home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Odense Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub  (Læst 20532 gange)
Jharn
Landsholdsspiller

Sv: Odense Boldklub
« Svar #105: 06 Sep 2006, 14:55 »

Hvornår får vi den næste update , ? Smiley

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #106: 06 Sep 2006, 14:58 »

Det kan jeg desværre ikke svare på da det afhænger af tid... og hvornår jeg får den slags er uvist. Det kan blive alt fra i aften til i weekenden Smiley

-r0tlisbrgr                                                                                                                                                                     stål er for evigt

Gillerfm
Ynglingespiller

« Svar #107: 06 Sep 2006, 18:01 »

jeg er ikke helt sikker på hvad du mener =)

selve det grafiske i taktikken kan du jo se i updates... er det det du mener eller er det alle indstillingerne?
Har spillet fm/cm i mange år! Men har aldrig gidet at gøre så meget ved taktikken! Med Taktik mener jeg: Mentality, Creative freedom, Passing style, Tempo, Width osv...  Har du ikke nogle brugbare fif? Til eksempelvis din opstilling ehr med OB...

Forza Odense Boldklub

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #108: 06 Sep 2006, 18:04 »

tjoh - men det er jo ret omstændigt at gennemgå det hele... men jeg kan da sige at rent defensivt virker det godt med en zone-DMC foran to man-DC og med zone-wb's - samtidigt i front virker offensive fløje og en hængende angriber også godt for mig... er det sådan noget du mener, eller?

-r0tlisbrgr                                                                                                                                                                     stål er for evigt

Gillerfm
Ynglingespiller

« Svar #109: 06 Sep 2006, 23:05 »

Nej ikke præcist... Det er mere om i hvor høj grad du spiller med bredde! Spiller du kontra angreb osv..

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #110: 06 Sep 2006, 23:07 »

jeg spiller med normal bredde og kontra-angreb

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #111: 06 Sep 2006, 23:08 »

jeg vil godt komme med en gennemgang af taktikken i den næste update Smiley - men du skal endelig bare spørge løs også =)

Gillerfm
Ynglingespiller

« Svar #112: 06 Sep 2006, 23:17 »

Cool nok... Jeg havde nemlig selv en kørende med de striwede! Jeg gik lidt død i den opstilling jeg havde valgt.! Din syntes jeg fungerer rimeligt godt... Vandt Mesterskabet i anden sæson! Jeg må indrømme at jeg siden har prøvet at efterligne dit hold lidt. Købt Nagel, Ørnskov, Stenild osv... Men de slår sku rigtig igennem!!!

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #113: 06 Sep 2006, 23:22 »

nagel han bør slå igennem og gør det garanteret snart - det samme med stenild - de skal bare have spilletid og rigtig træning...

mht ørnskov så er der altså ikke vildt meget fut i ham - han er meget defensiv og udviklede sig ikke rigtigt ... han har ikke spillet 10 kampe endnu tror jeg og han bliver nok skiftet ud snarest (evt. for en lille hemmelig unge på mit b-hold)

men hvis du sætter forsvaret som jeg skrev før bør der være rimeligt lukket i den ende ...
« Seneste Redigering: 06 Sep 2006, 23:23 af r0tlisbrgr » Logged

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #114: 06 Sep 2006, 23:24 »

Din syntes jeg fungerer rimeligt godt... Vandt Mesterskabet i anden sæson!

og kom i champions league i den tredje Peace

Gillerfm
Ynglingespiller

« Svar #115: 06 Sep 2006, 23:27 »

Det der med træning har jeg sku aldrig gjort for meget i... Har saterme spillet meget, men har aldrig gidet bruge for meget tid på detaljerne! Du ku eventuelt ikke lige give mig et lille lyn kursus :-) Kan jo tydeligt se at det fungerer for dig...

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #116: 06 Sep 2006, 23:31 »

jo et lyn så...

regel nr. 1: gå ind under training og klik så på coaches. slå alle assignments fra og bed så computeren om at bestemme hvem der skal træne hvad (optimalt indstiller du det og ansætter dem du mangler)

regel nr. 2: lav (mindst) to trænings-skemaer (et til forsvar og et til angreb) - husk at forsvar er vigtigere for MC end angreb (personligt kører jeg med min egen til målmænd, en til forsvar, midtbane, fløje og angribere og tro mig det gør forskel)

regel nr. 3: klik her Peace http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=2;start=0;guide_id=47

Gillerfm
Ynglingespiller

« Svar #117: 06 Sep 2006, 23:32 »

og kom i champions league i den tredje Peace

Ja det har jeg set du gjorde   Smiley´Jeg mente nu også mig selv, da jeg skrev vandt anden sæson hehe Har selv fået en overkommelig opgave i anden runde... "Baki"

Gillerfm
Ynglingespiller

« Svar #118: 06 Sep 2006, 23:38 »

Super! Tak for det... I workload hvad må den maksimalt komme op på??? Lige inden heavy eller hvad?

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #119: 06 Sep 2006, 23:39 »

helst omkring medium - mere er ikke nødvendigt - så får tøserne også bare skader... Peace

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010