home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 629 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  FmFreaks FC
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks FC  (Læst 85480 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller

Sv: FmFreaks FC
« Svar #105: 22 Nov 2010, 17:21 »

Det er bare iorden Peace

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #106: 22 Nov 2010, 20:13 »

Hvornår kommer updaten Wink

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #107: 22 Nov 2010, 20:30 »

Regner med det bliver omkring kl 22. Men lige nu er jeg hos min far (hvor jeg ikke har min computer) Men den kommer i hvert fald op inden midnat Opstemt
« Seneste Redigering: 22 Nov 2010, 20:32 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

DavidMadsen
Manager

« Svar #108: 22 Nov 2010, 20:38 »

Jeg har lige tjekket spillernes stats og jeg kan godt se i bliver alt for vilde, hvis i har 20 i nogle ting. De fleste havde 16 eller 17 i de ting og det er lidt for godt til en 2 divisions klub. Så DavidMadsen fik ret Wink Så i stedet bliver statsne bare random Peace
Har jeg ikke altid ret? Cool
Desuden tror jeg også at vi skulle have været gjort et år yngre, som jeg nævnte tidligere. I hvert fald hvis vi skal udvikle os til store stjerner. Men det bliver spændende at følge, helt sikkert! Stor cadeau til dig!

Min spiller ser jo også ganske spændende ud. Der er lige et par stats der godt måtte være højere, men ellers ligger de fleste af dem lige under 10.

Tror du ikke at det bliver utroligt svært at holde på spillerne, når de får så stort et potentiale
Både og. Mange af spillerne starter jo som 19-årige, og det bliver derfor en smule sværere at udleve potentialet. Samtidigt starter vi i 2. division, hvor trænerstaben desuden heller ikke kan være til at prale af.

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #109: 22 Nov 2010, 22:46 »

FmFreaks FC

Så er vi i gang

Så har jeg fået spillet de første 6 venskabskampe og er klar til ligadebuen mod HIK på udebane. Klubbens økonomie er ikke noget, at råbe hurra for, så jeg har ikke brugt nogen penge på personale eller andet. Samtidig har jeg jo haft mit hold på plads siden spilstart, så opstartsperioden er egentlig bare gået med venskabskampe og få testet de forskellige spillere. Desværre er to freaks løbet ind i længere skader, men det kommer jeg ind på senere.

Holdet

Der er egentligt ikke så meget, at sige her. Alle er kommet godt ind på holdet, dog har petur lidt svært ved kommunikationen, da han er den eneste udlæning. Så er Troels Jørgensen blevet valgt som anfører og det var der rigtig mange i truppen, der var glade for. Niklas Niewald er blevet viceanfører. Det var ren tilfældighed fra min side, da jeg lod assistenten tage sig af det og han sagde de var de to bedste. Som sagt har vi også været ramt af nogle skader. Få, men lange. Den første skade fik David Madsen allerede i vores første kamp og han blev skadet i 3 måneder. Der hvor jeg er nået til er der dog "kun" 3 til 6 uger tilbage af skaden. Den ene af vores to målmænd Andreas Jensen blev skadet til træning og han er ude i de næste 5 til 7 uger.

Taktikken

Taktikken er jo som i alle ved en 4-4-2. Og den har jeg forsøgt, at lave så simpel som muligt. Vi har en flad 4-backkæde med 2 backs som automatisk og 2 centrale forsvarer, der er defensive. Fløjene er begge sat til support og midtbanen er henholdsvis en central midtbane defensiv og en central midtbane offensiv. Angrebet består af to angribere, begge som angreb. Den ene er targetman, og boldene til ham er blandet, og den anden er avanceret angriber. Spillestilen er balanceret/standardt og vi spiller med blandet korte afleveringer. Udover det er spiller vi disciplineret og så holder vi vores positioner. Taktikken kan ses her (det er tilfældigt, hvem der er inde)

Kampene

Venskabskampene er gået over alt forventning. Vi har som sagt spillet 6 kampe og alle 6 er endt med en sejr. Og det er altså ikke lutter dårlige hold. Vi/i har blandt andet vundet og superligaklubben Esbjeg 4-3 og det var overhovedet ikke ufortjent. Så har vi vundet over 1 divisionsklubben FC Fyn med 3-2 og ligarivalerne fra BGA med hele 4-0. Vores første kamp var mod vores egne reserver og vi startede rigtig godt. Anders Hansen (BO) bragte os foran efter 4 minutter, men derefter gik kampen i stå. Med 40 minutter igen var der igen gang i den og endnu en gang var det Anders Hansen med et mål. Kampen endte 5-0 og Nikolaj Bøge, Anders Hansen (OM) og Martin Langkilde scorede hver en enkelt gang. Til sidst vil jeg gerne fremhæve FC Fyn kampen, hvor freaksne virkelig viste deres værd. Vi kom bagud 1-0 efter 9 minutter på et straffespark begået af Jógvan Joensen. Og efter 69 minutter stod den 2-0. Men med 19 minutter igen reducerede Søren Larsen og så var vi i gang. Daniel Thomse scorede efter 82 minutter og Anders Hansen (OM) scorede med 2 minutter igen. Alle resultaterne kan ses her

Glemte lige, at skrive at Petur er som den eneste blevet udtaget til U21 landsholdet (og det er selvfølgelig for Island)

« Seneste Redigering: 22 Nov 2010, 23:06 af Crazy-Poul » Logged

Din Vej 2019

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #110: 22 Nov 2010, 22:57 »

Skuffende jeg ikke starter inde istedet for Niewald eller Bøge, da jeg har spillet bedre end begge to Skuffet Men god update! Thumbs Up

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #111: 22 Nov 2010, 23:01 »

Skuffende jeg ikke starter inde istedet for Niewald eller Bøge, da jeg har spillet bedre end begge to Skuffet Men god update! Thumbs Up

Hehe som jeg skrev er det tilfældigt, hvem der starter inde på det billede. Skal til, at spille kampen nu og også dermed vælge holdopstilling Wink

Din Vej 2019

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #112: 22 Nov 2010, 23:02 »

Det er så iorden. Håber jeg fik dig på bedre tanker (hvis du havde mig til at starte ude). Haha Opstemt

DavidMadsen
Manager

« Svar #113: 22 Nov 2010, 23:36 »

Hvor er det typisk, at det er mig, der er blevet skadet. Skuffet

Chamberlain15
Manager

« Svar #114: 22 Nov 2010, 23:37 »

Sååååådan U-21 landsholdspiller! Thumbs Up

Men ret skidt at jeg glemte at skrive til dig at jeg også skal kunne snakke dansk! Men det er ligemeget når man er på U-21 landsholdet! Kys Opstemt

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

DavidMadsen
Manager

« Svar #115: 22 Nov 2010, 23:38 »

Men ret skidt at jeg glemte at skrive til dig at jeg også skal kunne snakke dansk! Men det er ligemeget når man er på U-21 landsholdet! Kys Opstemt
Hellere ingen U21-bold end islandsk U21-bold. Wink

Chamberlain15
Manager

« Svar #116: 22 Nov 2010, 23:40 »

Hellere ingen U21-bold end islandsk U21-bold. Wink

Drop så den flabede attitude DM!!! Sur

Lad os nu se hvem der har mest at grine af når Island vinder U-21 EM næste sommer! Kys
« Seneste Redigering: 23 Nov 2010, 16:54 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

HansenLFC
Gæst

« Svar #117: 22 Nov 2010, 23:41 »

Dejlig læsning CP - ser allerede frem til den næste ...

Det er nu lidt sjovt det her ; og glad for at se jeg får noget spilletid ...

Bliver sjovt når vi kommer igang med sæsonen....

Bare få gamet CP Opstemt

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #118: 22 Nov 2010, 23:43 »

Ja jeg glemte det sgu også selv Skuffet Havde ikke lige overvejet denne problemstilling, men sådan er det jo Wink

Dejlig læsning CP - ser allerede frem til den næste ...

Det er nu lidt sjovt det her ; og glad for at se jeg får noget spilletid ...

Bliver sjovt når vi kommer igang med sæsonen....

Bare få gamet CP Opstemt

Hehe jo tak Smiley Og så har du bare, at bombe Smiley

Har spillet den første ligakamp nu, men i må vente og se hvordan det er gået til næste update  Hævet Øjenbryn (Nogen der btw. har en idé til, hvornår der skal falde updates? Eller skal jeg bare lave dem når der er sket lidt? )

Din Vej 2019

HansenLFC
Gæst

« Svar #119: 22 Nov 2010, 23:45 »

Ja jeg glemte det sgu også selv Skuffet Havde ikke lige overvejet denne problemstilling, men sådan er det jo Wink

Hehe jo tak Smiley Og så har du bare, at bombe Smiley

Har spillet den første ligakamp nu, men i må vente og se hvordan det er gået til næste update  Hævet Øjenbryn (Nogen der btw. har en idé til, hvornår der skal falde updates? Eller skal jeg bare lave dem når der er sket lidt? )

Bomber ligesom i min tidligere fifa år ... Grin

Jo flere jo bedre?  Grin

Bare få gamet ; så skriver du når du har tid  Cool

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010