home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 340 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: DesignerFreaks
| | |-+  Skins
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Skins  (Læst 1768 gange)
Hr.Geisler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Skins
« : 14 Nov 2010, 21:23 »

Hvem laver og designer skins ? Skal bruge 09 classic skin til 2011, jeg vil gå meget langt for at få fingre i dette, da jeg ikke gider spille fm11 med det medfølgende standard skin. Pls help.. En mail adresse eller noget ville være perfekt..

Logged

Hr.Geisler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Skins
« Svar #1: 23 Nov 2010, 17:46 »

Wow, hvordan kan man lave sådan et forum her, når ingen alligevel kan besvare basale spørgsmål Huh? Hvem laver skins - Øhhhhhh Huh
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Skins
« Svar #2: 23 Nov 2010, 17:57 »

Vi havde tidligere en afdeling i crewet som tog sig af at lave grafik, herunder skins, til brugerne. Tilsyneladende er der dog ikke særlig mange folk som har lyst til dette længere og derfor blev grafikafdelingen nedlagt for noget tid siden.
I stedet henter vi nu (med tilladelse fra ophavsmanden) grafik ned til siden, som vi lægger op til jer brugere under downloadsektionen. I skrivende stund ligger der 11 skins, som du kan hente og bruge i stedet for det oprindelige skin. Jeg tror umiddelbart ikke at der ligger et FM09 skin derinde.
Jeg ved at der er lavet et FM09 skin til FM10. Måske virker det også til FM11? Det er da værd at prøve, såfremt du ikke allerede har forsøgt Smiley
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Skins
« Svar #3: 23 Nov 2010, 19:47 »

Nu er spørgsmålet allerede godt besvaret, men jeg kan ikke lade være med venligt at gøre det klart, at dette er et forum, hvor alle crewmedlemmer sidder der frivilligt, og ikke får noget for det. Dermed sagt, at vi er her for at hjælpe med hvad vi kan, men man forlanger ikke blot ting, det er dårlig skik Smiley

Men som Muten siger, vi laver ikke selv skins, og dem der kan hjælpe dig, er formentlig andre brugere på siden i så fald Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

NiklasV
Gæst
 
Sv: Skins
« Svar #4: 26 Maj 2011, 01:34 »

Det kan godt være jeg spørger dumt nu ... men, er der inkluderet facepack i et skin jeg downloader her på siden? Smiley
Logged

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Skins
« Svar #5: 26 Maj 2011, 08:34 »

Det kan godt være jeg spørger dumt nu ... men, er der inkluderet facepack i et skin jeg downloader her på siden? Smiley

Nej det er der ikke. Dem skal du downloade ved siden af Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010