home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 281 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Landsholdsblog om Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Landsholdsblog om Danmark  (Læst 1430 gange)
nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Landsholdsblog om Danmark
« : 16 Nov 2010, 23:18 »


Intro:
Danmark er et velkendte hold rundt omkring i Europa. Hvor deres hidtil højdepunkt er Europamesterskabet i 1992, siden hen er det gået så småt ned af banke for det danske landshold. Hvilket også afspejler sig i deres placering som nummer 30 på verdensragnlisten. Men holdet har stadigvæk talent, og kan spille noget fantastisk fodbold, når holdet holdes fri for skader.

Danmark største stjerner er kvalitetsspiller som Nicklas Bendtner, Simon Kjær, Daniel Agger og Christian Poulsen. Det er alle spiller som skal ramme deres ultimative form, hvis Danmark igen skal fejre en stor triumf. Spørgsmålet er om de kan præsterere, eller må skuffe de danske fans og hele den danske befolkning?

Det er dog sikkert at Danmark bliver et spændende landshold at følge de næste mange år, under den nye træner med eller uden EM og VM titler.

Velkommen til min første landsholdsblog. Jeg har lige som mange andre her på siden, en stor kærlighed for vores fædreland, og ser dem gerne tilbage til fordommen styrker. Det er mit job som træner, at lade det ske.

God fornøjelse.




Spilinformationer:
Database: Lille
Ligaer: Danmark (Superligaen), England (Premier League), Holland (Eredivision), Italien, (Serie A), Spanien (La Liga), Tyskland (Bundesligaen).
Patch: 11.1.1
Logged

papi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Landsholdsblog om Danmark
« Svar #1: 16 Nov 2010, 23:36 »

Du mangler at nævne Rommedahl som stjerne, han er jo årets spiller Wink

følger med, elsker landsholds blogs!
Logged

BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Landsholdsblog om Danmark
« Svar #2: 16 Nov 2010, 23:40 »



Træner-rokade:
Farvel til Olsen, Bonde og Bordingaard og goddag til Olsen, Lerby og Arnesen. Sådan lød Ekstra bladet meget i øjenfaldende overskrift for dagens avis. Hen på de sene aftentimer havde DBU i samarbejder med de 6 herre, fået det meste af fodbold Danmark til at klø sig en ekstra gang i hårdet.

Og dette skyldes at, trænerteamet bestående af landstræner Morten Olsen, assistent Peter Bonde og u/21 træner Keld Bordingaard, fik besked af DBU på at pakke deres ting. Kontrakten med de alle 3 er blevet brudt øjeblikkelig, og ingen af de involveret partner havde lyst til at udtale sig.

Til samme pressemøde havde DBU allerede et nyt team klar, Frank Arnesen var blevet købt ud af sin stilling som sportsdirektør i Chelsea. Og gjort klar til at træde i kraft som ny landstræner i stedet for Morten Olsen. Jesper Olsen overtager assistent posten, mens Søren Lerby for ansvar for det førende ungdomslandshold i Danmark.

DBU's forventerninger med de nye folk, er at de glade 80'er dage skal tilbage. Og hvad er mere nærbringende end at bruge nogen af de største spiller fra den tid. Vi har fået en kort udtalgelse fra Frank Arnesen kort efter pressemødet:

- Det en nok den største dag i mit liv, større end da jeg debutteret tilbage i 1970'erne på landsholdet. At stå i spidsen for mit eget hjemland, gør mig stolt. Jeg er en stolt mand, og regner med at mig og de andre træners erfaring kan føre os til titler, og frækt angrebsfodbold. Det var alt jeg havde til jer nu, jeg vil nu begynde at vurderer truppen og gøre klar til første træning.

Frank Arnesen lægger ud med en venskabskamp imod Tyskland, inden Em-kvalifikationen og Portugal venter.
« Seneste Redigering: 20 Nov 2010, 10:23 af nikovic » Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Landsholdsblog om Danmark
« Svar #3: 16 Nov 2010, 23:42 »

Du mangler at nævne Rommedahl som stjerne, han er jo årets spiller Wink

følger med, elsker landsholds blogs!

Haha, kan du selvfølgelig havde ret i Wink . Jeg var vidst lidt for hurtigt der tog bare efter spillet "stjerner" Wink .


OBS. orker ikke at smide grafik ind i indlæg 2, det vil komme imorgen.
Logged

NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Landsholdsblog om Danmark
« Svar #4: 17 Nov 2010, 14:48 »

Det ser som sådan rimeligt fint ud dette. Et råd jeg kan give er, at du lige kigger din updates igennem for diverse små stave/tastefejl, da det hurtigt forstyrre læsningen, hvis der er for mange fejl. Nogle gange sætter du også nogle lidt mærkelig punktummer, og visse steder kræver din kommatering lidt finpudsning.

Mht. det at du ikke lige "orkede" at sætte grafik ind, synes jeg hellere du skal vente med at udgive updaten, i stedet for at sætte en ikke færdig update ind. Der er jo ingen, der kræver 2 updates på en dag. Det er altid godt at have nogle updates i ryggen, altså at lave forud, hvis man en dag ikke lige har tid til at skrive.

Keep it up.
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010