home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 775 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  FmFreaks FC
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks FC  (Læst 85289 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: FmFreaks FC
« Svar #285: 29 Nov 2010, 17:33 »

Hehe Smiley Så kan du jo glæde dig ekstra meget til imorgen aften  Wink

Det gør jeg så ! Smiley

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #286: 29 Nov 2010, 22:48 »

FmFreaks FC

Efterårssæsonen del 2

Ligaen

Da jeg slap jeg sidst havde vi lige vundet en fantastisk sejr over OB og alt så godt ud. Men det var sjovt nok her vores dårligste periode i ligaen kom. Det blev til 3 kampe uden sejr (2 uafgjorte og 1 nederlag). 2 hjemmekampe mod Kolding og Roskilde endte skuffende 1-1 sammenlagt, hvor begge endte uafgjort. Så kom vores første nederlag i ligaen. Inden det havde vi været ubesejret i 9 kampe, men Vejle på udebane blev en for stor mundfuld. Det kan man til gengæld også godt forstå når man ser vores startopstilling. Halvdelen af holdet var nemlig udtaget til U21 landsholdet. Nogen var ude med karantæne og nogle havde skader, men størstedelen var udtaget til landsholdet og kampen mod Vejle kom altså på et meget uheldigt tidspunkt. Kampen blev da heller ikke nogen succes og vi måtte nøjes med et 0-1 nederlag.

Og endnu en gang var et nederlag en kickstart til en fantastisk periode. Først tog vi mod AB på hjemmebane og det skulle vise sig, at blive en kamp med kun et hold på banen. Efter en lidt halvkedelig indledning åbnede Anders Hansen (OM) målscoringen med sit mål til 1-0. Men så var det som om vi gik lidt i stå. Vi kontrollerede stadig spillet, men kunne ikke rigtig spille os frem til de store chancer. Anden halvleg var dog en helt anden historie. Martin Langkilde var på plettet efter 47 minutter, og 3 minutter senere scorede Anders Hansen (OM) sit andet mål. Den anden Anders Hansen ville ikke lade sin navnebror styre showet og han lukkede kampen med sin scoring til 4-0 efter 74 minutter. Næste kamp blev endnu en uforventet stor sejr. HB Køge på udebane blev stedet, hvor vi fik sæsonens største sejr. Thomas Olesen satte os i gang efter 7 minutter, og så løftede vi igen foden fra speederen. HB Køge var bestemt med i kampen og efter 35 minutter fik de et straffespark, men de brændte og så var der ellers gang i vores hold igen. Martin Langkilde scorede i det efterfølgende angreb til 2-0 og David Madsen gjorde det til 3-0 i første halvlegs overtid. Vi fortsatte det gode spil i anden halvleg og David Madsen og Thomas Olesen scorede en gang, hver og gjorde det til utrolige 5-0. 

Så stod den på topbrag mod FC Fyn, der ligesom os har spillet over alt forventning. Deres første 12 kampe havde givet 10 sejre og 2 uafgjorte. Jeg var derfor spændt på, at se om vi kunne gøre dem noget. FC Fyn var da også toneangivende det meste af første halvleg og havde flere fine tilbud. Men ind ville bolden ikke. Det ville den til gengæld gerne for os og vi scorede 2 gange i første halvleg ved Anders Hansen (BO) og Martin Langkilde. I anden halvleg kunne vi ikke modstå FC Fyns pres og efter 48 minutter blev det 2-1. Og ligesom FC Fyn for alvor var ved, at være tilbage i kampen scorede Anders Hansen (BO) til 3-1 i det 56. minut. Resten af kampen var et langt FC Fyn pres og efter en times spil scorede de til 3-2. Så var der pres på og da Jogvan Joensen fik rødt kort (2 gule) kun få minutter efter blev det først spændene. Vi holdt heldigvis i mål og fik en vigtig sejr i topstriden.

De to sidste kampe inden vinterpausen forløb som vi havde håbet på. Vi tog mod FC Vestsjælland og Hjørring begge 2 på hjemmebane og det gav 2 forholdsvis sikre sejre. Søren Larsen og David Madsen grundlagde vores 2-1 sejr mod FC Vestsjælland og Søren Larsen blev kampens enlige målscorer mod Hjørring.

Pokalturneringen

I pokalturneringens 4. runde skulle vi møde endnu et Superligahold nemlig FC Midtjylland. Man kunne godt mærke de spillede på et højere niveau til dagligt. Men det betød slet ikke, at vi ikke var med i kampen. Søren Larsen havde en kæmpe chance efter en halv time, men brændte desværre mod Lössl. Og i starten af anden halvleg havde Martin Langkilde en chance af 2 omgange, men kunne ikke få bolden ind. Det var så også det. I anden halvleg lagde FCM pres på og skabte den ene chance efter den anden. Vi holdt stand indtil det 76. minut, hvor Morten Nielsen scorede til 0-1. Det blev også kampens resultat og vi røg fortjent ud selvom vi havde vores chancer. Vi kan bestemt være vores indsats bekendt. Både i den kamp og turneringen generelt. Vi slog trods alt også de forsvarende pokalmestre ud og det må da også tælle for noget.   

Holdet

Nicolai Askholm - U-4-E MM
Andreas Jensen - asj89 MM

Benjmin Sørensen - Mr Benjoe26 FC
Rasmus Rolighed - rolighed99 FC
Jógvan Joensen - jemil FC
Marcus Kistrup - chiika123 FC

Lasse Ahmt - vmanstar F/WB (HV) (Har haft en længere skade)
Troels Jørgensen - TroelsJ F H/V
Johannes Falkenberg - JohannesFalkenberg FV
Pétur Carlós - petur FV

Thomas Olesen - Thomasnolesen DM, M/OM (C)
Nikolaj Bøge - bettepjevs MC
Niklas Niewald - nikl0707 MC
Anders Hansen - Fynbo OMC

Oliver Bastholm - Brøndby 4ever M/OM (HV)
David Madsen - DavidMadsen M/OM (HV)
Phillip Budtz - phil0883  OM H
Nicolai Stenhom - Ready123 OM (HV)

Anders Hansen - HansenLFC BO
Daniel Thomsen - vt11 BO (Har haft en længere skade)
Søren Larsen - ItaliensLarsen BO
Martin Langkilde - Balslev BO

« Seneste Redigering: 29 Nov 2010, 23:19 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #287: 29 Nov 2010, 22:52 »

Flot arbejde CP!

Blev jeg skadet endnu engang, eller er det den samme skade? Peace

Kolo Abib Touré

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #288: 29 Nov 2010, 22:57 »

Flot arbejde CP!

Blev jeg skadet endnu engang, eller er det den samme skade? Peace

Som jeg skrev i bunden, så mangler jeg SS, men dem går jeg i gang med, at uploade nu Wink

Din Vej 2019

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #289: 29 Nov 2010, 22:59 »

Klasse CP!
Men kunne jeg bede om et ss af min spillers historik så jeg kan se samlede gns. spilbedømmelse for de to sæsoner? Smiley
(Kan se ss'et er fra juli efter sæsonen, så der er jo ingen kampe på ss af spillerne Opstemt)
EDIT: Crap jeg er træt, havde ikke luret at det var samme ss som sidst. Grin
« Seneste Redigering: 29 Nov 2010, 23:04 af Mr Benjoe26 » Logged

HansenLFC
Gæst

« Svar #290: 29 Nov 2010, 23:00 »

Igen igen igen fornemt arbejde af dig CP ; Du har endda lagt flere billeder ind, perfekt.

Genialt arbejde - både med dine indlæg samt dine manager evner ; flot.

Så vil jeg gerne bede dig om at få min mand i omdrejninger !!!

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #291: 29 Nov 2010, 23:23 »

Fremragende CP! Jamen du ved hvor godt det er. Hehe.

Og hvilken sæsonstart jeg har haft, det er da for sygt. Godt jeg lige kunne komme på tavlen på straffe efter at have brændt før på sæsonen Thumbs Up

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #292: 29 Nov 2010, 23:24 »

Kanon CP!

Dejligt for anden sæson i træk at være holdets assistmager! Egentlig også lidt rart, at være den bedste spillende spiller! Opstemt

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #293: 29 Nov 2010, 23:26 »

Klasse CP!
Men kunne jeg bede om et ss af min spillers historik så jeg kan se samlede gns. spilbedømmelse for de to sæsoner? Smiley
(Kan se ss'et er fra juli efter sæsonen, så der er jo ingen kampe på ss af spillerne Opstemt)
EDIT: Crap jeg er træt, havde ikke luret at det var samme ss som sidst. Grin

Mange tak Smiley

Gider ikke SS, men du får din historie her Peace

2011-12  8 kampe   0 mål 0 oplæg 0 kampens spiller  Gennemsnit 7.13
2010-11  19 kampe 2 mål 0 oplæg 2 kampens spiller  Gennemsnit 7.28

Total     27 kampe   2 mål 0 oplæg 2 kampens spiller Gennemsnit 7.24

Igen igen igen fornemt arbejde af dig CP ; Du har endda lagt flere billeder ind, perfekt.

Genialt arbejde - både med dine indlæg samt dine manager evner ; flot.

Så vil jeg gerne bede dig om at få min mand i omdrejninger !!!

Manga tak Hansen Smiley

Jeg tror vores succes også hænger sammen med i alle er/kan blive de største talenter i spillet, men igen tak for roserne Smiley

Skal prøve.. Håber også selv du snart kommer mere i gang Wink

Fremragende CP! Jamen du ved hvor godt det er. Hehe.

Og hvilken sæsonstart jeg har haft, det er da for sygt. Godt jeg lige kunne komme på tavlen på straffe efter at have brændt før på sæsonen Thumbs Up

Hehe.. tak endnu en gang Smiley

Ja du har sgu haft en god sæson indtil videre. Du er faktisk nummer 2 på klubbens interne topscorerliste Opstemt

Kanon CP!

Dejligt for anden sæson i træk at være holdets assistmager! Egentlig også lidt rart, at være den bedste spillende spiller! Opstemt

Tak tak Smiley

Ja man må sige du kan noget med, at lægge op til mål Smiley Desværre har du ikke scoret, så mange i den her sæson, men det gør jo ikke noget når du lægger op til dem i stedet Peace

Din Vej 2019

DavidMadsen
Manager

« Svar #294: 29 Nov 2010, 23:43 »

Det går sgu da meget godt for mig. En del kampe for Rusland U21, hvor jeg har scoret i en tredjedel af mine kampe. Desuden får jeg både scoret og lagt op til mål hjemme i Danmark, og er den mest værdifulde kantspiller i klubben. Synes også min spiller ser fin ud, selvom det kan blive endnu bedre.

KUTGW!

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #295: 29 Nov 2010, 23:50 »

Det går sgu da meget godt for mig. En del kampe for Rusland U21, hvor jeg har scoret i en tredjedel af mine kampe. Desuden får jeg både scoret og lagt op til mål hjemme i Danmark, og er den mest værdifulde kantspiller i klubben. Synes også min spiller ser fin ud, selvom det kan blive endnu bedre.

KUTGW!

Ja man må sige du har en del succes for tiden, og lad bare det fortsætte (sammen med resten af holdet) Smiley

Jeg skal gøre mit bedste Opstemt

Din Vej 2019

DavidMadsen
Manager

« Svar #296: 30 Nov 2010, 00:02 »

Nu vil jeg godt snart til have debut for Danmark, så jeg ikke forbliver russer til evig tid.

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #297: 30 Nov 2010, 00:24 »

DavidMadsen har som den første fået en ny kontrakt. Hans agent krævede en forbedret aftale og det har han nu fået. Vidste slet ikke nogen af jer havde agent, men David Madsen, Søren Larsen og Martin Langkilde har alle agenter. Det skal nok besværliggøre forhandlingeren i fremtiden...

Din Vej 2019

DavidMadsen
Manager

« Svar #298: 30 Nov 2010, 00:50 »

DavidMadsen har som den første fået en ny kontrakt. Hans agent krævede en forbedret aftale og det har han nu fået. Vidste slet ikke nogen af jer havde agent, men David Madsen, Søren Larsen og Martin Langkilde har alle agenter. Det skal nok besværliggøre forhandlingeren i fremtiden...
Det er jo holdets tre største profiler der har fået agenter! Specielt ham der har fået ny kontrakt. ;-)
Hvad får jeg i ugen nu?

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #299: 30 Nov 2010, 00:59 »

Fedt arbejde du laver, kudos!

Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at se noget intern statistik, altså den inde i truppen -> vis -> statistik -> samlet hvis det kan lade sig gøre Smiley

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010