home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:57:08 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 19:25:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 12:34:09 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23486
  0 Brugere, 926 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shriramserenity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  3# En flok konfirmander uden arme og ben
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: 3# En flok konfirmander uden arme og ben  (Læst 6257 gange)
Lights_out
Ynglingespiller

3# En flok konfirmander uden arme og ben
« : 25 Nov 2010, 17:54 »

Med fire veloverståede trænerkurser indenfor DBU, samt tre sprogkurser i fransk, spansk og tysk har jeg mit bagland i orden for at begive mig ud som verdensmand! Mine erfaringer som træner er få, blot et par træner jobs for diverse ungdomshold på Fyn og et enkelt år som træner for et serie 1 hold, er det ikke erfaringen jeg skal trække på for at få et job som træner i udlandet.

Kufferten er pakket med ikke meget andet et par rene underbukser og min bærbar og et nyt kapitel i mit liv er hermed startet! Jeg føler tiden er moden til at drage ud i den store verden for at følge drømmen om at blive den største træner, måske ikke i verdenen men i det mindste i den sydlige del af Danmark. Jeg føler mig kompetent nok til at sætte krav til den klub jeg vil træne, derfor har jeg opsat nogle krav i notesblok til den klub jeg vil træne:

• 1: Klubben jeg skal træne skal befinde sig et land hvor den øverste liga er blandt de 10 bedste i verden, da jeg ikke ser mig selv træne et anden rangs hold i Hviderusland.
  • 2: Klubben skal mindst have mellemgode træningsfaciliteter .
  • 3: Truppens gennemsnitsalder skal ikke overskride 24 år.

Ud fra disse krav starter jeg nu jagten på den rette klub.
« Seneste Redigering: 30 Nov 2010, 00:53 af Lights_out » Logged

Lights_out
Ynglingespiller

Sv: Uden hår på brystet men med masser af gå på mod!
« Svar #1: 25 Nov 2010, 17:55 »

Velkommen til min blog om en eventyrlysten manager der starter ”from scratch” som forhåbentlig kan tilkæmpe sig et navn som giver genlyd på den internationale scene.

Jeg vil ikke kommentere så meget på selve skrivestilen, da jeg er rimelig grøn på blogscenen og har derfor ikke rigtig tilpasset mig en stil, da det blot er min anden blog. Rent grafisk skal I nok heller ikke forvente så meget, da jeg på ingen måde er nogen haj til hverken photoshop eller andre lignende programmer. I stedet vil jeg fokusere på at læseren får lidt et indblik nogle af de overvejelser og situationer man kommer ud for som uprøvet manager. Jeg håber I løbende vil komme med ris og ros!

Jeg har desværre ikke den bedste computer, hvilket sætter nogle begrænsninger for hvor stor en database og ligaer jeg kan have med. Jeg har prioriteret mange ligaer i stedet for en stor database, for at gøre jobmulighederne større.

Fakta om spillet:

Database: Lille
Valgte Ligaer: Danmark, England, Holland, Skotland, Spanien, Portugal, Frankrig(laveste), Tyskland, Italien, Belgien(højeste liga)
Tidligere erfaring: Serie 6-spiller.
« Seneste Redigering: 25 Nov 2010, 18:18 af Lights_out » Logged

Fernando
Gæst

« Svar #2: 25 Nov 2010, 17:59 »

Synes faktisk at du er startet rigtig godt ud! fordi at du skriver rigtig godt og glæder mig til, at se hvilket hold du til, at overtage! Smiley

Lights_out
Ynglingespiller

« Svar #3: 25 Nov 2010, 18:20 »

Synes faktisk at du er startet rigtig godt ud! fordi at du skriver rigtig godt og glæder mig til, at se hvilket hold du til, at overtage! Smiley

Tak for det! Glad for du er med Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #4: 25 Nov 2010, 18:40 »

Jeg har også besluttet mig for at læse en del blogs, her når jeg er færdig med min store opgave. Men vil helt klart læse din, kan godt lide blogs der er fra managerens point of view Smiley

asj89
Gæst

« Svar #5: 25 Nov 2010, 18:46 »

Følger. KIU! Thumbs Up

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 25 Nov 2010, 20:08 »

Dit hold skal have mellemgode faciliteter, men du starter som serie 6 spiller. Held og lykke med det :p
Udover det, ser det jo godt ud. Elsker selv LLM og blogs om dette, så du kan forvente, at jeg læser med Wink

Lights_out
Ynglingespiller

« Svar #7: 25 Nov 2010, 22:33 »

Jeg er meget glad for den interesse der bliver vist og jeg håber derfor at jeg kan leve varen!

Dit hold skal have mellemgode faciliteter, men du starter som serie 6 spiller. Held og lykke med det :p
Udover det, ser det jo godt ud. Elsker selv LLM og blogs om dette, så du kan forvente, at jeg læser med Wink

Man har et standpunkt indtil man tager et nyt, så hvis ikke jeg finder en klub med mellemgode faciliteter så må jeg jo tage det op til overvejelse hvad jeg så gør Smiley

Jeg regner med de første updates kommer i morgen!

fightmann
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 26 Nov 2010, 11:43 »

God start Smiley glæder mig til at se hvilket hold du får! Wink

Lights_out
Ynglingespiller

1# De tre håb
« Svar #9: 26 Nov 2010, 20:18 »

De seneste 48 timer er blevet tilbragt foran laptoppen i håb om at finde det perfekte job. Med hovedet lagt i blød, er 10 ledige jobs blevet vendt og drejet, fordele og ulemper ved klubberne er intensivt blevet diskuteret i mit lille hoved og ud fra det har jeg fundet 3 klubber som jeg har valgt at ansøge.

C.S. Marítimo B

Maritimo B er lokaliseret i Portugal og befinder sig pt. i den tredje bedste række nærmere betegnet 2. division Nord. Det er det eneste reservehold i Portugal, hvilket må siges at være en bagdel i og med holdet ikke kan rykke op, så vidt jeg er orienteret, da klubbens førstehold Maritimo SAD befinder sig i den bedste portugisiske række. Men med en gennemsnitalder på 20, hvor den ældste spiller er 22 er det et hold med masser af potentiale og udviklingsmulighede r  for en ung uprøvet manager. Det kunne være et godt sprængbræt for et klubskifte, hvis jeg ellers får succes. Derudover så træner klubben på førsteholdets træningsanlæg, hvilket gør at klubben udfylder alle krav. Efter lidt research har jeg fundet ud af at klubben er u-23 hold for førsteholdet så udfordringen ville være at udvikle talenter til førsteholdet, et spændende projekt i min optik.

York City

York City er den anden klub jeg har ansøgt job som manager i. York City holder til i Blue Square Bet Preimer, svarende til at være den femte bedste liga i England. Klubben er grundlagt i 1922 og har hjemmebane på stadionet Bootham Crescent der har en kapacitet på 7872, hvor af 3248 er siddepladser. Medieprognosen siger en 4 plads, et tegn på at det er ambitiøs klub med et mål om oprykning inden for en overskuelig fremtid. Dette kan være en hæmsko for min ansættelse, da klubben formentlig søger en mere rutineret manager til at opfylde deres målsætning. Højeste placering for klubben er tilbage i 1974, da holdet tilkæmpede sig en tredje plads i npower league 1(tredje bedste række). For mit eget vedkommende ville det være et perfekt sted at starte, da holdet med en gennemsnitalder på 24 og beliggende, efter eget udsagn, i det land med den bedste liga i verdenen, er der masser af potentiale for at skabe store resultater. De eneste to negativer er at træningsfaciliteter ”kun” er et tilstrækkeligt træningsanlæg, samt at sandsynligheden for en ansættelse er lille.

A.D. Ceuta

A.D. Ceuta er det tredje og sidste job jeg har ansøgt. Ceuta er en relativ ny klub, den blev grundlagt i 1996 hvor de i den første periode (96/97, 97/98) spillede i den fjerde bedste række i Spanien. I sæsonen 98/99 rykkede holdet op til den tredje bedste række, nærmere betegnet 2. Division B4, hvor de siden da har holdt til. Desværre opfylder Ceuta kun 1/3 af de opstillede krav, men drømmen har altid været at træne i Spanien, hvad mere kan man ønske sig end varme himmelstrøg samt lækker mad. Derudover har jeg konkluderet, ud fra diverse youtube videoer at Ceuta har de mest interessante spillere af de tre hold. Klubben har et fint stadion med plads til 6500 tilskuere og en stabil økonomi. 

Nu er det blot at læne sig tilbage og krydsefingre for en ansættelse.
« Seneste Redigering: 27 Nov 2010, 18:52 af Lights_out » Logged

ItaliensLarsen
Manager

Sv: 1# De tre håb
« Svar #10: 26 Nov 2010, 20:33 »

Synes det ser lovende ud. Håber det bliver Ceuta, det kunne være et meget spændende hold at læse om. Smiley

asj89
Gæst

« Svar #11: 26 Nov 2010, 21:04 »

Synes det ser lovende ud. Håber det bliver Ceuta, det kunne være et meget spændende hold at læse om. Smiley
Helt enig. (:

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #12: 26 Nov 2010, 22:46 »

Syntes det kunne lyde helt vildt spændende med Maritimo Smiley Anderledes spil, da det er unge spillere du skal udvikle på vej til toppen, det er jo sådan de fleste trænere er startet idag, ved at være talent træner eller noget i den dur.

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 27 Nov 2010, 20:42 »

Alle 3 spændende hold, og også en god blog Wink Jeg fik 15 afslag inden mit første job, så håber, at du allerede nu har fundet et job :p

Lights_out
Ynglingespiller

« Svar #14: 27 Nov 2010, 20:54 »

Jeg er overvældet over interessen og kan glæde jer med at næste update kommer indenfor 5 minutter Smiley

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010