 00:02 »

gå evt ned i din bank og snak med dem om det de kan altid hjælpe med sådan noget Smiley

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

nielsen42
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 27 Nov 2010, 00:06 »

efter et kig på google vil jeg nok holde mig væk fra siden ... grunden er ene og alene at det første hit på google der kommer når man søger på det er et link til den her tråd Smiley så vil nok sige at det er et no go.... de kan jo tømme hele din konto når de først har oplysningerne

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10: 07 Dec 2010, 01:01 »

Snydefirmaer kan nemt skrive alt muligt lort på deres hjemmeside for at få folk til at tro at det er ægte. De tal som de skriver er jo helt hen i vejret, så du skal ihf. ikke handle der.. Hold dig til sider du kender, eller sider som du med garanti kan sige er reelle (som f.eks. en søgning nemt kan afsløre hvis de er..)

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

1887
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 07 Dec 2010, 06:23 »

Hold dig LANGT væk fra det! Det er et wellknown scam.

Odense's finest!

MDCCCLXXXVII

Brodtgaard
Manager

« Svar #12: 07 Dec 2010, 08:26 »

Det her er hvad der kommer frem hvis jeg klikker på linket her på min arbejdsplads - så hold dig langt fra dem:

This Page Cannot Be Displayed

--------------------------------------------------------------------------------

Based on your corporate access policies, this web site ( http://www.eurolinkspedition.co.cc/ ) has been blocked because it has been determined by Web Reputation Filters to be a security threat to your computer or the corporate network. This web site has been associated with malware/spyware.

Threat Type: Adware
Threat Reason: Researchers or users identified possible threats.

If you have questions, please contact your corporate network administrator and provide the codes shown below.

--------------------------------------------------------------------------------
Notification codes:  (1, MALWARE, Adware, Researchers or users identified possible threats., BLOCK-MALWARE, 0x016cc7f9, 1291706719.672, AAAEDQAAAAAAAAAAB/8ACP8AAAD/AAAAAAAAAAAAAAE=, http://www.eurolinkspedition.co.cc/)

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010