|
Fernando
Gæst
|
|
Navn: Peter Larsen (regen) Alder: 17 Klub: Leverkusen (Jeg hentede ham til klubben da jeg var manager der) Prædikat: Den nye Kim Vilfort
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Navn: Dentinho Alder fra start: 21 år Klub fra start:SC Corinthians Paulista Prædikat: Den nye Ronaldo
Navn: Raul Alder fra start: 19 år Klub fra start:SC Corinthians Paulista Prædikat: Den nye Daniel Alves
|
|
|
|
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
Andreas87
Lilleputspiller
|
|
Kunne ikke lige se, nogle der havde nævnt ham, så:
Navn: Connor Wickham Alder fra start: 17 år Klub fra start: Ipswich Town Prædikat: Kald den nye Alan Shearer.
Roy Keane sammenligner ham selv med Wayne Rooney i virkeligheden.. ret godt ramt, synes jeg...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Navn: Connor Wickham Alder fra start: 17 år Klub fra start: Ipswich Town Prædikat: Kald den nye Alan Shearer.
Navn: Connor Wickham Alder fra start: 17 år Klub fra start: Ipswich Prædikat: Den nye Alan Shearer

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Navn: Emiliano Insúa Alder fra start: 21 år Klub fra start:Liverpool (udlejet til Galatasaray) Prædikat: Den nye Alfio Basile
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Navn: Carlos Lázaro Alder fra start: 19 år Klub fra start: Valladolid Prædikat: Den nye Borja Valero
Navn: Casper Sloth Alder fra start: 18 år Klub fra start: AGF Prædikat: Den nye Jan Mølby
Navn: Josh McEeachran Alder fra start: 17 år Klub fra start: Chelsea Prædikat: Den nye David Dunn
Navn: Jack Wilshere Alder fra start: 18 år Klub fra start: Arsenal Prædikat: Den nye Paul Gascoigne
Navn: Nampalys Mendy Alder fra start: 18 år Klub fra start: Monaco Prædikat: Den nye Rio Mavuba
Navn: Dodô Alder fra start: 18 år Klub fra start: Corinthians Prædikat: Den nye Júnior
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Navn: Insua Alder fra start: 21 år Klub fra start: Liverpool Prædikat: Den nye Alfio Basile  Gogglede lige ham der Alfio, men han er altså en gammel argentinsk landsholdskæmpe på 67 år som vi jo alle kender 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maze
|
|
Navn: Alex Smithies Alder fra start: 19 år Klub fra start:Huddersfield Prædikat: Kald den nye David Seaman
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Romeo
|
|
Navn: Gianni Brunp Alder fra start: 19 år Klub fra start: Lille Prædikat: Udråbt som den næste Joseph Mermans Mermans spillede 56 kampe for Belgien og scorede 27 mål. Det må siges at være meget pænt. Hans nickname var "the bomber" 
|
|
|
|
|
|
Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Navn: Danny Drinkwater Alder fra start: 20 år Klub fra start: Manchester United Prædikat: Den nye Paul Ince
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Saibaba
Lilleputspiller
|
|
Roy Keane sammenligner ham selv med Wayne Rooney i virkeligheden.. ret godt ramt, synes jeg...
Den største grund til Roy Keane ikke sammenligner ham med Alan Shearer i virkeligheden, er jo at de to absolut ikke kan udstå hinanden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T.Iglemose
|
|
Fandt lige en spiller der er den nye Federico Balzaretti:  Havde aldrig selv lagt mærke til navnet før, men nuværende spiller i Palermo og med 4 u-21 landskampe på bagen:  Troede de skulle have lidt større status i form af landskampe før de bliver "forfædre" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roberto_Baggio
|
|
er det kun mig der syns det her er en fed tråd.!!!
anyway, ud over de nævnte er jeg lige stødt på denne her..
Navn: Ryan Bertrand Klub: Chelsea Prædikat: Den næste Ashley Cole.
Det skal lige siges at det prædikat kommer og går i løbet af sæsonen..
|
|
|
|
|
|
Love the Blues
|
|
|
|