home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:34:40 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23427
  2 Brugere, 523 Gæster Online.

Indlæg: 1132883 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: rosebrown123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  En ensom angriber
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: En ensom angriber  (Læst 5897 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
En ensom angriber
« : 17 Nov 2010, 22:19 »

Hvad er folk erfaringer med at spille med en enkelt angriber?

Jeg har P.T gang i et spil med OB, og da jeg kun har Nyren og Caca til rådighed, så er jeg lidt tvunget til at bruge en enkelt angriber.
Problemet er bare at det ikke rigtig kører, det er sjællendt det er min angriber der kommer til afslutninger, det er mest min offensivemidt, men uanset hvem jeg bruger der, så bliver der brændt

Jeg kører en 4-2-3-1 som vi kender så godt fra det danske landshold. I mine første 15 kampen gik det rigtig godt, mit forsvar stod godt, mine to midtbanefolk dominerede banen og mine kanter scorede mål. Nu er det så også holdt op med at fungere, men min offensivemidt og angriber, har aldrig rigtig fungeret. Det gik godt i starten, da mine kantspillere scorede mål, men nu da de er holdt op med det, så bliver min angriber virkelig udstillet.

Nogen der har erfaringer med en angriber og en offensivmidt / hængende angriber?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

lassekalmayer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: En ensom angriber
« Svar #1: 18 Nov 2010, 12:37 »

Hvorfor har du solgt Utaka uden at købe en erstatning?
Logged

Malk De Koijn - Å åå mæio !!!

- Vild sang Smiley

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: En ensom angriber
« Svar #2: 18 Nov 2010, 12:53 »

Har du prøvet at ændre på deres roller?
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Creative
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: En ensom angriber
« Svar #3: 18 Nov 2010, 13:04 »

Har du prøvet at ændre på deres roller?

Trist sæson stats Shockeret

Prøv med 4-4-2 Diamond til LFC.

Jeg ligger Nr. 1 i Premier League med Liverpool efter 26 kampe.

1. Liverpool 70 Points
2. Arsenal   62 Points
3. Man. U   56 Points
4. Man. C   51 Points
Logged

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En ensom angriber
« Svar #4: 18 Nov 2010, 13:21 »

Trist sæson stats Shockeret

Prøv med 4-4-2 Diamond til LFC.

Jeg ligger Nr. 1 i Premier League med Liverpool efter 26 kampe.

1. Liverpool 70 Points
2. Arsenal   62 Points
3. Man. U   56 Points
4. Man. C   51 Points

Nu tror jeg altså at vi har forstået det.
Logged

Creative
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: En ensom angriber
« Svar #5: 18 Nov 2010, 13:26 »

Nu tror jeg altså at vi har forstået det.

Men lytter i  Huh ??
Logged

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En ensom angriber
« Svar #6: 18 Nov 2010, 13:27 »

Men lytter i  Huh ??

Det ved jeg ikke men dit indlæg havde ikke så meget med tråden at gøre (hvilket mit heller ikke har). Han spørger om hjælp til OB og du siger han skal prøve en diamant med Liverpool? Vi har forstået du har fundet en god taktik til Liverpool...
Logged

Creative
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: En ensom angriber
« Svar #7: 18 Nov 2010, 13:30 »

Det ved jeg ikke men dit indlæg havde ikke så meget med tråden at gøre (hvilket mit heller ikke har). Han spørger om hjælp til OB og du siger han skal prøve en diamant med Liverpool? Vi har forstået du har fundet en god taktik til Liverpool...

Ok.  Wink

Vi lader det ligge.
Logged

Creative
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: En ensom angriber
« Svar #8: 18 Nov 2010, 13:44 »

Men jeg er stadig 4-4-2- Diamond Champion...hehehe
Logged

Deity
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: En ensom angriber
« Svar #9: 18 Nov 2010, 13:52 »

Men jeg er stadig 4-4-2- Diamond Champion...hehehe

Damn, du bidrager godt!


I mit Randers-spil, spiller jeg også med én angriber. Og her er der ret meget gang i både Yura og Leo Aro (en gratis brasilianer). Jeg skifter imellem dem, og de scorer begge ret meget.
Jeg har sørget for at få mine wingers til at være offensive, have en god offensiv midt og nogle boldsikre centrale midtbaner. Derudover har jeg sat match preparation til "Attacking Movements" så offensiven bliver spillet lidt sammen.

Jeg vil mene, det vigtigste er at give dine spillere den rette rolle. Din lonely striker må ikke være for langt nede i banen, ligesom man også skal passe på, at han kommer for langt frem.

Vælg eventuelt også en flydende spillestil, så får du flere til at bidrage på den sidste tredjedel af banen.. Smiley
Logged

"Hysterisk nationalisme, det er når man glædes over 22 granvoksne mænd der render rundt efter en oppustet komave. Hvis det er holdningen, så skift kanal lige nu!"
- Morten Stig Christensen, 26-06-1992

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: En ensom angriber
« Svar #10: 18 Nov 2010, 14:01 »

Tror desværre ikke at Demba-Nyren egner jeg specielt meget egnet til at være alene på toppen, og specielt ikke som en decideret målskytte. Hans stats er fremragende i de tekniske, fysiske og kreative, hvilket gør ham utrolig godt egnet til at være en boldstation i angrebet, som skal holde lidt på bolden, inden han sender den videre til de andre fremstormende spillere.

Så selvom jeg ikke lige umiddelbart står man et konkret svar til dig, så tror jeg du skal forsøge at bruge ham som spilstation, og til at holde i bolden, inden du får resten af dine offensive spillere med frem.

Jeg bider dog lige mærke i en enkelt ting - Du siger det gik godt de første 15 kampe, men at det derefter er gået dårligt. Tror du ikke bare at modstanderen har læst din taktik, og at du med ganske få ændringer kan komme tilbage på rette spor, uden at ændre alt for meget?  Prøv evt. bare at justere på den defensive linje, og se om det ikke giver lidt bedre resultater...

Hvorvidt du skal sætte den defensive linje højere eller lavere er afhængig af hvordan din modstander score på dig: score de over fløjene, så sæt den højere op. Score de igennem midten, så sæt den længere ned.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: En ensom angriber
« Svar #11: 18 Nov 2010, 14:24 »

jeg spiller kun med én angriber i de fleste klubber jeg er træner for...
spiller enten en 4-5-1 eller en 4-2-3-1, med de to fløje som "inside forwards"
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En ensom angriber
« Svar #12: 18 Nov 2010, 14:37 »

Rigtig god taktik har selv spillet med den med chelsea 4-5-1 sikrer dig en god stærk midtbane
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En ensom angriber
« Svar #13: 18 Nov 2010, 20:04 »

Hvorfor har du solgt Utaka uden at købe en erstatning?

Det har jeg heller ikk, han vælge og smadre sit korsbånd  Skuffet

Rigtig god taktik har selv spillet med den med chelsea 4-5-1 sikrer dig en god stærk midtbane

Er det så en flad midtbane eller hvordan ser den ud?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gungner
Gæst
 
Sv: En ensom angriber
« Svar #14: 18 Nov 2010, 20:07 »

Når jeg spiller 4-5-1, er det med en defensiv midtbane spiller (anchor man), to centrale og to fløje....
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010