home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  1 Bruger, 441 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]  (Læst 9367 gange)
pasj
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #15: 17 Nov 2010, 19:06 »

Den kommer slet ikke frem, der er kun "standard" og så den med opdateringsdatabase n

Har du som min. 1.1.0 ?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #16: 17 Nov 2010, 19:07 »

Har du som min. 1.1.0 ?

Har den nye database, den opdaterer jo selv i Steam
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

pasj
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #17: 17 Nov 2010, 19:14 »

Har den nye database, den opdaterer jo selv i Steam

Ja okay. Har ikke testet med 1.1.1.

Men prøv at se på den nederste option i "nyt spil" - den hedder noget med Editor Data-filer. Klik i "Ændr", og tryk videre. Så kommer du ind til der hvor dine databaser er, så fluebener du databasen og går videre som normalt.

Logged

Hojgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #18: 17 Nov 2010, 19:15 »

Er fil-formatet ikke forkert?
Logged

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

pasj
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #19: 17 Nov 2010, 19:26 »

Er fil-formatet ikke forkert?

Nej, det skal være en *.xml fil
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #20: 17 Nov 2010, 19:27 »

Ja okay. Har ikke testet med 1.1.1.

Men prøv at se på den nederste option i "nyt spil" - den hedder noget med Editor Data-filer. Klik i "Ændr", og tryk videre. Så kommer du ind til der hvor dine databaser er, så fluebener du databasen og går videre som normalt.

Men der står ingenting...

Nej, det skal være en *.xml fil

Den fil jeg har downloadet fra fmd er da en .ltc fil
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hojgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #21: 17 Nov 2010, 19:41 »

Min er et tekstdokument?
Logged

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

pasj
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #22: 17 Nov 2010, 19:42 »

Men der står ingenting...

Den fil jeg har downloadet fra fmd er da en .ltc fil

Det er en forkert fil, det skriver han også i tråden. Der ligger et andet link derinde som er en *.xml fil. Så skulle det virke
Logged

pasj
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #23: 17 Nov 2010, 19:43 »

Min er et tekstdokument?

Det er en database-fil, det kan godt have et tekstdokument look. Bare det er en *.xml fil så er det fint.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #24: 17 Nov 2010, 19:50 »

Fandt det som xml dokument også, nu virker det!

I øvrigt, hvor er editoren så, når man bruger steam. har ikke prøvet det før Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

cjensen94
Gæst
 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #25: 17 Nov 2010, 19:51 »

Kan godt hjælpe lidt med klubfarver fra vestjylland - Så mange jeg nu kan huske.

Men lige nu er det kun indendørs stillinger der er på JBU, efter udendørs kommer op igen(med op- og nedrykninger), kan jeg nok godt give dig en del.
Logged

pasj
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #26: 17 Nov 2010, 19:52 »

Kan godt hjælpe lidt med klubfarver fra vestjylland - Så mange jeg nu kan huske.

Men lige nu er det kun indendørs stillinger der er på JBU, efter udendørs kommer op igen(med op- og nedrykninger), kan jeg nok godt give dig en del.

Du kan sagtens bare sætte sæsonen til 2010, så burde du kunne se det hele. Men som skrevet koncentrerer jeg mig udelukkende omkring fyn nu.
Logged

Hojgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #27: 17 Nov 2010, 19:55 »

Jeg kan slet ikke finde xml filen ! Føler mig temmelig dum lige nu Opstemt
Logged

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

cjensen94
Gæst
 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #28: 17 Nov 2010, 19:58 »

Du kan sagtens bare sætte sæsonen til 2010, så burde du kunne se det hele. Men som skrevet koncentrerer jeg mig udelukkende omkring fyn nu.
Nå for pokker. Vidste jeg ikke...

Det er bare i orden - Når du når til jylland(Hvis du gør det), så send gerne en PB.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spil helt ned til Serie 3 - Hjælp med at gøre databasen større [FYN EDITION]
« Svar #29: 17 Nov 2010, 20:12 »

Nu har jeg fundet den i spillet, men kan ikke finde den, når jeg kigger i editoren?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010