home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 740 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Hold da bøtte.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Hold da bøtte.  (Læst 14456 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hold da bøtte.
« Svar #30: 27 Nov 2010, 12:42 »

**** du skriver godt. Kan også godt lide din humor. Ham nummer 26 kender jeg også godt.  Græder Han har det med at være alt for agressiv.

Rasmus Hansen svarede prompte igen med et udlignende mål, inden Jarl André Storbæk dukkede op i det tredje minut af første halvlegs tillægstid. Desværre for hjemmeholdet troede han dog, at vi allerede havde byttet sider, så det måtte kategoriseres som et selvmål.


Den der er genial.

KIU  Thumbs Up
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hold da bøtte.
« Svar #31: 27 Nov 2010, 16:08 »

           
» ...15/05-11
Vi skulle hente tre point på FCK i de sidste fem kampe og selvom det startede godt med 2x 3:0 hjemme mod Lyngby og ude mod Randers, så ødelagde vi det for os selv. SønderjyskE kom på besøg og så skete dette. FCK blev mestre i den efterfølgende runde, selvom vi slog FC Nordsjælland 4:1. I sæsonens sidste kamp havde vi intet at spille for og det var også lige ved at gå galt hjemme mod Horsens. Peter Madsen sluttede en flot sæson af med sit mål nummer 12 i 18(5) optrædener, inden Jens Larsen skaffede os 2:1 sejren.

Det er vildt at jeg kan være skuffet over en sæson hvor vi har været suveræne og hentet 79 point med et hul på hele 27 point ned til 3. pladsen - Aab, fordi FCK har været endnu mere suveræne med 85, men det er altså fakta. Der var masser af hæder efter sæsonen til vores offensiv, da Michael Krohn-Dehli blev udnævt til Forårets Bedste Superliga Spiller, imens Ousman Jallow fik tredjepladsen på listen. Udover Jallow og Krohn-Dejlig, så var også Daniel Wass og Jens Larsen at finde på Årets Hold i Superligaen, selvom Wass har været meget skadet og Larsen aldrig spillede fast pga. Nilsson. Jeg fik også en moralsk sejr over Ståle Solbakken (som ikke stopper for at blive norsk landstræner!?), da jeg blev kåret som årets manager foran nordmanden.
Nu skal hele truppen, træningsindsatser og udvikling evalueres, så jeg kan finde ud af hvor det er at vi skal forstærkes henne inden den nye sæson, hvor vi bl.a. skal spille Champions League kvalifikation og slå FCK væk som Danmarks bedste fodboldklub!

Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hold da bøtte.
« Svar #32: 27 Nov 2010, 20:06 »


» STILLE OG ROLIGT14/07-11
Forårets skuffelser er efterhånden lagt bag os og fokus ligger nu på den nye sæson, hvor vi i premieren skal et smut til Aarhus og møde nyoprykkede AGF. Først skulle der dog handles lidt ind, og jeg er kommet frem til at vi
har brug for en ny defensiv midtbanespiller, en backup til angrebet og noget rotation til forsvaret, som meget gerne måtte have nogle udviklingsmulighede r.

Før fokus dog blev lagt på indkøb, røg der en håndfuld spillere ud på fri transfer og der kom også et enkelt salg. Jeg havde stadigvæk ikke tilgivet Anders Egholm for hans elendige præstationer mod Aab og OB i foråret og da
VENSKABSKAMPE:
Gorica (a) 3:1
Lokomotiva (a) 3:0
Vejle (a) 1:1
Slask (a) 2:1
Zulte Waregem (a) 0:0
Sheffield United kom med et 4 millioners bud på ham, takkede jeg hurtigt ja. Det efterlod et hul i midterforsvaret og manden som kommer til at skulle udfylde det hul, bliver den unge dansk-ukrainer Erik Sviatchenko. Den tidligere midtjyske ulv, som var udlejet til OB i foråret, kunne erhverves for sølle 5 millioner, som jeg ser som en rigtig god handel. Også i front skulle der en forstærkning til, da Peter Madsen, tiltrods for en super flot sæson sidste år, er blevet meget dårligere.

Svaret på dette problem skulle findes i Holland. Jeg har personligt altid været en kæmpe Morten Skoubo fan og da jeg så muligheden for at hente ham på fri transfer, tøvede jeg ikke et sekund med at sende et tilbud af sted. Selvom Skoubo er kommet tilbage til klubben, bliver et salg af Madsen ikke aktuelt, da han virkelig har vundet min tillid gennem hans sidste sæsons præstationer. Desuden har Skoubo ikke ligefrem været skadesfri i de seneste sæsoner. Jagten på en ny mand til den bagerste del af min diamant er stadigvæk aktuel, men han bliver nok ikke fundet inden premieren mod AGF den 16. juli.

Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hold da bøtte.
« Svar #33: 27 Nov 2010, 22:41 »

Klasse signing af Skoubo  Opstemt
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Hold da bøtte.
« Svar #34: 27 Nov 2010, 22:44 »

Det er ærgeligt at du kal spilde dine blogger evner på BIF. Tunge (LOL)

Ikke noget jeg er interesseret i at læse om, men hvis du laver en blog med en anden klub, er jeg klar følger, for elsker den måde du sætte der hele op på. Smiley
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hold da bøtte.
« Svar #35: 27 Nov 2010, 23:21 »

Tak for kommentarene drenge.
Lasse: Det var pisse irriterende og smide det hele væk!
Damse: Fedt at du fremhæver min ringe humor :-)
Quag: Skoubo som præsident.
asj89: Fedt at du kan lide opsætningen osv, men ikke klubvalget. Der er ikke et klubskifte eller ny blog under opsejling, men håber da at du bare engang imellem kan tage dig sammen til at læse om Brøndby :-P
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Hold da bøtte.
« Svar #36: 27 Nov 2010, 23:23 »

Tak for kommentarene drenge.
Lasse: Det var pisse irriterende og smide det hele væk!
Damse: Fedt at du fremhæver min ringe humor :-)
Quag: Skoubo som præsident.
asj89: Fedt at du kan lide opsætningen osv, men ikke klubvalget. Der er ikke et klubskifte eller ny blog under opsejling, men håber da at du bare engang imellem kan tage dig sammen til at læse om Brøndby :-P
Det er vel forhåbenlig ikke den sidste gange du skriver en blog?
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hold da bøtte.
« Svar #37: 28 Nov 2010, 00:10 »

Det håber jeg da ikke :I
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hold da bøtte.
« Svar #38: 28 Nov 2010, 17:29 »


» HVEM ER DU? HVA' VIL DU? HVA' KA' DU?04/08-11
Som den nye sæson er nærmet sig, er drømmen om Champions League også rykket nærmere og nærmere. Det ligner dog en mission impossible, da vi skal igennem to kvalifikationsrunde r, af de såkaldte bedst placerede i deres såkaldte ligaer, hvor vi ikke er seedede. Det betød at vi kunne rende ind i Galatasaray, Porto, Olympiakos, AZ Alkmaar eller Shaktar Donetsk i den første kvalifikationsrunde . Jeg håbede på hollandske AZ, men fik det næstbedste da Olympiakos blev udtrukket sammen med os. Ligesom sidste år mod Feyenoord var der en mulighed, men vi skulle spille sindsygt godt for at tage den.

Vi havde fordelen af vores hjemmebane i den første kamp og det blev en rigtig nervepirrende og frusterende optræden. Overraskende for mig tog vi teten fra starten af kampen, men angriberne kunne slet ikke ramme gæsternes mål. Grækerne var dog mindst lige så skæve, så det endte i et skydetelt mod deres mål. Specielt vores
helt store angrebsstjerne, Vaclav Kadlec, brændte chance efter chance og jeg var næsten klar på at sælge ham, til en af de mange interesserede klubber, efter kampen. Selve kampen endte 0:0, hvilket betød at vi skulle til Grækenland og score et vigtigt udebanemål hvis drømmen om Champions League, eller Europa League for den sags skyld, skulle holdes i live.

- FØRSTE KAMP

Jeg lærte fra den første kamp, at der kom mange indlæg fra Torosidis i højresiden over til Albert Riera i venstresiden, og da Randrup (Wass og von Schlebrügge har forresten været skadet siden sidst juni og er først klar igen i slut august) ikke havde set for god ud i hovedstødsduellerne, valgte jeg at rykke Bischoff derud og sætte Dario Dumic ind i midterforsvaret til Sviatchenko. Selvom det var noget af en chance, så var det en chance som var værd at tage, da det virkede til et 12-tal for os. Ikke nok med at Riera forsvandt ud af kampen, så satte det også flere gode kontraer igang for os. Kampens første scoring kom dog ikke på en kontra, men der røg en tilfældig bold ned til Sviatchenko og så lavede han dette. Jeg var helt oppe og kører over den scoring, og da Kadlec så førte bolden opad højrekanten og sendte den ind til Krohn-Dehli stod der lige pludselig 2:0. I anden halvleg var jeg indstillet på, at vi bare ikke skulle lukke et hurtigt mål ind, og selvom vi var pressede fra starten af, endte det med at en kontra blev sendt op til Krohn-Dehli som flot sendte den videre til Jallow. Surrealistisk resultat og da indskiftede Skoubo så scorede sit første mål siden returen til dansk fodbold var det bare en perfekt afslutning på en perfekt kamp. 4:0!

- ANDEN KAMP

I næste runde skal vi så igen op mod nogle ret svære seedede hold. Shaktar, AZ og Porto er der igen, men nu er Real Madrid og Tottenham også kommet på listen. Lad os krydse fingre sammen.
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hold da bøtte.
« Svar #39: 28 Nov 2010, 21:58 »


» DE SIDSTE BRIKKER15/08-11
Med 70 millioner på balancen og 30 at købe ind for burde det have været en nem sag at finde en nice spiller til den defensive midtbane, men det har det bare ikke været. FC Midtjyllands Izunna Uzochukwu, Adigun Salami og Mads Albæk, AGFs Kasper Povlsen, Aabs Rasmus Würtz og den tidligere FC Midtjyllænder Femi Ajilore er blot et lille udpluk af de mange spillere, som ikke blev fundet gode nok til pladsen. Jeg havde sat mig selv i hovedet at det skulle være en spiller som kunne vinde hovedstødsduellerne på midtbanen, og det vurdere jeg ingen af de ovenstående til at kunne.

Selvfølgelig var FM klassikeren til de danske hold, Andreas Bjelland, også inde i tankerne, men da han har kontraktudløb efter sæsonen, vil jeg hellere se om jeg kan stjæle ham på en forhåndskontrakt til vinter. Med det håb at jeg kan dette, så røg tankerne i stedet over på en midlertidig lejeaftale. For anden gang i min karriere som Brøndby manager valgte jeg at leje et Arsenal talent da Wojciech Szczesny sidste år var en kæmpe succes. Håvard Nordtveit er lidt et scoop til en dansk klub, også selvom det "kun" er på en lejeaftale, så han behøver ikke rigtig nogen præsentation. Jeg sad og beundrede min fuldendte trup da uheldet lige pludselig var ude. Gode gamle Peter Madsen er gik lidt for hårdt til gode gamle Gíslason til træning, og nu har Gíslason så slået sit knæ og er ude i 5-6 måneder. Derfor går jagten nu ind på endnu spiller til den defensive midt - Super.

Til allersidst kan jeg informere jer omkring den fjerde og sidste kvalifikations runde til Champions League. Ønske modstanderen AZ Alkmaar kom igen ikke op, men derimod kroatiske, ungarske eller ukrainske Shaktar Donetsk. Who cares? They are going down!

Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Hold da bøtte.
« Svar #40: 28 Nov 2010, 22:16 »

Flotte resultater! Thumbs Up
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hold da bøtte.
« Svar #41: 28 Nov 2010, 22:53 »

Tak skal du have :-)
Logged

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Hold da bøtte.
« Svar #42: 04 Dec 2010, 13:08 »

Er det snart tid til en update igen? Skuffet Wink
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hold da bøtte.
« Svar #43: 06 Dec 2010, 17:43 »

Hans bruger er blevet banned Smiley
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Daniel SS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hold da bøtte.
« Svar #44: 06 Dec 2010, 17:59 »

For hvad?
Logged

19. 5. 2012.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010