|
Philips
Gæst
|
|
Juhuu en ny din vej vil helt klart folge et raad er at skrive en lille kommentar til hver spiller
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Havde håbet på lidt mere i styrke, men det kommer med tiden  Bomber da okay for Chelseas U/18 hold. 20 (2) kampe og 10 mål, tilfreds 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Årets U-17 spiller  Fint nok med et skifte til Werder, håber snart, at min udvikling virkelig tager fart. Søren Larsen er da for ond 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Damse1994
|
|
Hmm, havde ikke forventet et sådanne hurtigt skifte, men håber Laudrup kan lærer fra sig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ItaliensLarsen
|
|
Hvad fanden skal jeg i City!?  Nå, men jeg skifter formentlig ikke før om lang tid igen, sååå 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jskovc
|
|
Rigtig dejligt med en "din vej", jeg vil dog anbefale dig at skrive en lille tekst til hver spiller  KIU
|
|
|
|
|
|
"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue" -Citat Jørgen Leth
|
|
|
|
|
pati924
|
|
Rigtig dejligt med en "din vej", jeg vil dog anbefale dig at skrive en lille tekst til hver spiller  KIU Det vil jeg gøre fremover. Tak for tippet. Det gik bare lidt hurtigt i nat. Hmm, havde ikke forventet et sådanne hurtigt skifte, men håber Laudrup kan lærer fra sig  Skal du nok ikke sætte panden for højt efter. Han blev fyret d. 3-11-2010
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heskey
|
|
Lækkert at skifte til Arsenal!  Held og lykke til alle andre freaks! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Damse1994
|
|
Skal du nok ikke sætte panden for højt efter. Han blev fyret d. 3-11-2010
Haha 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Hvornår kommer næste Update  ??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby_4ever
|
|
Det går sgu okay for mig i Brøndby  Og på U/19 landsholdet 
|
|
|
|
|
|
Aldrig alene!
|
|
|
|
|
pati924
|
|
jeg har lige en masse arbejde her de næste par dage. Men inden weekenden.. Skal kun have uploadet Screenshots og skrevet nogle kommentarer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Vi nærmer os weekend 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Sker der noget eller er lysten væk?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pati924
|
|
Sker der noget eller er lysten væk?
nej lysten er der stadig min computer har bare lige været kaput en tur, så den har været til reperation. Heldigvis er fm'savet redet så i får meget snart en update.. beklager rigtig meget ventetiden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|