home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 807 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 460590 gange)
Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C
« Svar #120: 23 Dec 2010, 19:19 »

Hvad siger din spilstatus, angående tid Opstemt?

25 dage x 24 timer = rigtigt mange timer. Opstemt
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C
« Svar #121: 23 Dec 2010, 19:20 »

hehe det var sku lang tid men du er jo også nået meget længere end mig hehehe
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C
« Svar #122: 27 Dec 2010, 00:29 »



SÅ GIK ENDNU EN SÆSON

Selvfølgelig er der ved at danne sig et mønster i spillet år efter år, men for hvert år der går, kommer vi tættere og tættere på Linfield, som er blevet det største mål at overvinde. Lad os derfor lige tage Linfield barometret med det samme: 0 sejre – 3 uafgjorte og 2 nederlag. Det kunne have været bedre, men Linfield er bare bedre, de har bare flere penge, de kan bare købe bedre spillere, de har bare de bedste faciliteter og tilskuere o.s.v. En undskyldning ja måske, men det er bare facts.

I ligaen fik vi en meget dårlig sæsonstart, hvor vi skulle op på 8 kampe, førend vi fik stabiliseret spillet og sejrene begyndte at komme. Den væsentligste årsag til dette var vores engagement i Euro Cup, hvor kampene i ligaen lå tæt op ad vores kampe i Euro Cup. Dette betød, at vores bedste spillere ikke var helt ”up to date” spillemæssigt, og nok også et bevis på, at selvom vores trup er blandt de bredeste i ligaen, så kunne der godt mangle noget, når der skulle spilles mange kampe på kort tid. Med få point i starten af ligaen kom vi igen hurtigt bagud i forhold til Linfield, og der skulle efterhånden meget til for at hente Linfield. Jeg kan sige med det samme: ”Det gjorde vi heller ikke”. Til gengæld var vi tættere på end nogensinde før.



Som det kan ses, var der kun 7 point op til Linfield, men der var dog ingen spænding om mesterskabet – dertil var Linfield for langt foran. Det kan dog ses ud af målscoren bliver vi bedre og bedre til at score mål, hvorfor vi også her nærmer os Linfield. Vi er også ved at skabe et stort hul til nr. 3, som i år var hele 21 point efter The Point. Vores økonomi bliver ligeledes bedre og bedre for hver sæson, og der bliver flere penge til at købe spillere for, ligesom vi for første gang har fået nyt græs på banen, og vi har netop fået godkendt en opgradering af træningsfaciliteter ne.

Points unge spillere begynder også at bide fra sig, hvilket kan ses af Året Unge Spiller i Nordirland, hvor Ian Blake blev nr. 2 og César Sané blev nr. 3. Sæsonen gav også en ny gennemsnitlig tilskuerrekord, som nu lyder på 173 pr. kamp.

En sjov lille detalje i spillet er, at hver gang vi skal udtage spillere til europæiske kampe, så har vi simpelthen ikke spillere nok til at udfylde de europæiske kvoter. Det blive så løst ved, at jeg går på ferie i én dag, hvorefter spillet selv klarer udvælgelsen af spillere. Dette passer heldigvis næsten til de spillere, som jeg selv ville have udtaget. Der har ligeledes tidligere været problemer med at spillet ikke ville køre videre, eftersom jeg manglede en assisterende træner, og der var således problemer ved at spille træningskampe. Løsning: Gå på ferie i nogle dage. Dette har betydet, at 51 feriedage ud af 5897 dage i klubben.

POKALTURNERINGER

Ville gerne i starten af dette indslag have skrevet ”Den bedste sæson nogensinde”, men sådan skulle det bare ikke være. Efter sidste sæsons store pokalsejre var der store forventninger til The Point, men en kvartfinale i liga cuppen var det største resultat. Vi løb ind i nogle dumme nederlag til klubber, som spillede i lavere beliggende rækker. Ikke tilfredsstillende for en manager, men heller ikke så sørgmodigt, idet vi nu havde mere tid til at forberede os på den hjemlige liga. Men vil nu alligevel gerne vinde pokaler.

ALL-IRELAND CUP

Denne gang vil jeg nøjes med at omtale finalen, som vi igen i år havde kvalificeret os til. På vejen dertil havde vi spillet 4 kampe (2 ude og 2 hjemme). I kvartfinalen havde vi mødt Portadown, som vi i hjemme kampen slog 3-1, mens vi gentog kunststykke i udekampen og vandt 2-1. Irske Shamrock Rovers var næste hurdle, som skulle passeres og igen blev det med 2 sejre. Hjemmekampen blev vundet med 1-0, mens vi var suveræne i udekampen, som blev vundet med 3-0. Hvem skulle vi så spille mod i finalen – ja hvem ellers – Linfield.

Stadion var fuldsat og 20.306 tilskuere var plads på Linfields hjemmebane Windsor Park i Belfast. Brian Lynch var kampens dommer – jubii, men det var så sidste gang, der var grund til at juble i denne kamp, som blev lidt af et mareridt var Points spillere. Selvom vi havde mere spil og ligeså mange chancer som Linfield, så var det dem, som efter kampen stod med pokalen i hånden. De var bare mere skarpe denne aften, hvor kampen var afgjort efter 33 minutter og Point var bagud med 0-3. Selvom vi forsøgte, var der ikke held i sprøjte, vores angribere kunne bare ikke få bolden i mål. Det blev til et nederlag på 0-4, som ikke lige med samme bliver glemt, men en ny pokal bliver uddelt til næste år, og så må vi igen gøre vores bedste.
« Seneste Redigering: 27 Dec 2010, 00:31 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C
« Svar #123: 27 Dec 2010, 14:05 »



DET EUROPÆISKE EVENTYR III


WARRENPOINT TOWN – MLADA BOLESLAV

Dette års Euro Cup gik gennem Mlada Boleslav fra Tjekkiet, som i deres første runde kamp samlet havde slået estiske JK Narva Trans 2-0. Lodtrækningen havde gjort, at Point havde hjemmebane i første kamp. Mlada var inden kampen favorit, men det var The Point, som var spilførende gennem hele kampen. Det kom dog først skred i tingene i det 50. minut, da Mlada’s Pavel Moravec blev udvist for en nødbremse som sidste mand i forsvaret. Da kampen så var 58. minutter gammel steg nordmanden Johannessen til vejrs efter et frispark i højre side af banen, og han nåede højst og scorede sikkert bag Mlada’s målmand. Det blev også til 2-0 i det 72. minut, da Galbraith på en dyb aflevering kom løbende bagfra, modtog bolden og scorede til venstre for målmanden. Nu havde vi sikret os et rigtigt godt udgangspunkt forinden returkampen, men desværre gik vi helt galt, da Mlada med kun 10 mand på banen først i det 75. minut scorede efter hjørnespark scorede til 2-1, for derefter i det 92. minut at få serveret målet til 2-2, da vi scorede selvmål på et forsvarskiks. Skuffende da vi var foran med 2-0, og derved havde sikret sig et godt udgangspunkt.

Returkampen blev spillet på Mestsky Stadion i Mlada Boleslav foran 3.435 tilskuere. Da der kun var spillet et minut lå bolden i mål, og heldigvis var det bag Mlada’s målmand. Johannessen viste endnu engang, at han er rigtig god på hovedet, så efter et hjørnespark kom han løbende fra bageste stolpe og scorede. Mlada skulle nu score to mål. Johannessen makker i midterforsvaret hedder Fininho, og han ville da ikke holdet sig tilbage, så efter endnu et hjørnespark i det 40. minut løb han til forreste stolpe og scorede sikkert på hovedet fladt i målet. The Point var igen foran med 2-0 og syntes sikre på videre deltagelse. Mlada fik dog sparket lidt grus ind i maskineriet, da de scorede til 1-2 i det 70. minut, men det blev dog ikke til flere mål, hvorfor The Point sensationelt var i 3. kval runde.   

WARRENPOINT TOWN – VITÓRIA SPORT CLUB

Hvis The Point skulle videre til 4. kval runde i Euro Cup, så skulle vi slå Vitória Sport Club fra Portugal ud i 3. kval runde. Vitória var storfavorit inden kampen, men det skulle ikke hindre 500 tilskuere at møde op til kampen, og The Point havde tidligere vist, at vi specielt på hjemmebane kunne spille lige op med meget bedre hold. Således blev det da også, da spil og chancer blev fordelt lige på begge sider af banen. Højre midtbanespiller Galbraith viste endnu engang sin målfarlighed, da han i det 31. minut scorede på et indlæg fra venstre side. The Point holdt stand indtil det 86. minut, hvor Vitória desværre fik scoret på en lang fremlægning til 1-1 til stor jubel for deres medrejsende tilskuere. 1-1 var dog et godt resultat mod et bedre hold, men vi havde nu haft en større chance til næste runde via et 1-0 resultat.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Warrenpoint Town F.C
« Svar #124: 27 Dec 2010, 17:24 »

En warrenpoint kamp i virkeligheden Opstemt [LINK] http://www.youtube.com/v/e3PwGNw48-4 [LINK]
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C
« Svar #125: 27 Dec 2010, 17:45 »

En warrenpoint kamp i virkeligheden Opstemt [LINK] http://www.youtube.com/v/e3PwGNw48-4 [LINK]

Godt fundet. Sjovt at se - næsten ligesom i FM2011 Smiley. Selvom det ikke er Warrenpoint hjemmebane, viser det, hvor kummerlige forhold klubberne spiller under, ligesom der stort ikke er nogle tilskuere tilstede på stadion. Thumbs Up
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Warrenpoint Town F.C
« Svar #126: 27 Dec 2010, 19:38 »

Godt fundet. Sjovt at se - næsten ligesom i FM2011 Smiley. Selvom det ikke er Warrenpoint hjemmebane, viser det, hvor kummerlige forhold klubberne spiller under, ligesom der stort ikke er nogle tilskuere tilstede på stadion. Thumbs Up
Her er lidt fra "The Burren" [LINK] http://www.youtube.com/v/NR1FJ9b1LEI&feature=related [LINK]
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C
« Svar #127: 27 Dec 2010, 20:10 »

Her er lidt fra "The Burren" [LINK] http://www.youtube.com/v/NR1FJ9b1LEI&feature=related [LINK]

Fantastik. Vores egen hjemmebane i virkeligheden. Det er sgu da stort Smiley. Mange tak.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Wild Dog
Gæst
 
Sv: Warrenpoint Town F.C
« Svar #128: 27 Dec 2010, 20:21 »

Rigtig god blog her. Og spændende video. KIU Smiley
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C
« Svar #129: 28 Dec 2010, 08:27 »

Gode updateringer.  Fedt at se du nærmer dig linfield. hvordan ser økonomien ud?

Fortsæt endelig. Er sikker på at mesterskabet ligger og venter inden længe
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C
« Svar #130: 28 Dec 2010, 08:35 »

Gode updateringer.  Fedt at se du nærmer dig linfield. hvordan ser økonomien ud?

Fortsæt endelig. Er sikker på at mesterskabet ligger og venter inden længe

Økonomien bliver bedre og bedre. Det er selvfølgelig af stor betydning, at vi kommer lang i Euro Cup og All-Ireland Cup, hvor de store penge ligger. Har dog kørt med overskud de sidste 3 år, så klubben bliver mere og mere værd. Mesterskabet kan komme denne sæson, men tabte desværre en vigtig kamp 3-4 til selve Linfield efter at have været foran med 3-1. Er dog tættere på Linfield (28 kampe ud af 38 kampe) på nuværende tidspunkt end nogensinde før. Men hvis det ikke skulle komme denne sæson, så ligger mesterskabet klart til næste sæson. Linfield "lider" dog i denne sæson under, at de har kvalificeret til gruppespillet i Champions League. De kommer derfor til at tjene rigtig mange penge.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

whale
Gæst
 
Sv: Warrenpoint Town F.C
« Svar #131: 28 Dec 2010, 09:05 »

Håber ikke, du giver op. Det er fedt at følge med. Du har inspireret mig til at starte på LLM. Peace
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C
« Svar #132: 28 Dec 2010, 09:11 »

Håber ikke, du giver op. Det er fedt at følge med. Du har inspireret mig til at starte på LLM. Peace

Giver ikke op. Altid sjovt at starte på LLM. Husk at man kan downloade England ned til level 11. Men held og lykke.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #133: 29 Dec 2010, 12:25 »

DEN GRIMME ÆLLING


"Den Grimme Ælling" er, som de fleste ved, et eventyr skrevet af H.C. Andersen. Eventyret beskriver, hvorledes en grim ælling blive til en smuk svane. Forinden går den så grueligt meget igennem. Hvad har det så med Warrepoint Town F.C. at gøre? Jeg har nu i 18 år været manager fopr klubben, og selvom der er sket fremskridt i klubben, så synes jeg nu alligevel, at vi har gået meget grueligt igennem. Da jeg startede spillet op regnede jeg med at kunne gå fra den Nordirske 2. Division til den Nordirske Liga Premier Division på 7 år, hvorefter jeg regnede med at skulle spille i Champions League. Men det skulle vise sig ikke at være så let, som jeg troede. Først og fremmest gik der år, førend Warrenpoint Town var rykket op gennem rækker til Premier Division - det vil sige, at allerede inden vi var i Premier Division, så var målet på 7 år ikke opfyldt. The Point har derfor endnu ikke udviklet sig til den smukke svane.

Linfield er den frygtindgydende modstander, som skal slås, førned mesterskabet er sikret. Linfield har vist sig at være mere end dominerende i Nordirland, og de har vundet mesterskabet i alle de år, som The Point har befundet sig i Premier Division. Men ikke nok med, at de har vundet - de har også vundet med marginaler ned til nr. 2. Desuden har de gjort det godt i Champions League og derved tjent masser af penge, som de har brugt til indkøb af nye spillere.

Hvad har The Point så gjort for at blive bedre? Ja, efter at have kørt på lånte penge de første mange sæsoner, så er det lykkedes at komme ovenpå rent økonomisk. Vi skylder dog stadigvæk omkring 4 millioner kr. væk, men har de sidste 3 sæsoner haft overskud, hvorfor det ser godt ud på denne front. Det har specielt været de gode resultater i All-Ireland Cup og Euro Cup, som har givet gode penge til klubben. Desuden har The Point været begunstiget med flere spillersalg, som har givet gode penge til klubben.

Flere penge har dog ikke gjort, at vi er gået ud og købt spillere ind i hobetal. Næh, indtil videre har vi kun betalt penge for 3 spillere, mens resten af spillerne er tilgået klubben på fri transfer. Der skal selvfølgelig penge på bordet, hvis der skal gode spillere til klubben, men det er begrænset, hvor mange spillere der i det hele taget vil til en klub med The Point nuværende faciliteter. Har også forsøgt at skrive kontrakt med gode spillere fra det Sydamerikanske kontinent, men endnu har inge fået arbejdstilladelse til en eneste.

Hvad der der så til, førend The Point slår til og bliver nordirske mestre? Ja, vi er ved at nærme os, og Linfield bliver sæson efter sæson pustet mere og mere i nakken. Der er et spørgsmål om tid, førned vi slår Linfield af pinden. Linfields spillere er stadigvæk en tand bedre, men med nogle gode og heldige indkøb, så kan vi blive ligeså gode.

I skrivende stund er vi kun 3 point efter Linfield med 8 kampe igen, så måske skal det være i år, at vi bliver mestre. Det kræver dog, at vi stort set vinder resten af pengene.

Hvad er der sjovt ved at spille en sekundær klub i så mange år uden at spille mod de bedste? Det er selve udfordringen med "at gøre ællingen til en svane". Enhver kan tage en af de bedste klubben i Europa og vinde mesterskab efter mesterskab, men den største udfordring ligger i at gøre den dårligste klub til den bedste i verden. Dette har jeg stadigvæk tænkt mig at gøre - uanset hvor lang tid det tager.
« Seneste Redigering: 29 Dec 2010, 12:27 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #134: 29 Dec 2010, 18:43 »

"Dette har jeg stadigvæk tænkt mig at gøre - uanset hvor lang tid det tager."

Great sentence! Det kan jeg sku lide at høre Wink Jeg følger med på sidelinjen i al den tid det tager dig Wink

Forresten, ville lige høre om du spiller med officielle LLM regeler Nickmik? Smiley
Logged


Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010