home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:23:17 andersnomanni Blogs SAF Challenge
12 Mar 2025, 23:26 g00n Træningsbanen Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
Antal Registrerede Brugere: 23540
  1 Bruger, 622 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Kerniol
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Pengepræmier
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Pengepræmier  (Læst 4587 gange)
PenZ
Juniorspiller
**

Pengepræmier
« : 24 Nov 2010, 14:25 »

Nogen som ved om pengepræmier stiger eller falder i og med at ligaen bliver mere eller mindre kendt ?
Da det jo ellers er ret umuligt at spille et lille hold op i en "ukendt" liga op til noget stort..
( Spiller Donegal Celtic i den nordirske premier )

Brøndby - Aston Villa - Atletico Madrid

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Pengepræmier
« Svar #1: 24 Nov 2010, 14:30 »

Well ved det faktisk ikke, men uanset hvor godt du måtte gøre det med et hold fra et lille land, så vil pengene i fodbolden næppe stige meget i landet, den primære indtægts kilde er jo stadig nationalt tv og sponsorer og de stiger eller falder næppe ret meget i niveau, uagtet hvor godt du som enkeltstående hold måtte gøre det, den dynamiske league reputation gør blot du kan tiltrække bedre spillere og gøre dig mod større hold. Men noget økonomisk boom skal du næppe regne med, ud over hvad du vil kunne score i cl etc.

Derudover ville det jo også være urealistik hvis et hold i den bedste nordiske række pludseligt stod med store tv og præmie indtægter for den lokale liga.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #2: 24 Nov 2010, 14:48 »

Et eller andet sted er Dynamisk league rep jo også en anelse urealistisk..
Den nordirske liga ka jo aldrig blive verdens bedste og ej heller Superligaen .. Men hvis man gør det godt i CL så stiger rep for hele ligaen hvilket er en anelse misvisende fordi jeg ikke mener at FCK's CL succes medfører at større spillere vil til klubberne i Suppen.. De vil jo bare til FCK.. men jaja Dynamisk League Rep er en god ide men det gør bare FM lidt mere urealistisk ..

Tilbage til topic så tror jeg heller ikke dine tv-penge og sponsor indtægter stiger voldsomt meget bare fordi ligaens rep stiger Smiley

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #3: 24 Nov 2010, 14:51 »

Et eller andet sted er Dynamisk league rep jo også en anelse urealistisk..
Den nordirske liga ka jo aldrig blive verdens bedste og ej heller Superligaen .. Men hvis man gør det godt i CL så stiger rep for hele ligaen hvilket er en anelse misvisende fordi jeg ikke mener at FCK's CL succes medfører at større spillere vil til klubberne i Suppen.. De vil jo bare til FCK.. men jaja Dynamisk League Rep er en god ide men det gør bare FM lidt mere urealistisk ..

Tilbage til topic så tror jeg heller ikke dine tv-penge og sponsor indtægter stiger voldsomt meget bare fordi ligaens rep stiger Smiley

Det gør da helt sikkert ligaen mere attraktiv. Der kommer jo flere end 1 plads i Champions League fremover, også selvom det ikke er direkte. Jeg vil da mene, at FCK's succes gavner dansk fodbold. Selvfølgelig ikke, hvis man kigger på spændingen, vi ender måske med at få norske tilstande, hvor Rosenborg bare vandt og vandt, ligesom man også så det i Frankrig med Lyon.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #4: 24 Nov 2010, 14:52 »

Fuldstændig enig med vmanstar. Hvis FCK skulle gå hen og vinde en europæisk turnering, så vil det da gøre Superligaen mere attraktiv.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #5: 24 Nov 2010, 14:55 »

Naturligvis ville gode præstationer give en synergi effekt, i forhold til de lande vi vil kunne sammenligne os med.
Det så vi jo også i norge da Rosenborg var med år efter og år gik videre.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #6: 24 Nov 2010, 14:56 »

Det gør da helt sikkert ligaen mere attraktiv. Der kommer jo flere end 1 plads i Champions League fremover, også selvom det ikke er direkte. Jeg vil da mene, at FCK's succes gavner dansk fodbold. Selvfølgelig ikke, hvis man kigger på spændingen, vi ender måske med at få norske tilstande, hvor Rosenborg bare vandt og vandt, ligesom man også så det i Frankrig med Lyon.

Jaa vi ville få flere CL og EL pladser pga. Danmark ville stige på UEFAs koefficient rangliste..
Superligaen ville blive mere attraktiv ja men den ville blive som i Norge.. Rosenborg ku i sin tid tiltrække de bedre og bedre spillere til Tippeligaen men de andre klubber ku ikke få de spillere.. Det samme gør sig gældende for FCK.. Det bliver mere attraktivt at spille for FCK og vi ka få bedre spillere ja.. Derfor mener jeg ikke nødvendigvis at Horsens ka få bedre spillere bare fordi FCK gør det godt europæisk.. I FM ka man også få vildere spillere med Horsens hvis FCK gør det godt og får suppens rep til at stige.. Det er det jeg mener er urealistisk ved dynamisk league rep..

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #7: 24 Nov 2010, 14:58 »

Bare det at Freddy Adu og Rafael Van Der Vaart har været på tale til at komme til dansk fodbold synes jeg er imponerende. Freddy Adu er måske et dårligt eksempel for mange, men han er altså start et ungt talent, som bare mangler den rette coaching for at få ham til at sprudle igen. Og så vidt jeg ved er det RFC og OB Freddy har været på tale.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #8: 24 Nov 2010, 15:02 »

Van der Vaart var en total and jo Smiley Freddy Adu kan vidst kun lige komme på et 1 div hold så intet godt eksemple der nej Smiley

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #9: 24 Nov 2010, 15:04 »

Enten det ellers har man fusket med hans papirer og gjort ham 8-10 år yngre end han virkeligt er.. Derfor toppede han i en "tidlig" alder og var langt foran andre i sin udvikling..

Fx er det samme blevet gjort med Obafemi Martins hvilket også var grunden til Inter lod ham gå til Newcastle i sin tid.. Han var jo anset som et stort talent men da der stod han var 23 år på hans papirer fik Inter et opkald fra det nigerianske fodboldforbund hvor de sagde han var 31 også solgte Inter maks hurtigt .. Siden da har man jo heller ikke hørt noget vildt fra ham ..
Det samme ka være sket med Adu ellers er dit bud også meget godt..

Van der Vaart rygtet var meget sjovt men det var jo bare nogle aviser der ville skabe noget sensationsjournalis tisk .. Tror aldrig nogensinde V-d-V har overvejet FCK eller FCK har set det som realistisk at hente V-d-V .. Der er ikke penge nok i dansk fodbold til at kunne hente en spiller som ham ..

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #10: 24 Nov 2010, 15:07 »

Har du set Freddy spille siden du kan udtale dig om det? Wink

Jeg har da hørt en del Randers spillere sige, at de sagtens kan mærke han høre til på et højt niveau. Hans berøringer er bedre end alle andres. Hvorfor tror du Van der Vaart var en and? Han udtalte da selv, at han bare ville til en klub, som spiller CL bold, og hvis de ville betale hans vilde løn, så tror jeg da ikke han er helt afvisende for det. Eller jo, nok nu hvor han er stjernen med Bale i Tottenham Tunge
« Seneste Redigering: 24 Nov 2010, 15:17 af Sunbao » Logged

Deity
Juniorspiller
**

« Svar #11: 24 Nov 2010, 15:16 »

Van der Vaart var en total and jo Smiley Freddy Adu kan vidst kun lige komme på et 1 div hold så intet godt eksemple der nej Smiley

Det har du da intet belæg for at sige?

Derudover synes jeg da, at det er fuldt realistisk at en hel liga bliver påvirket af gode resultater fra et enkelt hold. FCK klarer det godt, skaffer en ekstra plads i CL. Det i sig selv er da et kæmpe boost for dansk fodbold. Derudover bliver dansk fodbold nævnt i hele verden, og så kan det godt være, at FCK dominerer klart, men tidligere præstationer fra AaB, OB, Brøndby osv. tilføjer da alt sammen en masse til dansk fodbolds ry.
Så at sige, at det er urealistisk, at Horsens kan tiltrække bedre spillere, fordi FCK gør det godt, holder altså ikke. Selvfølgelig er det ikke sådan, at de fra den ene dag til den anden kan tiltrække store navne, men ikke desto mindre få hele Superligaen sgu da gavn af FCK's bedrifter..

"Hysterisk nationalisme, det er når man glædes over 22 granvoksne mænd der render rundt efter en oppustet komave. Hvis det er holdningen, så skift kanal lige nu!"
- Morten Stig Christensen, 26-06-1992

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #12: 24 Nov 2010, 15:17 »

Har du set Freddy spille siden du kan udtale dig om det? Wink

Jeg har da hørt en del Randers spillere sige, at de sagtens kan mærke han høre til på et højt niveau. Hans berøringer er bedre end alle andres. Hvorfor tror du Van der Vaart var en and? Han udtalte da selv, at han bare ville til en klub, som spiller CL bold, og hvis de ville betale hans vilde løn, så tror jeg da ikke han er helt afvisende for det. Eller jo, nok nu hvor han er stjernen med Bale i Tottenham Tunge

Nej men de skod klubber han har floppet fælt i siger vidst alt om hans forspildte talent :p

Van der Vaart ville aldrig være skiftet til dansk fodbold, det var ren spekulation. Han var tæt på HSV hvilket glippede og endte derfor hos os i Spurs. fc var aldrig en mulighed.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #13: 24 Nov 2010, 15:18 »

Det har du da intet belæg for at sige?

Har du da belæg for at sige noget andet Wink

Deity
Juniorspiller
**

« Svar #14: 24 Nov 2010, 15:20 »

Har du da belæg for at sige noget andet Wink

Jeg siger da heller ikke noget andet?
Jeg mener blot, at du da ikke bare kan konkludere, at det er et dårligt eksempel, bare fordi DU ikke synes, han er god nok...

"Hysterisk nationalisme, det er når man glædes over 22 granvoksne mænd der render rundt efter en oppustet komave. Hvis det er holdningen, så skift kanal lige nu!"
- Morten Stig Christensen, 26-06-1992

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010