home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23479
  1 Bruger, 507 Gæster Online.

Nyeste Bruger: AlexKr4
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Editor Problem hjælp - Vedrørende kontinelle klubregler
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Editor Problem hjælp - Vedrørende kontinelle klubregler  (Læst 711 gange)
Kefiren
Ynglingespiller

Editor Problem hjælp - Vedrørende kontinelle klubregler
« : 23 Nov 2010, 23:04 »

Jeg synes det kunne være sjovt at lave en slags champions league for skandinaviske hold. Det gik også nogenlunde.. Jeg har brugt typen "hold fra den øverste liga"
Jeg har taget alle lande fra skandinavien inklusiv færøerne. Der har jeg valgt alle hold i hver liga. fx 12 i superligaen.
Problemet er at for det første så fravælger sidste sæson vinder fra hver liga. og den fravælger også de 2 nye hold som er rykket op (horsens og lyngby) i stedet tager den agf og hb køge. Jeg vil gerne have den tager alle holdene fra hver liga (sådan som de ser ud idag).
Jeg har prøvet at tilføje typen "sidste vinder" men så melder den denne fejl "kvalifikationssyste m et bruger turneringen (turneringsnavn) men den inderholder ingen regler for den". Jeg kan selvfølgelig gå ind og vælge specifike hold (fck, lyngby, horsens) + alle de andre hold fra hver land. men det er ikke optimalt.

Jeg håber i kan hjælpe mig.

Kefiren
Ynglingespiller

Sv: Editor Problem hjælp - Vedrørende kontinelle klubregler
« Svar #1: 24 Nov 2010, 02:45 »

Jeg fandt ud af hvordan jeg fik vinder holdene med. men jeg ved stadig ikke hvorfor den vælger agf og hb køge istedet for lyngby og horsens

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010