|
Heskey
|
|
Gider ikke SS, men du får din historie her  2011-12 8 kampe 0 mål 0 oplæg 0 kampens spiller Gennemsnit 7.13 2010-11 19 kampe 2 mål 0 oplæg 2 kampens spiller Gennemsnit 7.28 Total 27 kampe 2 mål 0 oplæg 2 kampens spiller Gennemsnit 7.24 Tak CP, hvis denne sæson ender som sidste ser det jo fint ud. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Det er jo holdets tre største profiler der har fået agenter! Specielt ham der har fået ny kontrakt. ;-) Hvad får jeg i ugen nu?
Mener det er 8.000 om ugen du får  Fedt arbejde du laver, kudos! Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at se noget intern statistik, altså den inde i truppen -> vis -> statistik -> samlet hvis det kan lade sig gøre  Jo tak STATISTIK
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
Bliver godt at se efter sæson når jeg bliver valgt til Årets Spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ItaliensLarsen
|
|
Bliver godt at se efter sæson når jeg bliver valgt til Årets Spiller  Arh, lad os nu ikke være urealistiske. Vi ved godt hvem der bliver det! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
Du går ned i foråret og lader dig angrebsmakker score alle kasserne. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ItaliensLarsen
|
|
Du går ned i foråret og lader dig angrebsmakker score alle kasserne.  Jeg går aldrig ned. Jeg er en assist-machine!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Så fik Søren Larsen også en ny kontrakt efter hans agent krævede en forbedring af den nuværende. Han får nu 8000 om ugen (David får 8.250.) Hvis vi rykker op får de begge en lønstigning på 40%. Sørens kontrakt udløber nu i 2014 (Davids 2015). 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
Du går ned Larsen, bare vent.  Nej, hvordan kan han få en ny kontrakt?!  Sur numse..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ItaliensLarsen
|
|
Så fik Søren Larsen også en ny kontrakt efter hans agent krævede en forbedring af den nuværende. Han får nu 8000 om ugen (David får 8.250.) Hvis vi rykker op får de begge en lønstigning på 40%. Sørens kontrakt udløber nu i 2014 (Davids 2015).  Jeg er for stor en stjerne, til at blive i klubben så længe.  Men dejligt med ny kontrakt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heskey
|
|
Er det en slem skade jeg har på det ss? Ved godt den kun er gul/orange og dermed ikke så slem, men det kan være den har været lidt tid? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Du går ned Larsen, bare vent.  Nej, hvordan kan han få en ny kontrakt?!  Sur numse.. Han fik en ny kontrakt fordi hans agent krævede det  Søren Larsen, David Madsen og Martin Langkilde har alle agenter og nu har de 2 førstes agenter krævede en ny aftale og fået det. Så mon ikke Martin Langkilde også snart får en ny kontrakt  Er det en slem skade jeg har på det ss? Ved godt den kun er gul/orange og dermed ikke så slem, men det kan være den har været lidt tid?  Nej det er det ikke. Du havde forstrukket ryggen i træning og var ude i 4 uger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heskey
|
|
Det var godt, frygtede jeg havde haft den i længere tid, selvom en måned heller ikke er helt sjovt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bettepjevs
|
|
Jeg burde blive foretrukket på midtbane tjek min afleverings procent, klubbens højste.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Jeg burde blive foretrukket på midtbane tjek min afleverings procent, klubbens højste.
Betyder ikke så meget, hvis du spiller ussel alibi-fodbold! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Bedst betalte spiller i klubben. Spiller også fantastisk - jeg burde jo være fast starter! Dejligt at jeg har skrevet under på sådan en lang kontrakt. Så kan jeg enten blive solgt dyrt, eller blive i hjerteklubben FmF for evigt! ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|