home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 506 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Indendørs fodbold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Indendørs fodbold  (Læst 2761 gange)
Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Indendørs fodbold
« : 20 Nov 2010, 23:10 »

Halløjsa i skuret til jer alle!

Kunne ikke lige finde en tråd, at smide det her indlæg i så det blev her.
Jeg skal ud på markedet og lede efter nogle gode indendørs sko. Jeg har selvfølgelig stærkt overvejet klassikeren, skoen over dem alle, the one and only - i ved sikkert hvilken jeg snakker om, Adidas Spezial. Jeg har haft dem før og været godt tilfredse med dem, men synes måske de er lidt for kedelig. Jeg fandt så efterfølgende dem her [url]http://store.nike.com/dk/en_gb/#l=shop,pdp,ctr-nikeid/pn-nike5Bomba1009--LTITEM232014--/bv-2/bv-2/pbid-INSPI_223620_v9_0_201009162349/piid-18276/pid-377691/cid-102602/url] Som jeg synes er vildt fede. Mit dilemma er så om jeg skal lave dem mørkeblå med gul sål og gule snørrebånd, eller om jeg skal lave dem vildt farverige, hvlket jeg også synes er mega fedt. Samtidig ville jeg jo lige høre om i har nogle designmæssige forslag, om i har nogle erfaringer med skoen og om i har andre forslag til sko.

Knuz.
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Indendørs fodbold
« Svar #1: 20 Nov 2010, 23:21 »

Indendørs er ALT for farligt kom til skade med mit knæ igår så nu hedder den 5 uger med støtte skinne Skuffet
Men jeg syntes da du skal tage The One and Only! Smiley
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Indendørs fodbold
« Svar #2: 20 Nov 2010, 23:23 »

Har bare altid spillet i Adidas Spezial. Den har aldrig svigtet. Hvis du synes de er kedelige, så kan man jo få dem i alle mulige farver. Jeg har i hvert fald aldrig selv prøvet andre indendørssko end dem. Smiley
Logged


Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Indendørs fodbold
« Svar #3: 20 Nov 2010, 23:24 »

Har bare altid spillet i Adidas Spezial. Den har aldrig svigtet. Hvis du synes de er kedelige, så kan man jo få dem i alle mulige farver. Jeg har i hvert fald aldrig selv prøvet andre indendørssko end dem. Smiley
Det er jo også klart de bedste indendørs sko! Opstemt
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Indendørs fodbold
« Svar #4: 20 Nov 2010, 23:30 »

Hvis du skal have den der Nike, så skal det være i hvid og lyserød! Opstemt
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: Indendørs fodbold
« Svar #5: 20 Nov 2010, 23:46 »

Har bare altid spillet i Adidas Spezial. Den har aldrig svigtet. Hvis du synes de er kedelige, så kan man jo få dem i alle mulige farver. Jeg har i hvert fald aldrig selv prøvet andre indendørssko end dem. Smiley

Startede mine børn år i nogle "seje" nìke. Men skiftede meget hurtigt til dem du omtaler og har siden ikke spillet i andet.

Konge i indendørs!
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Indendørs fodbold
« Svar #6: 20 Nov 2010, 23:57 »

kawasaki er fantastiske indendørs
Logged

maaahhh-h-h-h

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Indendørs fodbold
« Svar #7: 21 Nov 2010, 00:14 »

kawasaki er fantastiske indendørs

Er det seriøst?

(Har dog set EN anden benytte dem)
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Indendørs fodbold
« Svar #8: 21 Nov 2010, 00:39 »

Er det seriøst?
Den er sgu god nok - de er faktisk ganske gode til det. De har en fin bund som giver et godt fodfæste, ligesom på normale indendørssko. Desuden vejer de ikke ret meget, og er egentligt dejligt behagelige.

Jeg skal også have anskaffet mig nye indendørssko. Ved bare heller ikke hvilke jeg vil have, selvom jeg klart overvejer kawazaki og spezial. Har senest spillet i spezial.
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Indendørs fodbold
« Svar #9: 21 Nov 2010, 01:16 »

Problemet med Kawa som indendørs sko er der ikke er nogen stødabsorbering i så du ødelægger alt i bentøjet .. Ankler, knæ og lyske .. Specielt lysken tager imod hele lortet så ka godt være de føles nice at spille i men i længden skader man bare sig selv pga den utroligt ringe støtte der er i skoen.. Men spezial er gode ..
Logged

lyon4eva
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Indendørs fodbold
« Svar #10: 21 Nov 2010, 01:49 »

Du skal bare huske på at nike sko er meget smalle i det! Smiley
Det vigtigste med sportssko er vel at de er behagelige og gode at spille i, så jeg kan ikke se hvorfor adidas er kedelig. (:
Logged

andreasberg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Indendørs fodbold
« Svar #11: 21 Nov 2010, 01:52 »

jeg har også altid selv spillet i konge støvlen(Adidas spezial).. men i år skulle der prøves noget nyt! tog et hurtigt kig over unisports hjemmeside, og fandt hurtigt Nike Mercurial modellen. Da jeg har været yderst tilfreds med dem igennem 3 år udendørs, tænkte jeg at de skulle prøves indendørs. Efter tre uger i skoen, er jeg meget tilfreds med købet. Selvom det ikke er Adidas skoen, så ligger den på linje med... kan klart anbefales :-)
LINK: http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/2440/id/59566/Nike_Mercurial_Victory_IC_Cherry.html
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010