home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 258 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  One Nation, One Dream!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: One Nation, One Dream!  (Læst 4375 gange)
Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
One Nation, One Dream!
« : 18 Nov 2010, 22:32 »



Intro


I en nation hvor Baseball, Ishockey og NFL er de mest populære sportsgræne kan det være svært at være fodbold spiller. Man får ikke den samme opmærksomhed. Sådan ville man have sagt for måske 10-20 år siden men nu er tiderne skiftet. USA fodbold landshold er i blandt de 20 bedste i verden og de viser det gang på gang. Dog har holdet ikke fået den opmærksomhed som de fortjener. Men det vil jeg lave om på.

Jeg har valgt at starte et spil med USA landshold. Det her er samtidig min første FM 11 blog så håber i kommer til at lide den. Skal lige siges at jeg i øjeblikket bruger min mors computer så kan ikke rigtig sige hvor aktiv denne blog bliver Får dog en ny computer et sted imellem den 6 dec. - 23 dec.

Så er der vist ikke mere at sige end velkommen til min første FM 11 blog!



Tusind tak til vmanstar for det fantastiske topbanner!
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: One Nation, One Dream!
« Svar #1: 19 Nov 2010, 00:08 »

20. januar 2010



Bob Bradley forlader sin post


Bob Bradley har forladt sin post som landstræner for USA fodbold landshold. Han meddelte at grunden til hans farvel er at han vil prøve kræfter med klub fodbold igen.

51-årige Bradley har været landstræner for USA i 4 år og har gjort det fremragende. Mon ikke at der står masser af klubber i kø for at hente ham. Seneste triumf var da holdet fik en 2. plads ved Confederations Cup i Sydafrika år 2009.

Bradley udtalte følgende ved dagens pressemøde:
"Jeg er selvfølgelig glad for hvad jeg har opnået med dette hold og jeg mener sagtens at der kan opnåes mere men det bliver bare ikke mig der skal stå for det. Jeg savner at være træner i en klub. Jeg har allerede kontakt med nogle få klubber og så må vi se hvad det kan blive til. Men jeg forlader denne post med stolthed".

Bob Bradley har tidligere været træner hos Chivas USA, Chicago Fire og New York Red Bulls.
 




Eric Wynalda ny landstræner for USA


Allerede få timer efter Bob Bradleys opsigelse var den nye landstræner fundet. Det blev 41-årige Eric Wynalda som selv spillede 107 landskampe for USA i sin tid. Wynalda har ingen træner erfaring overhovedet så det bliver spændende at se hvordan han kommer til at klare sig.

Udvalgte spørgsmål fra dagens pressemøde:
Journalist: Hvordan er det at blive udnævnt som landstræner efter din gode ven Bob Bradley?"

Wynalda: Det er selvfølgelig rigtig stort at blive landstræner for det landshold som jeg selv har spillet over 100 kampe for. Jeg elskede altid at bære den hvide trøje. Men det bliver svært at tage over efter Bob som jo gjorde det fantastisk i de 4 år han havde jobbet. Men jeg håber at jeg kan leve op til forventningerne.

Journalist: Hvor meget ser du frem til at møde Mexico

Wynalda: "Argh, først skal vi lige igennem en række andre kampe før at det bliver Mexico men ingen tvivl om at de kampe var meget store dengang jeg spillede og det er de jo stadigvæk så ingen tvivl om at det bliver specielt". 

Samme dag som trænerskiftet er holdets måske største stjerne Landon Donovan skiftet klub. Han har nemlig underskrevet en 4-årige kontrakt med Premier League klubben Aston Villa.

Wynaldas første opgave bliver en venskabskamp imod Paraguay på hjemmebane.

Wynalda spillede selv for bl.a VfL Bochum, Chicage Fire og New England Revolution



Tusind tak til vmanstar for det fantastiske topbanner!
 
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: One Nation, One Dream!
« Svar #2: 19 Nov 2010, 00:26 »

Jeg undskylder de meget korte updates som jeg har budt på indtil videre. Jeg har den undskyldning at i ALLE de blogs jeg har lavet og nogensinde kommer til at lave går jeg aldrig noget ud af indledningen altså hvem der bliver den nye træner og pressemødet osv.

Det bliver bedre når vi nu en gang kommer til kampene! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: One Nation, One Dream!
« Svar #3: 19 Nov 2010, 13:45 »

Vil følge Peace

En helt fin indledning, og jeg glæder mig til at se, hvad du kan bidrage med for USA's landshold.

Dog kan grammatikken godt blive bedre (tænker mest på kommaer og sammensatte ord), men det er ikke noget, som ødelægger det fulde billede. Desuden er du jo fra island, så det er jo en smule imponerende, jeg ved ikke, hvor meget tid i bruger på dansk grammatik Thumbs Up
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: One Nation, One Dream!
« Svar #4: 19 Nov 2010, 14:54 »

Vil følge Peace

En helt fin indledning, og jeg glæder mig til at se, hvad du kan bidrage med for USA's landshold.

Dog kan grammatikken godt blive bedre (tænker mest på kommaer og sammensatte ord), men det er ikke noget, som ødelægger det fulde billede. Desuden er du jo fra island, så det er jo en smule imponerende, jeg ved ikke, hvor meget tid i bruger på dansk grammatik Thumbs Up

Jeg har boet i Danmark i 7 år så har godt styr på det! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: One Nation, One Dream!
« Svar #5: 19 Nov 2010, 15:06 »

Fin indledning men du har i løbet af to updates formået at sætte 1 komma. Kan godt være du skal kigge lidt på det, og lave X og 0 under alle dine sætninger efterfølgende for at sætte komma'erne rigtigt. Du laver jo super lange sætninger hvilket er uundgåeligt, når man skal skrive kreativt, derfor bliver du nødt til at sætte kommaer.
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: One Nation, One Dream!
« Svar #6: 19 Nov 2010, 15:08 »

Fin indledning men du har i løbet af to updates formået at sætte 1 komma. Kan godt være du skal kigge lidt på det, og lave X og 0 under alle dine sætninger efterfølgende for at sætte komma'erne rigtigt. Du laver jo super lange sætninger hvilket er uundgåeligt, når man skal skrive kreativt, derfor bliver du nødt til at sætte kommaer.

Det skal jeg nok forsøge til næste update! Smiley

Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: One Nation, One Dream!
« Svar #7: 19 Nov 2010, 16:44 »



Truppen til Paraguay kampen


Målmænd:
Tim Howard, Everton
Brad Guzan, ASton Villa
Dominic Cervi, Chicago Fire


Forsvaret:
Bobby Boswell, Houston Dynamo
Jonathan Spector, West Ham
Sean Franklin, LA Galaxy
Carlos Bocanegra, St. Etienne
Oguchi Onyewu, AC Milan
Clarence Goodson, IK Start
Kevin Alston, New England Revolution


Midtbanen:
Geoff Cameron, Houston Dynamo
Logan Pause, Chicago Fire
Landon Donovan, Aston Villa
Maurice Edu, Glasgow Rangers
Benny Feilhaber, AGF
Sinisa Ubiparipovic, LA Galaxy
Sacha Kljestan, RSC Anderlecht
Eddie Gaven, Columbus Crew
Freddy Adu, Aris
Stuart Holden, Bolton
Clint Dempsey, Fulham
DaMarcus Beasley, Hannover 96
Jermaine Jones, Schalke 04


Angribere:
Conor Casey, Colorado Rapids
Charlie Davies, FC Sochaux
Jozy Altidore, Villarreal

Idag udtog Wynalda sin første trup, og her var der en del overraskelser.

Det første man ligger mærke til, er at der kun er 3 angribere i truppen. Noget andet, som lige springer en i øjnene, er at Sinisa Ubiparipovic, er udtaget. Han er ellers fra Bosnien men der har, han altså ikke fået chancen, så nu prøver han altså i USA, hvor han har spillet i 4 år nu. Der er ingen tvivl om at, det et stærkt hold. Det er ikke den aller bedste trup, som han havde til rådighed. Wynalda udtalte nemlig at han ville eksperimentere i kampen imod Paraguay. Det er måske derfor at der er hele 5 spillere, som kan få sin debut. Her er der tale om Sean Franklin, Dominic Cervi, Kevin Alston, Sinisa Ubiparipovic og Jermaine Jones.

Freddy Adu er også med i truppen

Jermaine Jones
Jermaine Jones er født i Tyskland, og har derfor haft mulighed for, at repræsentre det land han er født i. Men det skete bare ikke. Han imponerede virkelig, efter hans skifte fra Frankfurt til Schalke 04 i sæson 07/08. Men alligevel blev han ikke udtaget. Det undrede mange tyske fodbold fans sig over. Men nu får han så chancen for at spille på et landshold, og det bliver for USA. Jones spillede ellers for, diverse tyske ungdoms landshold. Jones spiller som sagt i den tyske storklub, Schalke 04. Her har han virkelig fået sit gennembrud, men fik desværre ødelagt sæson 09/10 pga. skader.   

Patrick Nyarko fra Chicage Fire, var blevet udtaget til truppen men blev desværre skadet. Nyarko er oprindeligt fra Ghana, men der har han altså ikke fået chancen. Freddy Adu blev indkaldt i stedet for den skadede Nyarko.

Hele USA ser frem til Wynaldas debut som træner, og der er ingen tvivl om spændingen.


Tusind tak til vmanstar for det fantastiske topbanner!
« Seneste Redigering: 19 Nov 2010, 17:47 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: One Nation, One Dream!
« Svar #8: 19 Nov 2010, 16:46 »

Flot skrevet godt ordvalg
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: One Nation, One Dream!
« Svar #9: 19 Nov 2010, 16:51 »

Fin update Thumbs Up
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: One Nation, One Dream!
« Svar #10: 19 Nov 2010, 17:38 »

Flot skrevet godt ordvalg

Fin update Thumbs Up

Tusind tak til jer begge! Smiley
« Seneste Redigering: 19 Nov 2010, 17:43 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: One Nation, One Dream!
« Svar #11: 19 Nov 2010, 21:20 »

Vil lige sige at næste update kommer enten på søndag eller mandag da jeg ikke er hjemme her i weekenden!! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Philips
Gæst
 
Sv: One Nation, One Dream!
« Svar #12: 28 Nov 2010, 03:22 »

er bloggen gået død? syntes ellers det så meget lovende ud
Logged

guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: One Nation, One Dream!
« Svar #13: 28 Nov 2010, 09:55 »

er bloggen gået død? syntes ellers det så meget lovende ud
Prøv og kigge et indlæg oppe og se hvad han skriver Wink
Logged

PSN: Guldfck

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: One Nation, One Dream!
« Svar #14: 28 Nov 2010, 10:10 »

Hold kæft en lækker blog du har gang i her, elsker din grafik og din GENIALE måde at sætte dine updates op på! Wink.. Du skriv godt og lækkert med en blog om sådan et fedt landshold... KIU! Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010