home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 349 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forum dedikeret til editor
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Forum dedikeret til editor  (Læst 1757 gange)
AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Forum dedikeret til editor
« : 21 Nov 2010, 16:39 »

Hej.

Kunne det ikke være muligt at få et underforum, som kun omhandler editoren?
Som det er nu, bliver editor-tråde blandet i forskellige underforummer som DesignerFreaks, Idefabrikken og omklædningsrummet.
Det ville da være smartere, hvis det nu var samlet i ét forum.
« Seneste Redigering: 21 Nov 2010, 16:57 af AaB-ern » Logged


jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Forum dedikeret til editor
« Svar #1: 21 Nov 2010, 16:45 »

Idéfabrikken er vel det du leder efter?

Der er vel ingen grund til at lave endnu et sted, så det bliver spredt på tre foskellige steder? Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Forum dedikeret til editor
« Svar #2: 21 Nov 2010, 16:55 »

Idéfabrikken er vel det du leder efter?

Der er vel ingen grund til at lave endnu et sted, så det bliver spredt på tre foskellige steder? Smiley

Tror ikke, du forstår, hvad jeg mener.
Hvis man nu lavede et editor-underforum, ville indlæg omhandlende editoren nok ikke længere blive spredt ud over de andre forums. Det er nemlig svært at vurdere, hvori man skal placere dem, som det er nu. Wink

Kig selv rundt. Editor-tråde ligger i forskellige forums.
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Forum dedikeret til editor
« Svar #3: 21 Nov 2010, 17:24 »

Idéfabrikken er beholdt til f.eks. editorarbejde samt diverse scenarier, som til folk, hvis de er gået trætte i deres eget spil.

Så jeg synes faktisk at vi har et forum, hvor disse ting kan være og hvor det er nemt at finde dem. Hvor folk placerer dem kan vi jo ikke styre, men vi kan flytte tråde, hvis vi ser at tråden er fuldstændig forkert placeret. Jeg har dog endnu ikke fundet nogle editortråde i de forkerte forums.
Logged

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Forum dedikeret til editor
« Svar #4: 21 Nov 2010, 22:17 »

Idéfabrikken er beholdt til f.eks. editorarbejde samt diverse scenarier, som til folk, hvis de er gået trætte i deres eget spil.

Så jeg synes faktisk at vi har et forum, hvor disse ting kan være og hvor det er nemt at finde dem. Hvor folk placerer dem kan vi jo ikke styre, men vi kan flytte tråde, hvis vi ser at tråden er fuldstændig forkert placeret. Jeg har dog endnu ikke fundet nogle editortråde i de forkerte forums.

Fair nok. Men så vil jeg anbefale at skrive det i beskrivelsen for forummet. Beskrivelsen til forummet giver mere indtryk af, at det er til challenges, ikke redigering med editor:
"Herinde finder du idéer og inspiration til hvis dit spiller bliver lidt for trivielt"
Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forum dedikeret til editor
« Svar #5: 22 Nov 2010, 11:16 »

En challenge kan jo i rigtig mange tilfælde laves ved at ændre i editoren, hvorfor det passer fint derinde Smiley Jeg er ikke enig med dig over hele linjen, men dog er jeg enig i, at der i "idefabrikken" også ligger mange andre ting end direkte editorarbejde, men også former for spil og konkurrencer som "Din Vej" og fællesspil Smiley Som det er nu, så skal det dog nok kunne være til at finde rundt i Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010