home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 324 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  Engelsk LLM
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Engelsk LLM  (Læst 36220 gange)
Carl-keane
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Engelsk LLM
« : 22 Nov 2010, 14:58 »

Til alle jer der ligesom mig skulle have lyst til Engelsk Lvl 10 kan man downloade en god database her http://www.fmground.dk/downloads.php?action=front&index=20

Jeg er selv lige begyndt med Kultklubben FC United og med Kongen - Eric Cantona som bruger! Peace
« Seneste Redigering: 22 Nov 2010, 15:00 af muten » Logged

gakk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelsk LLM
« Svar #1: 24 Nov 2010, 22:50 »

hvordan downloader man den?
Logged

Bakkiboy
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Engelsk LLM
« Svar #2: 24 Nov 2010, 23:37 »

hvordan downloader man den?

Du skal oprette en bruger.

Har selv sat mig for at føre den engelske klub Nuneaton Griff fra 10th levels imoSports Midland Combination til toppen af engelsk fodbold !
Logged

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Engelsk LLM
« Svar #3: 09 Dec 2010, 22:14 »

Det kunne være fedt hvis der var nogen som vidste hvor man kunne downloade en logo pack til alle de klubber, eller hvis der var en som gad lave logos til klubberne?
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Engelsk LLM
« Svar #4: 09 Dec 2010, 22:21 »

Det kunne være fedt hvis der var nogen som vidste hvor man kunne downloade en logo pack til alle de klubber, eller hvis der var en som gad lave logos til klubberne?

Tror ikke der er nogen der gider lave logoer til så mange hundrede klubber... Hvis det da ikk næsten er flere tusind... Ubeslutsom
Logged

Aldrig alene!

Juniorfjas
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelsk LLM
« Svar #5: 22 Dec 2010, 20:14 »

Det kunne være fedt hvis der var nogen som vidste hvor man kunne downloade en logo pack til alle de klubber, eller hvis der var en som gad lave logos til klubberne?

Jeg bruger denne logo pakke, jeg er endnu stødt ind i en klub uden logo endnu, over 20.000logoer

http://www.fmscout.com/i-1047-FM2011-Metallic-Logos-Megapack.html
Logged

FM2007: Brøndby -> Valencia
FM2008: MK Dons fra League 2 til Premier League
FM2009: Brøndby -> Juventus -> Man City + Spanien
FM2010: Fiorentina
FM2011: Ballerup-Skovlunde Fodbold 2.div -> Superliga

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Engelsk LLM
« Svar #6: 11 Jan 2011, 21:18 »

Til alle jer der ligesom mig skulle have lyst til Engelsk Lvl 10 kan man downloade en god database her http://www.fmground.dk/downloads.php?action=front&index=20
Nu kan det godt være jeg er en blind muldvarpe, men hvor filan downloader man filen henne? Hvor sidder "download" knappen? Jeg kan ikke finde den og har ledt i snart 5 minutter nu.
Logged

Official member of Manchester United Football Club

danskrevision
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelsk LLM
« Svar #7: 25 Jan 2011, 12:26 »

Hjælp, Hjælp. Kan sku ikke finde af ud, at tilføje divisionerne under Blue Square Bet N/S!! Ville meget gerne være FC United! Jeg går i Editor tilvælger nations-regler, hvorved jeg tilvælger lavere divisioner. Er der nogen, der kan hjælpe? Skal jeg selv tilvælge, hvor mange hold der skal være, hvor mange der rykker op og ned? Hvis jeg vil være manager for FC United vil der være nogen spillere i truppen? Og hvad med modstandernes hold? Håber der er nogen der kan hjælpe..
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Engelsk LLM
« Svar #8: 25 Jan 2011, 12:35 »

Ja, du skal vidst selv vælge hvor mange hold der skal være, og hvor mange hold der skal rykke op og ned. Og ja, der er spillere hos Fc United Smiley
Logged

Aldrig alene!

asj89
Gæst
 
Sv: Engelsk LLM
« Svar #9: 25 Jan 2011, 12:44 »

Ja, du skal vidst selv vælge hvor mange hold der skal være, og hvor mange hold der skal rykke op og ned. Og ja, der er spillere hos Fc United Smiley
Han skal da ikke vælge hvor mange hold der med?

Btw skal du huske at tage alle 10 divisioner med, eller går der hvist noget galt med efter et par sæsoner. Det skriver skaberen RTC i hvert fald. Smiley
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Engelsk LLM
« Svar #10: 25 Jan 2011, 13:21 »

Han skal da ikke vælge hvor mange hold der med?

Btw skal du huske at tage alle 10 divisioner med, eller går der hvist noget galt med efter et par sæsoner. Det skriver skaberen RTC i hvert fald. Smiley

Han skriver jo som om han selv vil gøre det i editoren. Og eftersom FC United spiller i rækken lige under den laveste spionage liga, kan man gøre den spilbar ved få klik. Så jeg er ret sikker på jeg har ret...
Logged

Aldrig alene!

danskrevision
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelsk LLM
« Svar #11: 25 Jan 2011, 13:41 »

Så fik jeg styr på det.. Der rykker 5 ned fra Blue Square Bet N/S og der er 3 underliggende rækker til denne. Dermed ville jeg gerne have at 1'eren i hver række rykkede på. Dermed er der to pladser - disse ville jeg gerne have at nr. 2+3 i de 3 underliggende spillede om, hvordan håndtere jeg dette? Har prøvet at lave et oprykningsspil, men uden held. Nogen der er skrappe?
Logged

Melle
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Engelsk LLM
« Svar #12: 08 Maj 2011, 01:30 »

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men burde man kende FC United? Smiley
Nogle ideer til hvem man kan starte med i Blue Square Bet N/S? Smiley
Logged

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Engelsk LLM
« Svar #13: 27 Maj 2011, 08:37 »

Er det rigtigt man bare skal gå efter spillere med fysik hvis man spiller i lavere rækker Opstemt?
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Engelsk LLM
« Svar #14: 27 Maj 2011, 10:04 »

Er det rigtigt man bare skal gå efter spillere med fysik hvis man spiller i lavere rækker Opstemt?

Ikke nødvendigvis, jeg havde save med FC United, der valgte hovedsageligt at investere i spillere med teknisk kunnen, men det vigtigste i LLM er, at man skal have en utrolig bred trup, for ofte spiller man 2 kampe hver uge, så hvis der ikke foregår nogen form for rotation i truppen, kan du lige pludselig opleve relativt lange sejrs tørker.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010