home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 697 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  FmFreaks FC
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks FC  (Læst 85350 gange)
Heskey
Landsholdsspiller

Sv: FmFreaks FC
« Svar #225: 25 Nov 2010, 06:26 »

Jeg er den eneste der er jagtet af et hold på størrelse med Werder Bremen! Opstemt
Det kan så også være dårligt, da det så kan være svære at få mig til at blive. Skuffet

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #226: 25 Nov 2010, 11:31 »

Har lige fået afvide jeg ikke kunne hente spillet, men jeg kunne heldigvis godt hente en backup. Desværre er den backup taget i vinterpausen, så nu skal jeg spille en helt masse venskabskampe samt de første 4 ligakampe. Vi var endda kun 1 point fra førstepladsen Skuffet Updaten kommer nok til, at falde lidt senere pga. dette.

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #227: 25 Nov 2010, 13:22 »

Har haft helt samme problem, hvilket goer, at jeg ikke laengere spiller FM Skuffet

Mine erfaringer har vaeret, at det vil komme igen gang paa gang. En ide kunne vaere, at spillenmed autosave hver uge eller maaske endda hver dag!

DavidMadsen
Manager

« Svar #228: 25 Nov 2010, 15:09 »

Har lige fået afvide jeg ikke kunne hente spillet, men jeg kunne heldigvis godt hente en backup. Desværre er den backup taget i vinterpausen, så nu skal jeg spille en helt masse venskabskampe samt de første 4 ligakampe. Vi var endda kun 1 point fra førstepladsen Skuffet Updaten kommer nok til, at falde lidt senere pga. dette.
Det begynder at være lidt irriterende, gør det ikke? Som vmanstar siger, ville autosave hver uge være en super idé. Så mister du maksimalt to kampe, og kan hurtigt spille dem igen.
Glæder mig til næste update. Og specielt til at se hvordan det russiske flag pryder min spillerprofil. Opstemt

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #229: 25 Nov 2010, 16:36 »

Det begynder at være lidt irriterende, gør det ikke? Som vmanstar siger, ville autosave hver uge være en super idé. Så mister du maksimalt to kampe, og kan hurtigt spille dem igen.
Glæder mig til næste update. Og specielt til at se hvordan det russiske flag pryder min spillerprofil. Opstemt

Jo det begynder sgu, at være lidt irritterende. Har ikke fået spillet så meget i dag da jeg har haft andre ting, at lave. Men jeg håber stadig, at kunne nå en update i dag Smiley

Din Vej 2019

DavidMadsen
Manager

« Svar #230: 25 Nov 2010, 22:21 »

Men jeg håber stadig, at kunne nå en update i dag Smiley
Så er jeg også hjemme igen... Hvad er status på dette postulat? Wink

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #231: 25 Nov 2010, 22:29 »

FmFreaks FC

FC Ubesejret

Ligaen

Lad mig sige det som det er. FmFreaks FC spiller fremragende for tiden har vundet 5 af de seneste 7 kampe. De 2 sidste kampe blev uafgjort. Den første kamp efter vinterpausen var mod nedrykningstruet Greve. Og selvom der burde være niveauforskel på de to hold kunne man ikke se det i kampen og den endte uafgjort 2-2. Næste kamp stod på et "topbrag" mellem os og Nordvest FC. Første halvleg endte 0-0, men i anden halvleg kom der straks mere gang i målscoringen. Søren Larsen bragte os foran efter 48 minutter, men minuttet efter stod den 1-1. 3 minutter senere kom vi bagud, men det varede heller ikke længe da Andersen Hansen (BO) bragte balence i regnskabet. Kampen endte 2-2, men siden den kamp så vi os ikke tilbage.

Først blev en af oprykningsfavoritte rne, LFA, spillet ned under deres eget græstæppe med 4-1 på mål af Nicolai Stenholm, Søren Larsen og Benjamin Sørensen*2. Dernæst blev publikummet på FmFreaks FC stadion underholdt i stor stil i kampen mod HIK, der blev sendt hjem 5-0. Ugen efter bød på endnu en storsejr og især kampens angrebskonstellatio n, Daniel Thomsen og Martin Langkilde, havde mål i støvlerne. Daniel Thomsen åbnede med sin scoring efter 5 minutter og Martin Langkilde fulgte op med 2 mål kort før halvleg. Nicolai Stenholm lukkede og slukkede 2 minutter før tid.

Så var det igen tid til en topkamp og denne gang var det på hjemmebane mod Stenløse. En lige kamp blev afgjort i kampens start af Phillip Budtz, og da Stenløse ikke havde nogen afslutninger indenfor rammen kunne vi tage en fortjent sejr. Man har slet ikke kunne mærke den store rotation på holdet og heller ikke i kampen mod Ballerup Skovlunde var der noget at sætte en finger på. Igen var det angrebskonstellatio nen mellem Thomsen og Langkilde, der afgjorde kampen for os, og denne gang var det Thomsen med 2 mål.

Det tidligere førerhold Nordvest FC har spillet meget svingende og det har vi i den grad udnyttet. Vi fører med 4 point ned Nordvest på 2. pladsen med 7 kampe igen. 1 division kommer dermed tættere og tættere på og det ville bestemt gavne vores økonomi og jeres egen personlige udvikling. Klubben har pt. et underskud på 1,45 mio. og det er ikke holdbart i længden.

2 DIVISION ØST STILLING EFTER 23 RUNDER
HOLDSTATISTIK
SPILLERSTATISTIK

Holdet

Nicolai Askholm - U-4-E MM
Andreas Jensen - asj89 MM

Benjmin Sørensen - Mr Benjoe26 FC
Rasmus Rolighed - rolighed99 FC
Jógvan Joensen - jemil FC
Marcus Kistrup - chiika123 FC

Lasse Ahmt - vmanstar F/WB (HV)
Troels Jørgensen - TroelsJ FH
Johannes Falkenberg - JohannesFalkenberg FV
Pétur Carlós - petur FV

Thomas Olesen - Thomasnolesen DM, M/OM (C)
Nikolaj Bøge - bettepjevs MC
Niklas Niewald - nikl0707 MC
Anders Hansen - Fynbo OMC

Oliver Bastholm - Brøndby 4ever M/OM (HV)
David Madsen - DavidMadsen M/OM (HV)
Phillip Budtz - phil0883  OM H
Nicolai Stenhom - Ready123 OM (HV)

Anders Hansen - HansenLFC BO
Daniel Thomsen - vt11 BO
Søren Larsen - ItaliensLarsen BO
Martin Langkilde - Balslev BO

Din Vej 2019

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #232: 25 Nov 2010, 22:30 »

Så er jeg også hjemme igen... Hvad er status på dette postulat? Wink

Så er den der  Cool

Din Vej 2019

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #233: 25 Nov 2010, 22:33 »

Flot update.
Har jeg været skadet? eller er jeg bare for dårlig Peace? Jeg glemte helt at vælge Indlæg.. så jeg er en ret dårlig FV.. Peace

Kolo Abib Touré

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #234: 25 Nov 2010, 22:37 »

Flot update.
Har jeg været skadet? eller er jeg bare for dårlig Peace? Jeg glemte helt at vælge Indlæg.. så jeg er en ret dårlig FV.. Peace

Ja du har været skadet, så muligheden for spilletid har ikke rigtig været der  Ubeslutsom  Men det med indlæg er jo ligemeget da alle statsne blev random i stedet for man havde 20 i nogle  Peace

Din Vej 2019

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #235: 25 Nov 2010, 22:38 »

Ja du har været skadet, så muligheden for spilletid har ikke rigtig været der  Ubeslutsom  Men det med indlæg er jo ligemeget da alle statsne blev random i stedet for man havde 20 i nogle  Peace
damn, kedeligt.. Jeg har faktisk ikke fået en spiller siden sidste update Peace. Nååh, kedeligt.. jeg virker til at være mere FC end FV.. Peace

Kolo Abib Touré

DavidMadsen
Manager

« Svar #236: 25 Nov 2010, 22:57 »

Udover placeringsevne, synes jeg min spiller ser rigtig lovende ud. Har nogle ganske fornuftige skills, og de fleste ligger på 8-9+. Desuden har jeg jo to U21 landskampe for Rusland. Kan virkeligt godt lide min spiller, og tror nu nok han bliver stor engang. Satser stadigvæk på at skifte Rusland ud med Danmark, når jeg engang får mulighed for det.

Har du egentligt hentet nogle gode trænere, så vi får en optimeret udvikling? Desuden er det godt, at vi er på vej mod 1. division. Det burde give lidt flere penge i kassen, så vi bedre har råd til at holde på spillerne, hyre nye trænere mm.

Edit: Spiller jeg egentligt højre eller venstre kant? Både i klubben, men også for Rusland.

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #237: 25 Nov 2010, 23:03 »

Udover placeringsevne, synes jeg min spiller ser rigtig lovende ud. Har nogle ganske fornuftige skills, og de fleste ligger på 8-9+. Desuden har jeg jo to U21 landskampe for Rusland. Kan virkeligt godt lide min spiller, og tror nu nok han bliver stor engang. Satser stadigvæk på at skifte Rusland ud med Danmark, når jeg engang får mulighed for det.

Har du egentligt hentet nogle gode trænere, så vi får en optimeret udvikling? Desuden er det godt, at vi er på vej mod 1. division. Det burde give lidt flere penge i kassen, så vi bedre har råd til at holde på spillerne, hyre nye trænere mm.

Edit: Spiller jeg egentligt højre eller venstre kant? Både i klubben, men også for Rusland.

Har ikke hentet nogen trænere endnu da økonomien simpelthen for dårlig. Hvis vi rykker op er det noget af det første, der skal kigges på.

På klubholdet bruger jeg dig på begge kanter og på landsholdet har du spillet en kamp på hver side. Du spillede dog bedst i højre side 8.20 i forhold til venstre side, hvor du spillede til 7.00 Smiley

Din Vej 2019

DavidMadsen
Manager

« Svar #238: 25 Nov 2010, 23:09 »

Har ikke hentet nogen trænere endnu da økonomien simpelthen for dårlig. Hvis vi rykker op er det noget af det første, der skal kigges på.

På klubholdet bruger jeg dig på begge kanter og på landsholdet har du spillet en kamp på hver side. Du spillede dog bedst i højre side 8.20 i forhold til venstre side, hvor du spillede til 7.00 Smiley
Det lyder godt. Det er på sin vis ret vigtigt med ordentlige trænere, så vores spillere rent faktisk kan blive gode. Og tak! Smiley

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #239: 25 Nov 2010, 23:13 »

Det er sgu godt at se jeg er den bedst spillende centrale midtbane!! Opstemt Du laver nogle klasse updates, det er sgu fremragende.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010