home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23478
  0 Brugere, 616 Gæster Online.

Nyeste Bruger: wandaluciaia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!  (Læst 10728 gange)
CR9
Landsholdsspiller

Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« : 23 Nov 2010, 18:20 »

Jeg spiller med Tottenham, og jeg blev nummer 4 i første sæson. Jeg vandt desuden Carling Cuppen og FA-Cuppen, og efter at have vundet sidstnævnte turnering får jeg at vide, at jeg kommer ind i Europa Leagues fjerde kval.runde. Fint nok, tænker jeg. Sæsonen er jo ikke færdig endnu. Jeg ender så med at blive nummer 4 og dermed få den vigtige Champions League foran Chelsea på femtepladsen.

Nu er den nye sæson begyndt, og jeg er fandeme placeret i Europa League, mens Chelsea er i Champions League.

Hvad fanden sker der?

KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Utilgivelig, håbløs fejl i FM!
« Svar #1: 23 Nov 2010, 18:25 »

Chelsea har vel vundet CL?

U-4-E
Manager

« Svar #2: 23 Nov 2010, 18:27 »

Jep, Chelsea må ha' vundet CL, og sådan ville det også foregå IRL i den situation.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3: 23 Nov 2010, 18:32 »

Det mener jeg faktisk, at de gjorde.

Det er vel nok den lammeste regel, jeg nogensinde har hørt om!

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #4: 23 Nov 2010, 18:34 »

Hvorfor er den lam?

Fordi den går ud over dig i dette tilfælde?

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #5: 23 Nov 2010, 18:38 »

Hvorfor er den lam?

Fordi den går ud over dig i dette tilfælde?

Ja!  Grin

Det er yderst bittert lige nu. Farvel millioner, prestige, flere millioner...

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #6: 23 Nov 2010, 18:40 »

Ja!  Grin

Det er yderst bittert lige nu. Farvel millioner, prestige, flere millioner...

Se det på den lyse side; du kan nok komme lidt længere i Europa League end du kunne i Champions League Smiley

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #7: 23 Nov 2010, 18:43 »

Se det på den lyse side; du kan nok komme lidt længere i Europa League end du kunne i Champions League Smiley

True. Jeg burde også vinde EL, men pengene er peanuts i forhold til CHL Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #8: 23 Nov 2010, 18:49 »

Prøvede det helt samme i slutningen af FM10.. Vildt irriterende regel, men ikke desto mindre er den realistisk.. Men ja, mega frustrerende, netop pga. af de penge det drejer sig om Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

1887
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 23 Nov 2010, 18:57 »

Du har ret, det er den dummeste regel der nogensinde er lavet. Og endnu mere klamt at den udelukkende blev indført fordi Liverpool ikke kvalificerede sig til næste års Champions League via ligaen i 2005 hvor de vandt CL.
Og endnu mere klamt at UEFA fratog et andet hold(Sparta Prag?) deres plads, blot for at forære den til Liverpool.

Odense's finest!

MDCCCLXXXVII

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10: 23 Nov 2010, 19:40 »

De forsvarende mestre skal self have muligheden for at forsvare trofæet næste sæson uanset deres slutplacering i deres hjemlige liga. Det mest irriterende er vel blot, at du ikke var klar over at den regel eksisterede og derfor nåede helt op i himlen, før du blev sat for porten og sendt i helvede Opstemt

Swizz CataR
Manager

« Svar #11: 23 Nov 2010, 19:44 »

Enig i at reglen er uheldig. I min optik burde man have valgt at indføre en regel der sagde, at forsvarende mestre automatisk var kvalificeret, og at man altid havde en plads i turneringen netop til mestrene. Dette skulle være sådan, at dette hold så ikke tager kvalifikationen fra nogen andre, og i dette tilfælde, så ville England den ene sæson så blot få 5 hold i turneringen. Altså ville et mesterskab i CL give klubbens nation en ekstra plads i CL den kommende sæson.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Breezer
Ynglingespiller

« Svar #12: 23 Nov 2010, 19:50 »

Enig i at reglen er uheldig. I min optik burde man have valgt at indføre en regel der sagde, at forsvarende mestre automatisk var kvalificeret, og at man altid havde en plads i turneringen netop til mestrene. Dette skulle være sådan, at dette hold så ikke tager kvalifikationen fra nogen andre, og i dette tilfælde, så ville England den ene sæson så blot få 5 hold i turneringen. Altså ville et mesterskab i CL give klubbens nation en ekstra plads i CL den kommende sæson.

Kunne ik være mere enig tror jeg Wink

donfrankie
Ynglingespiller

« Svar #13: 23 Nov 2010, 19:51 »

Så du synes et det vil være at udvande "Champions" league endnu mere at nogle hold vil få 5 hold med. Typisk så vil det hold der vinder CL jo blandt de/det bedste hold i deres land og derfor tager de et af deres lands pladser i næste års turnering.
Er egentlig mere overrasket over at Chelsea ikke kom i top 4 end at de vandt CL.

U-4-E
Manager

« Svar #14: 23 Nov 2010, 20:12 »

Du har ret, det er den dummeste regel der nogensinde er lavet. Og endnu mere klamt at den udelukkende blev indført fordi Liverpool ikke kvalificerede sig til næste års Champions League via ligaen i 2005 hvor de vandt CL.
Og endnu mere klamt at UEFA fratog et andet hold(Sparta Prag?) deres plads, blot for at forære den til Liverpool.

Ved ikke helt hvor du har det fra, men intet hold mistede deres plads i CL det år. TNS fra Wales tilbød at spille én kamp mod Liverpool for pladsen i 1. kval runde, men UEFA løste problemet, og Liverpool indtrådte i 1. kval runde (hvor de sjovt nok endte med at mødte TNS). Ved ikke helt hvordan det gik op, men som sagt var der ingen der mistede deres plads.

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010