home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 992 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Overgang til Semi-professionel?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Overgang til Semi-professionel?  (Læst 1090 gange)
FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Overgang til Semi-professionel?
« : 16 Nov 2010, 21:52 »

Hej freaks.

Jeg er Middelfart i mit game, og jeg valgte at starte med svensk startdato, så jeg havde mere tid til at bygge min taktik op og spille mit hold sammen.
Inden transfervinduet gik igang til 1. juli, spurgte jeg bestyrelsen om vi ikke kunne blive en semi-professionel klub.
jeg fik svaret, at de ville gøre klubben semi-professionel til næste sæson. jeg er nu i min anden sæson og transfervinduet lukker snart, da jeg er nået til 28. august, men vi er stadig ikke blevet en semi-professionel klub, er der nogen der har en idé om hvorfor?

Venter de til transfervinduet er lukket, eller er det en fejl?

FC Midtjylland Thumbs Up
Logged

Deity
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Overgang til Semi-professionel?
« Svar #1: 16 Nov 2010, 22:12 »

Det kræver dels, at klubben har økonomien til at tage skridtet op til semi-prof, men du skal også have en overvægt af semi-prof kontrakter i truppen. Så vidt jeg ved, er det i hvert fald ikke noget, der bare lige ændres fra den ene dag til den anden.. Smiley
Logged

"Hysterisk nationalisme, det er når man glædes over 22 granvoksne mænd der render rundt efter en oppustet komave. Hvis det er holdningen, så skift kanal lige nu!"
- Morten Stig Christensen, 26-06-1992

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Overgang til Semi-professionel?
« Svar #2: 16 Nov 2010, 22:17 »

Deity er inde på noget af det rigtige. Man regner med at ca. 40-60% af alle kontrakter skal være semi-prof. Her tælder ungdomskontrakter ikke med, det samme med økonomien . En god måde hurtigt at stige graderne hurtigt er at få besøg af nogen store klubber, der bringer gode intjeningsmulighede r.
Logged

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Overgang til Semi-professionel?
« Svar #3: 16 Nov 2010, 22:18 »

Man kan jo ikke have semi-prof kontrakter i klubben, når man som amatør ikke kan skrive fuldtids-kontrakter.
Så ville ingen amatør klub bliver semi-pro.
Økonomisk set har jeg endnu ikke haft en måned uden klart overskud, og på bunden af kisten ligger der da også 1,5 mio i backup Smiley
Logged

AB4EVER
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Overgang til Semi-professionel?
« Svar #4: 17 Nov 2010, 19:20 »

Man plejer at blive semi-pro når man rykker op
Logged

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Overgang til Semi-professionel?
« Svar #5: 17 Nov 2010, 22:40 »

Ja, men man kan nu gå ind og spørge bestyrelsen om man ikke kan blive en semi-prof klub, og der fik jeg svaret, at vi ville blive en semi-prof klub til næste år. Dette er dog ikke sket endnu, og jeg er nået til 25.maj i min anden sæson uden oprykning første år.
Hvis klubbens bestyrelse siger at de vil lave overgangen til næste sæson, så må den vel også komme? Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010