home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 358 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  West Ham
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: West Ham  (Læst 11847 gange)
cousinsmoke
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
West Ham
« : 20 Nov 2010, 20:36 »

Hey..
Jeg er igang med et Hammers spil & vil høre om der en andre der har gode ideer til opstilling/indkøb eller andre ting. I 1. sæson har jeg købt: Pires (free), Neymar (15 mio), Zanka (2,1), Emil Larsen (600k), Assulin (free).
Solgte: Boa Morte, Stanislas, Tomkins, Spector, Da Costa.

Man skal prøve at bruge J. Spence fra start - han bliver klasse.

Vandt FA Cup, Liga Cuo & blev nr 4 i ligaen. Spiller mest 4-5-1
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: West Ham
« Svar #1: 20 Nov 2010, 21:00 »

Kan du lige fortælle hvordan man kan få Neymar for 15 mio? Wink
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: West Ham
« Svar #2: 20 Nov 2010, 22:24 »

Kan du lige fortælle hvordan man kan få Neymar for 15 mio? Wink
Tror det er fordi det er i pund eller euro.
Sjovt at du har købt Emil Larsen i første vindue da jeg gjorde præcis det samme. Dog er det da mega fail at du har solgt Tomkins og Stanislas da de i mine tre første sæsoner har været suveræne startere og har fået skrabet sig 3 landskampe sammen (Tonka 2, Junior 1) og Stanislas i løbet af de tre sæsoner har lavet 29 ligamål. Jordan Spence er blevet rigtig god for mig, men det er først i den netop overståede sæson at han slog sig fast som fast mand. Kommer med nogle resultater og transfers når sommerens vindue er overstået :-)
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #3: 20 Nov 2010, 22:31 »

Ok det lyder fedt altsammen, men hvordan stiller I op.
Jeg overvejer at starte et spil op snart, så det kunne være fedt med noget inspiration.
Jeg skal nok fortælle hvordan det går når jeg får startet et spil op med The Hammers...

Vh.Blackstone
Logged

cousinsmoke
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #4: 22 Nov 2010, 14:01 »

Ja jeg spiller altid i £ når jeg spiller i England. Lavede en deal hvor jeg skulle betale det over rater.

Ved godt at der er potientale i Tomkins & Stanislas, men måtte skrape lidt transfer penge sammen, de har dog heller ikke rigtig slået til i henholdsvis Aston Villa & Bolton

Har til 2. sæson handlet lidt ind: Rodwell (10 mio), M. Richards (lån), C. Eriksen (2 mio), M Owen (free), Camachio (free)

Er kommet i CL gruppe spil med Barcelona, Samdoria & Ajax.
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: West Ham
« Svar #5: 02 Dec 2010, 00:20 »

Overvejer meget et game med West Ham .. Spændende klub med nogle spændende spillere..
Nogen der har nogle erfaringer mht. taktikken??
Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #6: 23 Dec 2010, 22:03 »

Prøver også Hammers, da jeg lidt savnede en udfordring, men gider ikke starte længere nede end PL.

Jeg har valgt at satse på lidt rutine i mine indkøb. De folk jeg har hentet er enten hentet meget billigt eller fri transfer, da deres økonomi ikke ser for god ud.

Ind:
Roberto Carlos (10mio)
Leandro Grimi (2.5mio)
Christian Zenoni (free)
Ousmane Dabo (free)
Robert Pires (free)

Ud:
Manuel Da Costa (27mio)
Herita Ilunga (30mio)
Luis Boa Morte (udlånt med klausul)
Pablo Barrera (udlånt med klausul)



Med denne opstilling har jeg leveret nogle gode resultater.
West Ham 1-2 Arsenal (Udebane)
West Ham 2-1 Sunderland
West Ham 6-1 Carlisle
West Ham 1-1 Man City (udebane)
West Ham 3-2 Blackburn
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #7: 30 Dec 2010, 15:22 »

Jeg har nu endelig fået taget mig sammen til at spille lidt videre på mit West Ham spil.

Jeg har spillet ½ sæson og kan kun sige, at det er gået over al forventning. Mit hold spiller godt mod alle småhold og levere nogle O.K. resultater mod de store, dog er jeg også løbet ind i tæsk et par gange. Har spillet 20 kampe i PL og er at finde på en 4. plads Smiley

Medie prognosen vurdere mit hold til en 15. plads. Hvor jeg indtil videre har vist at det ikke er i den ende jeg er til at finde efter sæsonen. Som det ser ud nu, så satser jeg på jeg skal op og spille europæisk til næste sæson. Det vil bestemt også lune på den dårlige økonomi West Ham har. Selvom de sidste kampe har været ringe, tabte til Aston Villa (3-1) og Fulham (4-3).



Holdet mangler noget kvalitet og især efter mine rutineret spillere ikke gør det så godt. Matthew Upson og Roberto Carlos har lavet en del fejl og det er der ikke plads til hvis jeg skal holde mig fast på de europæiske pladser.

Så kigger mig hele tiden om, ser på transfer listen, tjekker udløb på kontrakter så kan måske på den måde kan skaffe noget billig kvalitet.



Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #8: 30 Dec 2010, 22:57 »

Første sæson med West Ham er nu overstået og jeg er helt ekstatisk over min yderst overraskende liga placering.



Som i kan se på billed blev det til en 2. plads!
Dette betyder at jeg nu skal ud og hente meget kvalitet til klubben. Indtil videre kommer Diego Bounotte og Kolarov til klubben, begge gratis Smiley Man C havde sat Kolarov til salg for 0kr Peace
Jeg venter også på arbejdstilladelse til Rafinha, som Genoa satte til salg for 0kr.

Desuden vandt jeg Liga cuppen, mødte kun Chelsea af de store hold. Nåede også FA cup finalen, men tabte til Sunderland, som også var på papiret det sværeste hold jeg mødte i den turnering.

Jeg smider et ss op af min trup når 2. sæson går igang, så kan i også se mine indkøb og salg.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #9: 31 Dec 2010, 00:37 »

Nåå jeg vil holde liv i posten og håbe der er nogle som joiner på et tidspunkt Smiley

Som sagt før ville jeg smide et ss op af mit hold klar til sæson start. (2. sæson) Samtidig smider jeg også lige et ss op af mine transfers, da jeg mener at jeg har gjort nogle super køb i bestræbelsen på at kunne klare mig nogenlunde i CHL.



Bounanotte og Behrami vil glide ind i start opstillingen i stedet for Stanislav og Dabo. Collison vil også være normal udskifter.

Nåede lige inden transfer vinduet lukkede at hente Micah Richards for 0kr, og Arturo Vidal for 90mio.
« Seneste Redigering: 31 Dec 2010, 01:00 af Humle1337 » Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Leebowyer
Gæst
 
Sv: West Ham
« Svar #10: 02 Jan 2011, 13:45 »

Nåå jeg vil holde liv i posten og håbe der er nogle som joiner på et tidspunkt Smiley

Som sagt før ville jeg smide et ss op af mit hold klar til sæson start. (2. sæson) Samtidig smider jeg også lige et ss op af mine transfers, da jeg mener at jeg har gjort nogle super køb i bestræbelsen på at kunne klare mig nogenlunde i CHL.



Bounanotte og Behrami vil glide ind i start opstillingen i stedet for Stanislav og Dabo. Collison vil også være normal udskifter.

Nåede lige inden transfer vinduet lukkede at hente Micah Richards for 0kr, og Arturo Vidal for 90mio.

Godt hold du har fået dig.. Jeg har selv et spil igang hvor jeg er i fjerde eller femte sæson.

Hold på Tomkins og Nable, især noble bliver vanvittig.
Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #11: 12 Jan 2011, 16:33 »

Ingen som gider spille med West Ham mere?
Har selv lige holdt en pause fra mit spil, men er gået igang med dem nu. Skal nok komme med opdateringer i løbet af denne sæson.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

MikkelBrilnerLund
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #12: 13 Jan 2011, 19:39 »

Fyrer derude af med mit West Ham spil. Startede med at slutte som nr. 7 i Premier League, så jeg røg heldigvis i Euro CUP og lige nu spiller jeg semi-finale mod Schalke Smiley. Jordan Spence, James Tomkins og Mark Noble er gjort det fortrinligt!
Logged

Brøndby IF, Olympique de Marseille, Real Madrid n' Liverpool (LOVE).

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #13: 13 Jan 2011, 20:01 »

Så blev jeg også færdig med 2. sæson.

Den var ikke lige så god som den første i Premier League. Jeg spillede okay mod alle storholdene, men mod de mindre hold, holdt vi ikke helt niveau i alle kampe. Dog blev det til en 4. plads, meget heldigt da fra 3-7 pladsen ligger alle hold inden for 2points afstand.

I Champions League kom jeg i en fin gruppe, med Benfica, CSKA og Werder. Både Benfica og CSKA havde mistet spillere, så dem regnede jeg med at jeg ville kunne slå. Dette skete også, men samtidig slog jeg også Werder, også blev det til en 1. plads i gruppe spillet. I første kval runde mødte jeg Lazio, her hev jeg også en sejr i hus. I kvartfinalen ventede Real Madrid så. Real var som jeg havde forventet, en alt for stor mundfuld for mig hold. Dog er det en helt godkendt indsats i Champions League.

Nu er jeg igang med at forberede mig på den nye sæson, og se om jeg kan tage kampen op om Champions League pladserne igen.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #14: 13 Jan 2011, 22:09 »

Dette her er så holdet klar til sæson 2012/2013 (3.sæson)




Som i kan se er der ikke særlig meget bredde, men jeg jagter 2 nye midtbaner som bare skal kunne gå ind som reserver. Venter på arbejdstilladelse på en, håber jeg får den. Så skal jeg ud og hente en ny midtbane. Håber på at kunne finde en god midtbane billigt, men dette ser ikke ud til at være muligt, da West Hams omdømme ikke er så udbredt.

Mit store indkøb denne sæson var Sakho, som jeg fik for den nette sum af 105mill. Men en spiller med stor fremtid i klubben Smiley
« Seneste Redigering: 13 Jan 2011, 22:11 af Humle1337 » Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010