home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 326 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Bayern München
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: FC Bayern München  (Læst 24224 gange)
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #45: 11 Jul 2011, 11:54 »

Jeg har netop startet mif første spil med Bayern siden FM2008.. Jeg spiller stort set aldrig i tyskland..
Har altid prøvet at hente Schweini med de store klubber jeg har spillet med, men er aldrig lykkedes.. Så nu ville jeg prøve at have Schweini på holdkortet - jeg syns han er mega god.

Jeg er lige kommet igennem august måned i 1.sæson - har vundet Tyske SuperCup 1-0 over Schalke.
Ellers har min sæson start være noget svingende..
Tabt 2-1 til Frankfurt og uafgjort med Mainz - jeg har mildest talt meget svært ved at score mål, selvom jeg har et hav af chancer i hver kamp.

Jeg har prøvet 3 forskellige opstilliger i pre-sæsonen: 4-4-2, 4-1-2-2-1(4-5-1) og 4-2-3-1.
Udfaldet er det samme, masser af chancer og meget få mål til følge..

Er der nogen med tips til hvordan Super Mario skal indstilles så han laver mål.??

På transfer siden er der sket et par ting:
Startede med at rydde ud dårlige trænere og hentede et par italienere ind; Ventrone og Bisciotti, så nu har jeg mindst 4 stjerner på alle områder i træning.

Spillere ud:
Tymoschock for 30mil Dkr til CSKA
Saba: for 10mil til Bielefeld

Spillere ind: (mit budget er på 172mil)
Mexes fra Roma: 65mil
Taiwo fra Marseille: 45mil
Christian Eriksen på lån: 2mil

Som sagt søger jeg lidt hjælp til at få holdet til at score flere mål...  Bitte hilfe mich :-)
Logged

Love the Blues

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #46: 12 Jul 2011, 06:46 »

Fandme godt køb med Mexes til den pris. Og klasse du fik Tymoschock solgt. Han løber rundt på min anden hold og hæver 3mill dkr om måneden. Ingen vil have ham, heller ikke for 0kr.

Jeg er nu kommet til vinterpausen i anden sæson, og er i en lille krise, specielt i Europa kan mit hold ikke præstere godt nok. Er også meget uheldig med skader, Ribery har fået 4 kampe i år. Så røg meget skuffende ud i gruppespillet i CL, og er nu kommet i Europa League, hvor jeg selvfølgelig trækker Inter i næste runde.

Jeg spiller stadigvæk med min 4-2-3-1, og har lidt af samme problem, har utrolig mange chancer i kampene, men scorer ikke så meget i FORHOLD til alle mine chancer. Jeg var dog mest scorede i sæson 1 med 82, mit største problem er at jeg lukker alt for mange mål ind, men tror det er fordi jeg ingen rigtig defensiv midtbane har.

Efter 17 kampe i anden sæson har jeg en målscorer på 36-20, Wolfsburg som ligger 1 har en målscorer på 21-9. Så min defensiv sejler lidt.
På toppen bruger jeg Klose færdig i denne sæson, ham og Gomez spiller begge Komplet angrebsspiller.
I første sæson havde Gomez: 5(22) 13 mål i ligaen. Så han startede kun inde 5 gange, men fik alligevel scoret en del mål. Gennem hele sæsonen havde han 9(31) og lavede 19 mål. Næsten det samme som Klose selvom han startede inde mange af kampene.

Men synes du skal prøve at arbejde ud fra 1 system som du satser på, dog ikke sige du ikke kan have flere. Men jeg har som regel 1 system, hvor jeg så laver ændringer i den og gemmer. Så jeg måske har 2-3 stykker ud fra en 4-2-3-1.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


de stijl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #47: 12 Jul 2011, 09:29 »

Hey,

Jeg har nu spillet første sæson med det kære Bayern München, og det kastede

* Ligaen
* Ligacuppen
af sig - samt

* Finalen i champions league (som jeg tabte 3-0 til Inter!)

Jeg vil forslå dig noget lignende
                         Gomez (Måltyv)
Ribery(Wing)       Muller                Robben (Inside attack)

                     Luiz Gustavo (dm) Schweinsteiger (f-t-f)


Taiwo       Mexes Badstuber  Lahm

                                ? (jeg har Neuer)


Mvh
Kristian
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #48: 12 Jul 2011, 11:51 »

Fandme godt køb med Mexes til den pris. Og klasse du fik Tymoschock solgt. Han løber rundt på min anden hold og hæver 3mill dkr om måneden. Ingen vil have ham, heller ikke for 0kr.

Jeg er nu kommet til vinterpausen i anden sæson, og er i en lille krise, specielt i Europa kan mit hold ikke præstere godt nok. Er også meget uheldig med skader, Ribery har fået 4 kampe i år. Så røg meget skuffende ud i gruppespillet i CL, og er nu kommet i Europa League, hvor jeg selvfølgelig trækker Inter i næste runde.

Jeg spiller stadigvæk med min 4-2-3-1, og har lidt af samme problem, har utrolig mange chancer i kampene, men scorer ikke så meget i FORHOLD til alle mine chancer. Jeg var dog mest scorede i sæson 1 med 82, mit største problem er at jeg lukker alt for mange mål ind, men tror det er fordi jeg ingen rigtig defensiv midtbane har.

Efter 17 kampe i anden sæson har jeg en målscorer på 36-20, Wolfsburg som ligger 1 har en målscorer på 21-9. Så min defensiv sejler lidt.
På toppen bruger jeg Klose færdig i denne sæson, ham og Gomez spiller begge Komplet angrebsspiller.
I første sæson havde Gomez: 5(22) 13 mål i ligaen. Så han startede kun inde 5 gange, men fik alligevel scoret en del mål. Gennem hele sæsonen havde han 9(31) og lavede 19 mål. Næsten det samme som Klose selvom han startede inde mange af kampene.

Men synes du skal prøve at arbejde ud fra 1 system som du satser på, dog ikke sige du ikke kan have flere. Men jeg har som regel 1 system, hvor jeg så laver ændringer i den og gemmer. Så jeg måske har 2-3 stykker ud fra en 4-2-3-1.

Mexes har også været et stjernekøb og blev MoM de første 3kampe han spillede.. Han har jo kontrakt udløb med Roma efter første sæson så man kan godt få fat i ham.

Taiwo har også været et godt bekendtskab, han er jo bomstæk defensiv og udemærket offensivt, han har da smidt 3assist her efter 11kampe.

Jeg har altid 3 opstillinger i min Match Preperation men har nu fået lidt mere succes med Chelsea opstillingen 4-1-2-2-1

Min ideal der således ud:

Coutois (GK som jeg hentede i Genk for 12mil)
Lahm(DR)
Mexes & Badstuber/Breno (CB)
Taiwo(DL)
Luis Gustavo (DMC)
Schweini & Altintop/Eriksen (MC)
Thomas Muller(AML) - Robben er skadet
Ribery(AMR)
Gomez(ST)

Bænk:
Kraft(GK)
Van Buyten(DC)
Ottl (MC)
Olic(ST)
Kroos(AML)
Klose(ST)
Eriksen MC)

Jeg forstår ikke helt du ikke har en defensiv midtbane - Gustavo er da en fantastisk  DMC - medmindre du har solgt ham??

Som sagt er der lidt mere stabilt spil nu med denne opstilling - men brænder stadig mange chancer

Nu skal jeg ud og hente en backup for Lahm på højreback - jeg har godt 50mil Dkr - nogen bud??
Logged

Love the Blues

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #49: 12 Jul 2011, 11:53 »

Olic har gemte talenter i spillet virkelig bruger ham i Barcelona og han bomber da godt nok meget Opstemt
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #50: 12 Jul 2011, 12:09 »

Hey,

Jeg har nu spillet første sæson med det kære Bayern München, og det kastede

* Ligaen
* Ligacuppen
af sig - samt

* Finalen i champions league (som jeg tabte 3-0 til Inter!)

Jeg vil forslå dig noget lignende
                         Gomez (Måltyv)
Ribery(Wing)       Muller                Robben (Inside attack)

                     Luiz Gustavo (dm) Schweinsteiger (f-t-f)


Taiwo       Mexes Badstuber  Lahm

                                ? (jeg har Neuer)


Mvh
Kristian

Jeg har Coutois på kassen - 18årig fra Genk

Jeg har lige nu indstillet Gomez til targetman med primær hovedspil - det har gjort hans spil lidt mere stabil plus at han laver assist i stedet for at score... Men jeg prøver da måltyv ideen når jeg åbner spille næsten gang..

Ellers en meget pæn hørt af pokaler i 1.sæson

Jeg ligger pt nr.2 - 1point efter HSV - vandt min ChL gruppe foran Spurs. Så det begynder at ligne noget..

Vender tilbage med flere opdates.
Logged

Love the Blues

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #51: 12 Jul 2011, 13:32 »

Jeg blev uvenner med Luiz Gonzalez, så han blev solgt for 37mill dkr til Zenit i første sæson ved vinterpausen.

Jeg bruger for det meste Bastian som Boldvindende midtbanespiller (Support) også Altintop ved siden af som Central Midtbane(auto). Der bruger jeg også Kroos, men han bliver så brugt som Angreb.

de stijl:
Gør Ribery det godt som Kantspiller ? Han har kun 12 i indlæg ? Jeg prøver ham som avanceret playmaker, så man udnytter hans afleveringer, dribling, første berøring og teknik.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


nln777
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #52: 12 Jul 2011, 13:42 »

Havde engang et save med Manchester United hvor jeg fik Schweinsteiger til omkring 200 mil i anden eller tredje sæson. Havde ham som boks-til-boks spiller med stor succes. Har aldrig prøvet et save med Bayern før, så tror jeg vil prøve dem engang når jeg bliver træt af mit Atletico save Smiley
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #53: 12 Jul 2011, 13:56 »

nln777:
Jeg har netop også planer om at gøre ham til Felt til felt spiller, ligeså snart jeg har fundet mig en defensiv midtbanespiller. Men har ikke så mange penge, så må vente til sommerens vindue. Altså optakten til sæson 3 for at hente en MC.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #54: 12 Jul 2011, 14:17 »

Det var sgu da billigt solgt, 37mil for Gustavo... Bayern har jo lige fået ham når man starter spillet for 132mil...
Dårlig handel :-)

Men ok, hvis han er utilfreds med klubben skal han jo bare sælges..

Jeg vil iøvrigt gerne anbefale at købe Genks målman Coutouis... han blir rated med 2½stjerne af min scouts som 18årig... Han har slået Butt af... han gør det rigtig godt.. Jeg gav som tidligere skrevet kun 12mil for ham.

På rygteplan i virkeligheden er Chelsea ude efter ham som afløser for Cech, så jeg tænker det siger lidt om spilleren.. selvfølgelig er han ikke De Gea eller Neuer, men han er sgu god..
Logged

Love the Blues

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #55: 14 Jul 2011, 20:27 »

Det var meget fristende ikke at opdatere mit Bayern spil mere, for det er virkelig gået ned af bakke. Jeg tror jeg var meget tæt på at blive fyret (pinligt, ja..). Havde 6-7 nederlag i træk hvor INTET fungede. Jeg endte på en 4 plads og skal desværre kun ud i Europa League i sæson 3, meget skuffende.

Et stor grund til det ikke rigtig fungede, tror jeg skal vise sig på midtbanen. Jeg har manglet en bedre spiller til defensiven og det har jeg haft fokus på op til sæson 3.

Jeg har ændret taktik, så jeg nu spiller en 4-1-3-2 og 4-3-1-2.
4-1-3-2: En defensiv ankermand, 2 kanter 1 MC.
4-3-1-2: 3 centralt midtbane, 1 offensiv.

Normalt er jeg ikke den type manager der bare køber og køber, jeg prøver at spille på et realistisk plan. Men efter en skandale sæson, så blev der sgu nødt til at ske noget.

Ind kom:
Cicinho DR (Free)
Isaksson GK (Free)
Fernando Gago MC(15mill)
Diego Reyes DC/MC (17mill)
Omer Toprak DC (46mill)
Nigel De Jong DMC (34mill)
John Fleck AMC (25mill)
Maussa Bah AMC (17mill) Regen
Tulio De Melo Boksspiller (15mill)
Alexander Bittroff DR (26mill)

Ialt: 195 mill

UD;
Af kendte navne røg disse på en free transfer:
Klose, Van Buyten, Tymoschuk, Breno
Aogo 18mill (Hoffenhaim)
Arjen Robben 165mill (Marsielle)
Emre Can 19mill (ManUtd)
Cassani 115mill (Fiorentina)

Også lidt mindre spillere blev solgt.

Ialt: 380 mill

Contento er udlejet til Villarreal
Alaba er udlejet til Lille
Delflinger er udelejet til Modena
Campana er udelejet til Osasuna

Mit mål med denne sæson er at genvinde mesterskabet og i hvert fald komme til Europa League finalen. Det satser jeg på skal gøres med dette hold:

Den mere defensive:

Isaksson

Cicinho - Toprak/Bovo - Badstuber - Lahm

De Jong

Kroos - Bastian - Ribery

Muller - Gomez

Lidt mere offensive:

Isaksson

Cicinho - Toprak/Bovo - Badstuber - Lahm

Bastian-Gago-Kroos

Ribery

Muller - Gomez

Imod slutningen af Transfer vinduet fandt jeg ud af, at med skader til Gomez og Cicinho, så ville jeg have lidt problemer. Så jeg gik ud for at finde en target mand, det endte med at blive den tidligere AaB spiller De Melo. Bittroff er hentet i Cottbus og skal bare være backup til højre backen.

På ungdomssiden så har mit unge talent, Hankammer(regen) fået plads i 1 holdstruppen. Udover det skal det nævnes at jeg har et par spændende spillere på U19 holdet, Vogl (DL) og Kai Wagner (AMRC) som skal være fremtiden.

Største ønske:
Mit midterforsvar er ikke optimalt, her kunne jeg godt tænke mig at få fat på Phil Jones.

En lille update fra en skandaløst anden sæson, hvor jeg meget overraskende ikke blevet fyret.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #56: 29 Jul 2011, 19:00 »

OK en lille update på mit spil...
Der er virkelig kommet gang i måltyven Gomez... 21mål i 28kampe

Her vil jeg gerne anbefale danske Christian Eriksen som virkelig har fantastisk.. 14assist i 19kampe. Jeg er virkelig ked af jeg ikke har penge til at købe ham når sæsonen slutter.

Jeg er lige kommet til 1.marts og har spillet første kamp i ChL knock out kamp mod AC Milan, hvor jeg vandt 4-2 på udebane..

Sidst vil jeg her nævne de spillere jeg får på fri transfer når sæsonen slutter:
Emiliano Insua (DL) Liverpool
Davide Santon (DRL) fra Inter
Gonzalo Rodriguez(DC) fra Villarreal
Clement Grenier (MC) - 20årig fra Lyon

Jeg forlænger ikke med:
Butt
Klose
Van Buyten
Ottl

Jeg tænker jeg skal ud og finde mig en upcoming stjerne angriber som ikke har noget imod at være backup for Gomez 1-2sæsoner

Nogen bud på hvem dette kunne være?? (Lukaku er solgt til Chelsea)
Logged

Love the Blues

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #57: 29 Jul 2011, 19:04 »

Babacar?
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #58: 01 Aug 2011, 10:07 »

Jeg forsøgte at låne Adebayor men jeg kunne ikke tilbyde nok ydelse i løn. Jeg ville ikke betale 700.000 om ugen for en spiller der sidder som backup for Gomez.

Jeg har desuden været nødsaget til at sælge Olic og Altintop fordi de ikke ville acceptere en 1åriig forlængelse til den løn jeg kunne/ville tilbyde.

Nu arbejder jeg på at hente KAKA som er transferlistet i Real Madrid. Lige nu er han vurderet til 85mil men prisen er faldet fra 100mil ved transfer vinduets start. Skulle jeg kunne hente Kaka for ca 60mil må det siges at være et scoop
Eneste problem blir nok hans løn da han lige nu for 1,8 mil om ugen i Real
Men jeg håber.
Logged

Love the Blues

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #59: 01 Aug 2011, 19:20 »

Sommerens transfervindue er overstået og 2 sæson er skudt igang.

Det blev til 8 nye spillere

http://billedeupload.dk/upload/files/2011-08/64d59130.png

Hvad man ikke kan se på det uploadede billede er at Butt, Klose og Ottl har forladt klubben på fri transfer.. Det har frigivet en masse lønkroner.

Mit hold:
http://billedeupload.dk/upload/files/2011-08/73ae5bf3.png
http://billedeupload.dk/upload/files/2011-08/cfecf7c0.png

Ja holdet er delt i 2 fordi min skærm ikke kan vise hele holdet på et SS..

Hvad synes i???
Logged

Love the Blues

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010