home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 513 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  West Ham
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: West Ham  (Læst 11914 gange)
Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #15: 14 Jan 2011, 08:59 »

Hvordan spiller Winston Reid for jer? Smiley
Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #16: 14 Jan 2011, 12:03 »

Jeg er begyndt at bruge ham mere og mere. Så han spiller faktisk udmærket for mig, dog synes jeg lige han får lovlig mange røde kort.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #17: 14 Jan 2011, 12:14 »

West Ham er nok det save jeg har haft det bedste med, jeg prøvede det første gang i 10eren, og fortsatte bare i 11'eren Smiley
Jeg har lige overstået vinteren i 3. sæson, hvor jeg er godt med om 1. pladsen imod Man United Smiley i første sæson fik jeg kun en 8'ende plads desværre, men jeg vandt pokalen så kom i uefa cup.
I anden sæson missede jeg første pladsen med 1 (ET!) point, som så gik til Liverpool.
Så det her er sæsonen, da jeg har et forholdsvist ret ungt hold med mange talenter, og det kun bliver bedre Smiley håber jeg får den, desuden skal jeg møde R.Madrid i CL kvart finalen Smiley
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #18: 14 Jan 2011, 12:39 »

West Ham er nok det save jeg har haft det bedste med, jeg prøvede det første gang i 10eren, og fortsatte bare i 11'eren Smiley
Jeg har lige overstået vinteren i 3. sæson, hvor jeg er godt med om 1. pladsen imod Man United Smiley i første sæson fik jeg kun en 8'ende plads desværre, men jeg vandt pokalen så kom i uefa cup.
I anden sæson missede jeg første pladsen med 1 (ET!) point, som så gik til Liverpool.
Så det her er sæsonen, da jeg har et forholdsvist ret ungt hold med mange talenter, og det kun bliver bedre Smiley håber jeg får den, desuden skal jeg møde R.Madrid i CL kvart finalen Smiley

Lyder som du også klare dig rigtig godt med dit hold Smiley

Kunne du evt tænke dig at smide et SS op af truppen?
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #19: 14 Jan 2011, 14:44 »

Lyder som du også klare dig rigtig godt med dit hold Smiley

Kunne du evt tænke dig at smide et SS op af truppen?

Coming right up Smiley
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #20: 14 Jan 2011, 14:51 »

There:

Opstillingen, når de ikke er skadet/utilgængelige (min timing var meget dårlig med Obasi, fik ham så jeg ikke kunne registrere ham af en eller anden grund :\) :


Bruno:


Som i kan se har jeg haft svært ved at få Sanogo og Lukaku til at score nok, så har haft nogen trælse kampe. Pludselig stoppede de bare med at score, og ved ikke lige hvad jeg skal gøre..
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

jens4353
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #21: 15 Jan 2011, 23:45 »

Så er jeg også startet med West Ham.
1. sæson bød på en 8. plads. Allerede efter 19 kampe, havde jeg skabt et relativt stort hul ned til 9. pladsen og jeg havde også et relativt stort hul op til 6. pladsen. Så sæsonen gik ud på at nå den EC givende 7. plads, hvilket jo ikke blev opfyldt.

Jeg spillede en almindelig 4-4-2 gennem hele sæsonen, hvilket gav meget blandede resultater.
Jeg købte Colin Kazim Richards(8,25), Christian Romaric(12), Christian Benitez(17) ved første transfervindue og hentede så Steven Taylor(6,5) i Januar.

Jeg solgte Luis Ba Morte(10), Benni(9,25), Faubert(32), Spector(34) i første vindue, mens Da Costa blev solgt for 41 i Januar. Enkelte talenter blev lejet ud, samt Pablo Barrera og Piquionne.

Op til 2. sæson er målet en 7. plads, men det bliver svært da jeg har sagt farvel til nogle spillere, uden at ordentlige er kommet ind. Jeg har solgt, Behrami og Pablo Barrera, men Kieron Dyer og Jacobsen er gået på fri, sammen med Gabbidon.
Jeg står lidt i et dilemma. Jeg vil gerne satse engelsk og kan derfor hente Andy Carrol for 67,5? - Nogle som vil gøre det hvis de var i mit sted? - Hvis andre har nogle forslag til indkøb, tager jeg imod med kyshånd. Jeg mangler forstærkninger på central midt, hvor jeg nu spiller med 3 og venstre back. Jeg har 180 at gøre godt med, men da balancen er under 100 mio. og jeg genererer underskud hver måned, er jeg meget påpasselig med at spendere store transferbeløb.

Det blev lidt meget tekst, uden SS, men det skulle lige gå stærkt. - Respons, ja tak!
« Seneste Redigering: 16 Jan 2011, 11:32 af jens4353 » Logged

Svendsen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #22: 16 Jan 2011, 16:18 »

Så er jeg også startet med West Ham.
1. sæson bød på en 8. plads. Allerede efter 19 kampe, havde jeg skabt et relativt stort hul ned til 9. pladsen og jeg havde også et relativt stort hul op til 6. pladsen. Så sæsonen gik ud på at nå den EC givende 7. plads, hvilket jo ikke blev opfyldt.

Jeg spillede en almindelig 4-4-2 gennem hele sæsonen, hvilket gav meget blandede resultater.
Jeg købte Colin Kazim Richards(8,25), Christian Romaric(12), Christian Benitez(17) ved første transfervindue og hentede så Steven Taylor(6,5) i Januar.

Jeg solgte Luis Ba Morte(10), Benni(9,25), Faubert(32), Spector(34) i første vindue, mens Da Costa blev solgt for 41 i Januar. Enkelte talenter blev lejet ud, samt Pablo Barrera og Piquionne.

Op til 2. sæson er målet en 7. plads, men det bliver svært da jeg har sagt farvel til nogle spillere, uden at ordentlige er kommet ind. Jeg har solgt, Behrami og Pablo Barrera, men Kieron Dyer og Jacobsen er gået på fri, sammen med Gabbidon.
Jeg står lidt i et dilemma. Jeg vil gerne satse engelsk og kan derfor hente Andy Carrol for 67,5? - Nogle som vil gøre det hvis de var i mit sted? - Hvis andre har nogle forslag til indkøb, tager jeg imod med kyshånd. Jeg mangler forstærkninger på central midt, hvor jeg nu spiller med 3 og venstre back. Jeg har 180 at gøre godt med, men da balancen er under 100 mio. og jeg genererer underskud hver måned, er jeg meget påpasselig med at spendere store transferbeløb.

Det blev lidt meget tekst, uden SS, men det skulle lige gå stærkt. - Respons, ja tak!

John Fleck, Zakaria Labyad, Karim Ait Fana, David Goodwillie, David Beckham?
Det var lidt midtbanespillere + en angriber!
Goodwillie er virkelig vild!
Jeg købte ham til Watford efter at være rykket op i ligaen i januar transfervinduet. Han nåede at scorer 20 mål!
Logged

Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #23: 21 Jan 2011, 21:40 »

Jeg er også startet med West Ham, og HOLD DA KÆFT det skulle jeg have gjort noget før! Lang tid siden jeg har haft en så spændende trup at arbejde med! Mark Noble & Scott Parker er jo vanvittige!
jeg har spillet 6 kampe i ligaen og ligger nr 1 (5 sejre & 1 nederlag).

Mine transfers,
Ind:
Anthony Annan - 25 mil - har allerede spillet sig fast på holdet, minder lidt om Essien i spillemåde, i Like!
Christian Benitez - 12 mil - er andet valg på toppen, men gør det fint når han får chancen
Johan Absalonson - fri - får ham til vinter, tænker han skal være reserve for Boa Morte

Ud:
Benni McCarthy - 5 mil

Taktik:
                Green
Behrami - Spence - Upson - Bridge

                Annan
             Parker - Noble

Stanislas                        Boa Morte

                 C. Cole


Min topscorer er Carlton Cole med 9 mål i 6 kampe! Smiley

« Seneste Redigering: 21 Jan 2011, 21:44 af Wetteland » Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #24: 21 Jan 2011, 22:36 »

Klappede lige Man United 6-2 på hjemmebane Smiley JAJJAJAJAJAJAJAJAJ SPENCE er for vild!
Så fik jeg også sendt United ud af liga cuppen 3-0 på hjemmebane, og slog Arsenal 1-0 på udebane i ligaen Smiley
« Seneste Redigering: 21 Jan 2011, 23:20 af Wetteland » Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #25: 28 Jan 2011, 08:18 »

Så er første sæson færdig spillet. Det blev til sejr i liga cuppen mod Bristol City og så VANDT jeg premier league Opstemt!
Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #26: 04 Feb 2011, 01:24 »

Starter med West Ham imorgen, efter jeg har fået alle transfers med.
I kan hente den her, hvis det skulle have interesse: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=29554.new#new
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

cousinsmoke
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #27: 04 Feb 2011, 20:01 »

Jeg er lige startet på sæson 13/14 efter en kanon sæson. Vandt PL, CL & FA Cup, Har £ 60 mio at handle for, men mangler ikke pt nogen. Prøvede at hente Tevez tilbage, men skulle gi alt for meget. Har hentet G. Johnsson (gammel Hammers spiller) & Akinfeev. På free har jeg fået L. Suárez & K.J Huntelaar & lejet Iago.
Min Opstilling (roteres efter modstander)

                         Akinfeev
       Johnson  Zanka   Spence    Dodo
             
                Parker   Rodwell     Fernandinho

                         Eriksen

                Neymar     Dzeko


Bænk:
Stekelenburg
Behrami
Suarez
Richards
Aissati
Huntelaar
Gago   
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #28: 27 Feb 2011, 21:36 »

Eddermame nice hold Cousinsmoke, men hvordan har du haft råd til det hold?.
Jeg overvejer stærkt at starte et spil med West Ham snart...

Vh.Blackstone
Logged

cousinsmoke
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #29: 28 Apr 2011, 15:53 »

Har stadig næsten samme hold, dog har jeg fået fat i Pastore, Guiheme & Nani. Nani spiller mega godt på offensiv fløj, desuden har jeg lejet mig til lidt talenter, som back-up. Jeg har købt spillere til salg/free & tjent på dem + succes i CL. Men pga høje lønninger får jeg pt ingen penge at handle for, men har et ok ungt hold, og de bliver kun bedre af at spille sammen flere sæsoner. Et hold som Arsenal har pt det meste af deres hold til salg til billig penge, pga dårlig økonomi. Vil gerne have fat i Fabrigas, men ham slipper de ikke. Er begyndt at hente helt unge spillere, leje dem ud & så enten tjene på dem eller selv bruge dem.
Nogen der har andre gode tips med Hammers, jeg fik bestyrelsen til at bygge større stadion, men lige pludselig blev det annulleret - meget underligt
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010